וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו עלתה לשמינית, מילאן הודחה, ריאל סיימה בפסגת בית ד'

מחזור הנעילה: המייטי רדס הפכו פיגור ל-1:2 על מילאן, שסיימה אחרונה בבית. הקולצ'ונרוס עלו לאחר 1:3 סוער על פורטו. טוני קרוס (17) ומרקו אסנסיו (79) סידרו לבלאנקוס 0:2 על אינטר ואת המקום הראשון בבית, בארלה הורחק. שחטאר דונייצק - שריף 1:1

תקציר: כל שערי המחזור ה-15 של הפרמיירליג/ספורט1

המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם שני המשחקים המוקדמים של השעה 19:45, כאשר ב-22:00 נערכו עוד שישה משחקים. הקרב המשולש בין פורטו, מילאן ואתלטיקו מדריד על הכרטיס לשלב הבא הלך בסופו של דבר לקולצ'ונרוס, שניצחו בפורטוגל וניצלו את ההפסד של מילאן בביתה לליברפול. ריאל מדריד השיגה את המקום הראשון בבית ד' לאחר שניצחה את אינטר. צמד להולאנד ב-0:5 של דורטמונד.

עלו לשמינית הגמר דרך המקום הראשון: מנצ'סטר סיטי, ליברפול, אייאקס, ריאל מדריד

עלו לשמינית הגמר דרך במקום השני: פריז סן ז'רמן, אתלטיקו מדריד, ספורטינג, אינטר

הודחו לליגה האירופית: ר.ב. לייפציג, פורטו, בורוסיה דורטמונד, שריף טירספול

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. Emilio Andreoli, GettyImages
ליברפול השיגה מהפך מול מילאן, שהודחה מהמפעל. סלאח/GettyImages, Emilio Andreoli

בית ב'

מילאן - ליברפול 2:1

הרוסונרי היו חייבים ניצחון כדי להמשיך הלאה במפעל, וזה אכן נראה בדרך לשם כאשר פיקאיו טומורי דחק מקרוב את הראשון של מילאן בדקה ה-29 לאחר שאליסון הדף אליו כדור שנבעט ישירות מהקרן וכמעט חדר לשער. המייטי רדס שהגיעו בהרכב חסר לסן סירו לא נבהלו והשוו כעבור שבע דקות לאחר שמוחמד סלאח גם ניצל הדיפה של שוער היריבה וכבש לאורחת.

הקבוצה של יורגן קלופ הייתה מסוכנת יותר, כאשר למרות שהמשחק היה חשוב הרבה יותר לאיטלקים, הם התקשו להגיע למצבים. בדקה ה-55 שוב הדיפה של מניאן הגיעה לרגלי שחקן ליברפול, הפעם היה זה אוריגי, שקבע מהפך לזכות ליברפול, שניצחה ושלחה את מילאן הבייתה מהמקום האחרון בבית.

דקה 29: גול! מילאן עלתה ל-0:1. פיקאיו טומורי דחק מקרוב כדור קרן שנהדף לעברו מאליסון, והעלה את הרוסונרי ליתרון.

דקה 36: גול! ליברפול השוותה ל-1:1. מוחמד סלאח עט על הריבאונד לאחר הדיפה לא טובה של מייק מניאן, ודחק פנימה את שער השווין של האורחת.

דקה 55: גול! ליברפול עלתה ל-1:2. סדיו מאנה בעט כדור חזק שנהדף על ידי מניאן, ודיבוק אוריגי היה שם כדי לכבוש מהריבאונד.

פורטו - אתלטיקו מדריד 3:1

לאור התוצאה בסן סירו, גם תיקו היה מבטיח לפורטוגלים את המקום השני ואת הכרטיס לשמינית הגמר, כאשר הקולצ'ונרוס ידעו שהם חייבים ניצחון כדי לעלות. כבר לאחר 13 דקות לואיס סוארס נאלץ לרדת בחילוף בעקבות פציעה ומירר בבכי. למרות זאת, בדקה ה-56 הצליחה האורחת לעלות ליתרון לאחר שגריזמן דחק מקרוב בעקבות כדור קרן שלא הורחק כמו שצריך.

בדקה ה-67 יאניק קראסקו שלח לדשא בעבירה מכוערת את אוקטביו מפורטו וראה את הכרטיס האדום. שלוש דקות לאחר מכן, וונדל, שנכנס כמחליף חמש דקות קודם לכן, עשה עבירה דומה לזו של קראסקו כשפגע במתאוס קוניה והורחק גם הוא. המארחת יצאה למתפרצות והפקירה את העורף וראתה את רודריגו דה פול ואנחל קוראה כובשים עוד שני שערים, כאשר שער מצמק של פורטו בפנדל לא שינה את העובדה שאתלטיקו מדריד תהיה זו שתהיה בשמינית הגמר.

דקה 13: לואיס סוארס לא יכול היה להמשיך וירד בדמעות מהמגרש כשהוא מוחלף מוקדם מאוד על ידי מתאוס קוניה.

דקה 56: גול! אתלטיקו מדריד עלתה ל-0:1. כדור קרן הורחק לא טוב על ידי הגנת פורטו, ואנטואן גריזמן גלגל מקרוב את הראשון של הקולצ'ונרוס.

דקה 60: מתאוס קוניה כמעט הכפיל לאחר שהכדור שבעט עבר כבר את השוער, אך פפה הוותיק הרחיק מהקו והשאיר את פורטו בתמונה.

דקה 67: כרטיס אדום! יאניק קראסקו מאתלטיקו מדריד הורחק לאחר שפגע באוקטביו.

דקה 70: כרטיס אדום! פורטו נותרת גם היא בעשרה שחקנים לאחר שוונדל, שנכנס רק חמש דקות קודם לכן, פגע במתאוס קוניה שלוש דקות לאחר ההרחקה של קראסקו, וראה אדום ישיר.

דקה 90: גול! אתלטיקו עלתה ל-0:2. כובש השער הראשון גריזמן שלח את אנחל קוראה שלא התבלבל מול שוער פורטו וכבש את השני של הקולצ'ונרוס.

דקה 90+2: גול! אתלטיקו מדריד עלתה ל-0:3. רודריגו דה פול חטף כדור להגנת פורטו, העביר כדור רוחב שלא הגיע ליעדו אך חזר אליו, והארגנטינאי כבש מקרוב את השלישי של האורחת.

דקה 90+6: גול! פורטו צימקה ל-3:1. המארחת קיבלה פנדל אותו שלח סרג'יו אוליביירה פנימה, אך זה לא שינה דבר לגבי זהות המנצחת.

בית ג'

אייאקס - ספורטינג ליסבון 2:4

במשחק לפרוטוקול בלבד, סגרו ההולנדים קמפיין נפלא אותו סיימו עם שישה ניצחונות בשישה משחקים, כאשר סבסטיאן האלר כבש את הראשון של אייאקס בדקה השמינית ועלה לראש טבלת הכובשים העונה בליגת האלופות כשהגיע לעשרה שערים אל מול תשעה של לבנדובסקי (שישחק מחר). הפורטוגלים עוד השוו, אך אייאקס הוסיפה את שלושה שערים, כאשר גם שער מצמק נוסף של ספורטינג (טאבטה, דקה 78) לא מנע ממנה הפסד נוסף להולנדים.

דקה 8: גול! אייאקס עלתה ל-0:1 על ספורטינג. ההולנדים קיבלו פנדל אותו סבסטיאן האלר בעט פנימה, וכבש את שערו העשירי העונה. בכך, עלה החלוץ מעל רוברט לבנדובסקי בטבלת מלך השערים העונה בליגת האלופות.

דקה 22: גול! ספורטינג השוותה ל-1:1. נונו סנטוס השווה עבור הפורטוגלים, לאחר שהמשיך לרשת כדור נהדר שהקפיץ לרחבה ברונו טבאטה.

דקה 42: גול! אייאקס עלתה ל-1:2. טעות בהגנת האורחת איפשרה לאנתוני להחזיר את היתרון לאלופת הולנד.

דקה 58: גול! אייאקס עלתה ל-1:3. דויד נרס כבש את השלישי של ההולנדים לאחר בישול של פר שורס.

דקה 62: גול! אייאקס עלתה ל-1:4. התקפה יפה של המארחת הסתיימה בשער של סטיבן ברחהאוס שבעט ברגל שמאל לפינה הקרובה של השוער וכבש.

דקה 78: גול! ספורטינג צימקה ל-4:2. טבאטה, שבישל את השער הראשון, כבש את השני עבור הפורטוגלים.

בורוסיה דורטמונד - בשיקטאש 0:5

הצהובים-שחורים התאוששו מההפסד הדרמטי בקלאסיקר בליגה והוציאה את העצבים על הטורקים. דונייל מאלן כבש את הראשון לדורטמונד, שהכפילה בעקבות פנדל מדויק של מרקו רויס. את העבירה ברחבה ביצע וולינגטון על מחמוד דאהוד וראה אדום ישיר. במחצית השנייה המארחת השלימה את הבליץ כאשר רויס השלים צמד בשער נהדר בסלאלום (53) וארלינג הולאנד המחליף הוסיף עוד שניים (68 ו-81).

דקה 29: גול! דורטמונד עלתה ל-0:1. דונייל מאלן רץ עם הכדור ובעזרת ההגנה מצא את הרשת והעלה את הגרמנים יתרון.

דקה 45+1: גול! דורטמונד עלתה ל-0:2. הכשלה ברחבה של וולינגטון על מחמוד דאהוד זיכתה את שחקן האורחת באדום ישיר, ואת הגרמנים בפנדל. מרקו רויס כבש, והכפיל את יתרון המארחת.

דקה 53: גול! דורטמונד עלתה ל-0:3. מרקו רויס חלף על פני שלושה שחקנים במבצע נהדר וגלגל לפינה את השני שלו במשחק ואת השלישי של הגרמנים.

דקה 68: גול! דורטמונד עלתה ל-0:4. חמש דקות לאחר שנכנס כמחליף, כבש ארלינג הולאנד את השער הרביעי של המארחת בנגיחה.

דקה 81: גול! דורטמונד כבר ב-0:5. ארלינג הולאנד השלים צמד עם נגיחה לאחר קרן.

אנטואן גריזמן חוגג עם שחקני אתלטיקו מדריד. MIGUEL RIOPA / AFP, GettyImages
אתלטיקו השיגה בקושי את הכרטיס לשמינית הגמר. גריזמן חוגג עם חבריו/GettyImages, MIGUEL RIOPA / AFP

בית ד'

ריאל מדריד - אינטר 0:2

מפגש הפסגה של בית ד' קבע כי הבלאנקוס יהיו אלה שיסיימו ראשונים, ובצדק. הנראזורי הגיעו במומנטום אדיר, כשהם עם שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וקיוותה לגמול ליריבה על ההפסד 1:0 במילאנו לפני שלושה חודשים. האורחת הגיעה למספר מצבים, אך לא הצליחה לתרגם אותם לשערים. מנגד, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עלתה ליתרון מבעיטה מדויקת של טוני קרוס לפינה של הנדנוביץ', שלא יכול היה לעשות דבר, 0:1 לריאל.

במחצית השנייה עימות בין ניקולו בארלה לאדר מיליטאו הסתיים באדום לשחקן אינטר, בעוד שחקן המארחת יצא עם כרטיס צהוב בלבד. בדקה ה-79 מרקו אסנסיו סובב כדור נהדר מקצה הרחבה היישר לקורה של הנדנוביץ' ופנימה, והבטיח למארחת את המקום הראשון בבית.

דקה 17: ריאל מדריד עלתה ל-0:1. התקפה יפה של הבלאנקוס כאשר, קאסמירו פתח את רגליו ואיפשר למסירה של רודריגו להגיע לטוני קרוס, שבעט מסף הרחבה ברגל שמאל כדור חזק שנעצר ברשת של הנדנוביץ'.

דקה 33: לוקה יוביץ' היה קרוב להכפיל את יתרון המארחת, אך מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 44: רודריגו הצליח לשחרר בעיטה טובה מאוד תחת לחץ, אך לרוע מזלו הכדור שלו נעצר בקורה.

דקה 64: כרטיס אדום! אינטר נותרת בעשרה שחקנים לאחר שעימות בין ניקולו בארלה לאדר מיליטאו הסתיים בצהוב לשחקן ריאל ואדום ישיר לאיטלקי.

דקה 79: גול! ריאל עלתה ל-0:2. מרקו אסנסיו בעט כדור נהדר שהסתובב, פגע בקורה של הנדנוביץ' וחדר פנימה.

טוני קרוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כבש שער נהדר לזכות ריאל. טוני קרוס/רויטרס
מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול אדאמה טראורה שחקן שריף טירספול. רויטרס
שחטאר לא הצליחה סיים את שלב הבתים עם ניצחון. סולומון/רויטרס

שחטאר דונייצק - שריף טירספול 1:1

אלופת מולדובה היא אחת ההפתעות הכי נעימות השנה בכדורגל האירופי, וכבר הבטיחה את המקום השלישי לפני המשחק הערב. סגנית אלופת אוקראינה קיוותה לחתום את שלב הבתים בליגת האלופות עם ניצחון בכורה, ואכן עלתה ליתרון בדקה ה-42 לאחר שפרננדו השתלט על כדור נהדר שהוקפץ אליו לרחבה על ידי הבלם סרגיי קריבצוב, וגלגל את הראשון של סגנית אלופת אוקראינה. המארחת שמרה על יתרונה, אך שלוש דקות בתוך תוספת הזמן כבש בובאן ניקולוב את שער השוויון והציל לשריף נקודה. מנור סולומון פתח, השלים 90 דקות והגיע לשני מצבים טובים, אך לא הצליח לכבוש וסיים עונה ללא שערים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully