וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה יישאר בפ.ס.ז'? פוצ'טינו: "אפשר לגרום לו לשנות את דעתו"

המאמן טוען ש"הכל פתוח" בנוגע לעתיד הכוכב, שהצהיר על רצונו לעזוב. ראמוס ייעדר יותר משהעריכו: "זו הסיבה שריאל ויתרה עליו"

העננה סביב עתידו של קיליאן אמבפה ממשיכה לרחף מעל פריז סן ז'רמן. כזכור, החלוץ כבר הודה בפומבי שהוא מתכנן לעזוב את הקבוצה עם סיום חוזהו בקיץ, אבל במקביל הניסיונות של מועדון הפאר הצרפתי לשנות את דעתו נמשכים, ולדבריו של מאוריסיו פוצ'טינו, "הכל עדיין פתוח".

"קיליאן יחליט מה שיחליט, אבל המועדון יעשה הכל כדי להשאיר אותו. אנחנו מדברים כאן על אחד השחקנים הטובים בעולם, אז ברור שלא מוותרים עליו בקלות", אמר המאמן בריאיון בספרד.

למרות שבריאל מדריד כבר מאמינים שאמבפה נמצא בדרך הבטוחה לספרד ועל האף הרמיזות של פלורנטינו פרס ושל שחקנים במועדון על הצטרפותו הקרבה, פוצ'טינו בטוח שהקרב עדיין בעיצומו. "הרושם שלי הוא שהכל פתוח, וכל דבר יכול לקרות. ייתכן שמה שקיליאן חשב לפני כמה חודשים כבר לא רלוונטי. בכל מקרה, נעשה הכל במועדון כדי לשכנע אותו להישאר, נציע לו כל מה שאפשר כדי להשאיר אותו מאושר אצלנו, ולדעתי בהחלט ייתכן שזה יגרום לו לשנות את דעתו".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
פ.ס.ז' משיבה מלחמה. פוצ'טינו עם אמבפה/רויטרס

מי שעדיין לא ערך את הופעת הבכורה במדי פ.ס.ז' הוא סרחיו ראמוס, שממשיך להיעדר בשל פציעה. המסתורין סביב הפציעה של הבלם נמשך, ולפי הדיווחים האחרונים בצרפת, הצוות הרפואי של פ.ס.ז' הוא זה שמונע ממנו לשחק, על אף הבטחה מהשחקן שהוא כשיר.

לפי דיווח באתר הצרפתי RMC, הפציעה של ראמוס עדיין מפתיעה את פ.ס.ז', והחומרה שלה גדולה מהצפוי. "ריאל מדריד ידעה שהוא יעבור ניתוח ויתקשה לחזור. היא העריכה שהוא ייעדר זמן ממושך, ולכן לא האריכה את החוזה שלו. מה שמפתיע הוא שפ.ס.ז' לא הצליחה 'לעלות' על הבעיה הזאת, למרות שעשתה לו בדיקות רפואיות מקיפות לפני החתימה", טענו בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully