וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אמבפה: "אנחנו בשיחות עם פ.ס.ז', והן מתקדמות היטב"

על רקע הכותרות המתמשכות על מעבר לריאל מדריד, אמרה אמו של הכוכב כי מתקיימים מגעים על הארכת חוזה עם סגנית אלופת צרפת: "הוא יעשה כל מה שצריך כדי לזכות בליגת האלופות"

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

האם קיליאן אמבפה בדרך להארכת חוזהו בפריז סן ז'רמן? אמו של הכוכב אישרה כי בנה נמצא בשיחות עם סגנית אלופת צרפת בנוגע לחתימה על חוזה חדש בין הצדדים, וציינה כי המגעים "מתקדמים היטב". חוזהו הנוכחי של אמבפה עם פ.ס.ז' תם בסיום העונה הנוכחית, כאשר כבר תקופה ארוכה מדובר על כך שריאל מדריד עושה את מירב המאמצים כדי להנחית את השחקן בבירת ספרד, עוד במהלך חלון ההעברות הקודם, וגם לקראת הבא.

אמו של אמבפה, פאיזה למארי אמרה ל-לה פריזיין: "אנחנו בשיחות עם פריז סן ז'רמן כרגע, והן מתקדמות היטב. דיברתי עם לאונרדו ביום שני. לא יודעת אם נגיע בסופו של דבר להסכמות, אבל מה שבטוח זה שקיליאן יעשה כל מה שצריך וכל מה שאפשר כדי לזכות בליגת האלופות".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. Aurelien Meunier, GettyImages
יישאר בבירת צרפת? אמבפה/GettyImages, Aurelien Meunier

דבריה של למארי מגיעים יום לאחר הצהרתו של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס כי הוא מקווה שאמבפה ישלים את המעבר לבלאנקוס בחלון ההעברות בינואר הקרוב. הכוכב עצמו התראיין בתחילת השבוע ל"לאקיפ" ואמר כי במהלך הקיץ ביקש לעזוב את פריז סן ז'רמן ולעבור לקבוצה מבירת ספרד. כעת, ייתכן כי סיפורו של השחקן בן ה-22 מקבל תפנית נוספת, בדרך להישארות בקבוצת הכוכבים של מאוריציו פוצ'טינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully