וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס על קיליאן אמבפה: "מקווים שבינואר הכול יהיה סגור"

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 14:33

נשיא ריאל מדריד מתייחס למעבר של כוכב פריז סן ז'רמן: "בינואר כבר יהיו לנו חדשות בנושא". על המשבר הכלכלי: "ייקח לנו שלוש שנים להתאושש"

תקציר הניצחון של צרפת 0:2 על פינלנד - מוקדמות המונדיאל/ספורט 1

כל הסימנים מראים שקיליאן אמבפה יעבור לריאל מדריד. הכוכב הצרפתי של פריז סן ז'רמן כבר הצהיר שבקיץ הוא ביקש מהמועדון לעזוב, ושמבחינתו היעד האפשרי היה "רק ריאל מדריד", והיום (שלישי) גם נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס אמר בריאיון בספרד: "בינואר כבר יהיו לנו חדשות בנושא. אנחנו מקווים שכבר ב-1 בינואר הכל כבר יהיה פתור". אחרי שהציטוט של פרס עורר סערה, הוא הבהיר: "הדברים פורשו לא נכון. מה שאמרתי זה שנחכה עד השנה הבאה כדי שיהיו לנו חדשות בעניין, תמיד עם כבוד לפ.ס.ז', שעמם יש לנו יחסים טובים".

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. Geert van Erven/BSR Agency, GettyImages
זה קורה? אמבפה/GettyImages, Geert van Erven/BSR Agency

אמבפה אמר בריאיון ב"ל'אקיפ" הצרפתי ש"בקיץ ביקשתי מפריז סן ז'רמן זמן כדי לחשוב. לפני היורו, הודעתי למועדון שאני לא רוצה לחדש חוזה, ואחרי היורו הודעתי שאני רוצה לעזוב. לא רציתי לעזוב ללא תמורה, אבל בקבוצה החליטו שלא למכור אותי, וזה בסדר מבחינתי.

"ריאל מדריד? כשהנשיא הודיע מול כל העולם שאני לא הולך לשום מקום, התחלתי קצת לדאוג. אמרתי לעצמי 'אם לא אעזוב עכשיו, מה יהיה איתי?'. לאחר מכן הבנתי כמה אני חשוב למועדון וזה הרגיע אותי. למה רציתי לעזוב מלכתחילה? חשבתי שההרפתקה שלי בפריז סן ז'רמן הגיעה לסיומה ורציתי לחקור דברים חדשים. מבחינתי זה היה הצעד הנכון. בכל מקרה, אני מחובר מאוד למועדון, ואם הייתי עוזב זה היה אך ורק לריאל מדריד".

עוד בוואלה!

אמבפה חושף: "כבר ביולי הודעתי לפ.ס.ז' שאני רוצה לעזוב"

לכתבה המלאה
נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. GettyImages
יקבל את אמבפה בחינם? אמבפה/GettyImages

פרס גם התייחס בריאיון לקשיים הכלכליים שעובר המועדון מאז משבר הקורונה, אבל טוען שהמותג ריאל מדריד עדיין חזק. "יש לנו למעלה מ-300 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות", אמר, "לריאל יש יותר אוהדים מאשר לרוב קבוצות ה-NBA. רק הלייקרס והבולס עוברים אותנו. אין פינה בעולם שבה לא מכירים את המותג שלנו". עם זאת, הוא טוען: "ההכנסות שלנו ירדו מ-900 מיליון יורו בשנה ל-600 מיליון... כנראה יידרשו עוד שלוש שנים כדי שנוכל לחזור למספרים של לפני המגיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully