וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג סיימה שלישית אחרי 1:2 על מנצ'סטר סיטי, פ.ס.ז' הביסה

סובוסלאי וסילבה כבשו לגרמנים, ווקר הורחק אצל אלופת אנגליה ולא ישחק במשחק הראשון של שמינית הגמר. אמבפה כבש את הצמד השני הכי מהיר בתולדות ליגת האלופות, מסי הוסיף צמד משלו ב-1:4 על קלאב ברוז'

המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים בבית א': ר.ב. לייפציג הבטיחה את המקום השלישי והכרטיס לליגה האירופית אחרי שגברה על מנצ'סטר סיטי, בעוד פריז סן ז'רמן הביסה את קלאב ברוז' והשאירה אותה במקום האחרון.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
צמד מהיר במיוחד. קיליאן אמבפה/רויטרס

פריז סן ז'רמן - קלאב ברוז' 1:4

למרות שהמשחק היה לפרוטוקול בשל אובדן הסיכוי לסיים במקום הראשון, מאוריסיו פוצ'טינו רצה להשכיח את שתי תוצאות התיקו שקבוצתו רשמה במשחקי הליגה האחרונים והעלה בהרכב את ליאונל מסי וקיליאן אמבפה, שאכן עשו את העבודה עבור פריז סן ז'רמן.

אמבפה כבש הערב את הצמד השני הכי מהיר בתולדות ליגת האלופות, אותו השלים 6 דקות ו-23 שניות אחרי שריקת הפתיחה (הראשון היה בדקה ה-2) - 10 שניות יותר ממה שלקח לרודריגו להבקיע פעמיים לזכות ריאל מדריד נגד גלאטסראיי ב-2019. בהמשך החלוץ בישל למסי, שכבש את השלישי ובמחצית השנייה השלים צמד משלו בזכות פנדל מוצלח.

הקבוצה מעיר האורות תוכל כעת להתרכז במשחק נגד מונאקו ביום ראשון הקרוב, ולא מן הנמנע שעד תחילתם של משחקי שמינית הגמר בליגת האלופות היא כבר תהיה קרובה מאוד להבטחת האליפות בליגה הצרפתית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים שער של קיליאן אמבפה. רויטרס
עלו באינטנסיביות כדי לכפר על תוצאות התיקו בליגה. שחקני פ.ס.ז' חוגגים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: גול, 0:1 לפריז סן ז'רמן! כדור רוחב של נונו מנדש נקטע על ידי מיניולה, אבל הגיע לאמבפה ששלח אותו לרשת והעניק יתרון מהיר למארחת.

דקה 6: גול, 0:2 לפריז סן ז'רמן! אמבפה השלים צמד בזק, אחרי שדי מריה הקשית לעברו באומנות והחלוץ, שקיבל את המסירה ברחבה, בעט מהאוויר פנימה.

דקה 36: ונאקן השחיל מסירת עומק גדולה לריטס, אבל הניסיון של האחרון נעצר על ידי דונארומה.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם ליאונל מסי. Xavier Laine, GettyImages
גם הוא כבש צמד. מסי חוגג עם אמבפה/GettyImages, Xavier Laine

דקה 38: גול, 0:3 לפריז סן ז'רמן! אמבפה העביר לשומר שלו את הכדור בין הרגליים ושלח מסירה נפלאה למסי, שדהר קדימה ושחרר בעיטה מדויקת שהכניעה את מיניולה.

דקה 45: אמבפה הגיע לאחד על אחד מול השוער והיה חיים להשלים שלושער, אך בעט מעל המסגרת.

דקה 68: גול, קלאב ברוז' צימקה ל-3:1. אידריסה גיי איבד כדור במרכז השדה והבלגים יצאו להתקפה מהירה, שבסיומה ריטס מצא את הרשת.

דקה 76: גול, 1:4 לפריז סן ז'רמן! מסי סחט פנדל וגם בעט אותו בהצלחה, בדרך לשני שלו והרביעי של המארחת במשחק.

שחקני מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן, ג'ק גריליש מאוכזבים. רויטרס
המומנטום החיובי של מנצ'סטר סיטי נעצר בגרמניה/רויטרס

ר.ב לייפציג - מנצ'סטר סיטי 1:2

אפקט הזעזוע בעקבות פיטוריו של ג'סי מארש עשה את שלו ולייפציג עצרה את המומנטום האדיר של אלופת אנגליה, בין השאר בחסות הרוטציה שביצע פפ גווארדיולה לאור העובדה שקבוצתו כבר הבטיחה את ראשות הבית עוד במחזור הקודם ולפניה שבעה משחקים בשלושת השבועות הקרובים.

עם אכים באיירלוצר, עוזר המאמן שקודם לחזית ועמד על הקווים, המארחת מהליגה הגרמנית השאירה את העונה האירופית שלה בחיים וסיימה במקום השלישי, אחרי שדומיניק סובוסלאי ואנדרה סילבה העניקו לה יתרון כפול וריאד מאחרז הצליח רק לצמק עבור הסיטיזנס.

הבעיה הגדולה מבחינת מנצ'סטר סיטי הגיעה מכיוונו של קייל ווקר, שבדקה ה-83 בעט בסילבה וספג בעקבות זאת כרטיס אדום ישיר, אשר בגינו הוא לא יוכל ליטול חלק במשחק הראשון של שמינית הגמר.

שחקני ר.ב. לייפציג. רויטרס
הפיטורים של מארש עשו את שלהם. שחקני לייפציג חוגגים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 24: גול, 0:1 לר.ב. לייפציג! לאימר השחיל מסירת עומק אדירה ממרכז המגרש לעבר סובוסלאי, שעבר את סטפן וכבש את שער היתרון של הגרמנים.

דקה 39: אנדרה סילבה נגח מקרוב, סטפן בעצירה מעולה מנע את השני.

דקה 71: גול, 0:2 לר.ב. לייפציג! הפעם סילבה לא פישל. פורסברג העביר מסירת רוחב לחלוץ הפורטוגלי, שהשתלט במרכז הרחבה ובעט פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully