וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נותרה מושלמת בביתה אחרי 64:80 על הפועל אילת

בריימו ערך בכורה מחודשת מוצלחת עם 8 נקודות, אדאמס (16), אובאסוהן (14), קילפטריק (11) ו-וורקמן (10) קלעו בספרות כפולות והלפרין יכול להיות מרוצה שלושה ימים לפני קרשיאקה. אלן קלע 21 ומנע תבוסה קשה

פגרת הנבחרת הסתיימה וליגת העל בכדורסל חזרה. המחזור השמיני יצא לדרך היום (שישי) בצהריים עם משחק יחיד בין הפועל ירושלים להפועל אילת, בסיומו המקומיים ניצחו 64:80, שמרו על המאזן המושלם בבית ועל המקום הראשון בליגה.

בשורות המארחת ערך בכורה מחודשת ומוצלחת סולימן בריימו, שחקן הפנים שחזר כחצי שנה אחרי שעזב ומול קבוצתו הראשונה בישראל קלע 8 נקודות וקטף 5 ריבאונדים ב-23 דקות על הפרקט. את רשימת הקלעים של הלפרין הובילו ג'יילן אדאמס (16), רטיו אובאסוהן (14) ושון קילפטריק (11), אולם ווילי וורקמן בהחלט הצטיין בצד ההגנתי לצד 10 הנקודות שקלע. מי שמנע מאילת תבוסה קשה היה בריון אלן, שקלע 21 נקודות ב-69.2 אחוז מהשדה ואילולא הוא זה היה נגמר בהפרש גבוה הרבה יותר.

ביום שני תתמודד הפועל ירושלים במשחק קריטי נגד קרשיאקה בליגת האלופות והלפרין בהחלט יכול להיות מרוצה מההופעה של שחקניו עם החזרה מהפגרה, אולם בוודאי ישים דגש על הנתון הבעייתי מחוץ לקשת - ירושלים קלעה 7 זריקות מ-23 ניסיונות וסיימה עם 30.4 אחוז בלבד מהשלוש.

סולימן בריימו, הפועל ירושלים. דני מרון
בכורה מחודשת מוצלחת בירולים. סולימן בריימו/דני מרון

סטטיסטיקה

הפועל ירושלים: אדאמס 16 (5-13 מהשדה, 4-6 מהקו, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים), אובאסוהן 14 (1-6 לשתיים, 9-11 מהקו), קילפטריק 11 (4-6 לשתיים, 1-4 לשלוש), וורקמן 10 (5-6 לשתיים, 7 ריבאונדים), אריאל 9, בריימו 8 (4-5 לשתיים), שגב (10 ריבאונדים) וגייטס 6 כל אחד. כן שותף: גרשון.

הפועל אילת: אלן 21 (10-17 מהשדה, 5 איבודים), הובר 11 (3-6 לשלוש, 6 אסיסטים), ווייט 10 (6-7 מהקו), שוכמן (4 חטיפות), דוליטל (1-5 לשתיים ולשלוש, 6 ריבאונדים) והמילטון (1-8 מהשדה) 5 כ"א, רוינה 4, בן משה 3 (1-7 מהשדה).

עוד בוואלה!

שברון לב במכבי תל אביב, וויליאמס: "רצף לא טוב, צריכים להישאר חיוביים"

לכתבה המלאה
רטיו אובאסוהן, הפועל ירושלים. דני מרון
אובאסוהן. קלע בעיקר מהקו/דני מרון

רבע ראשון

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם רטין אובאסוהן, שון קילפטריק, ווילי וורקמן, קייזר גייטס ואיתי שגב, בעוד מן העבר השני עלתה הפועל אילת עם רועי הובר, בריון אלן, צוף בן משה, כריסטיאן דוליטל ומירון רוינה. אובאסוהן קלע ארבע נקודות רצופות בפתיחה וגם וורקמן עם ליי-אפ נפלא הקפיץ את יושבי הארנה, אבל אלן לא אפשר למקומיים לברוח. בריימו עלה לפרקט, זכה לתשואות וגם קלע נקודות ראשונות כשקבע 6:9, קלע שתי נקודות נוספות ויחד עם וורקמן שהטביע הריץ את המארחת ליתרון השיא, 8:15 בתום הרבע הראשון.

ווילי וורקמן, הפועל ירושלים. דני מרון
הטבעה יפה וריצה לקראת סוף הרבע. וורקמן/דני מרון

רבע שני

הרבע השני יצא לדרך עם שלשה של קייזר גייטס והמארחת עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, אבל האורחת לא אמרה נואש, העבירה הילוך וחזרה אט אט למשחק. בן משה עם שלשה ראשונה צמצם את ההפרש, גם אלן המשיך לצלוף וירד להפסקה עם 13 נקודות ב-66.7 אחוז מהשדה ודווקא בדקות אלה שחקני המארחת החטיאו שוב ושוב, בעיקר מחוץ לקשת (2 מ-11 בהפסקה) ולוח התוצאות הראה 28:34 למקומיים אחרי 20 דקות.

בריון אלן, הפועל אילת. דני מרון
לולא אלן, אילת הייתה מובסת בשלב מאוד מוקדם/דני מרון

רבע שלישי

מי שיצא כמו מלוע של תותח מהפסקת המחצית לפרקט הוא קילפטריק, שקלע 7 נקודות רצופות והשיב את ירושלים לירון דו ספרתי של 30:43. אילת השיבה בריצת 0:8 משלה עם שלשות של דוליטל והובר והלפרין נאלץ להזעיק פסק זמן. אמנם גייטס, קילפטריק ואדאמס המשיכו להכתיב את הקצב, וורקמן עצר את התקפת האורחת פעם אחר פעם עם פעולות מרשימות ואמנם אלן המשיך להיות ספק הנקודות העיקרי של האילתים, אך לא הצליח לצמק את ההפרש בצורה ניכרת. 46:58 לירושלים בתום הרבע השלישי.

שון קילפטריק, הפועל ירושלים. דני מרון
נכנס לעניינים ברבע השלישי. קילפטריק/דני מרון

רבע רביעי

שלוש דקות ו-10 שניות בלבד בתוך הרבע האחרון והמכריע הן שעשו את ההבדל. ירושלים אמנם הובילה בבטחה, אבל בזמן הזה ברחה ליתרון שיא של 18 נקודות. אובאסוהן לא אפשר להובר להחזיר את קבוצתו למשחק על אף שהרבה להחטיא, לקח אחריות וסחט עבירה בלתי ספורטיבית מווייט, אלא שהאחרון עבד קשה מתחת לסל וביחד עם שוכמן הוריד את ההפרש לחד ספרתי לקראת דקות הסיום. עם זאת, אדאמס ו-וורקמן השתלטו מחדש על המשחק ומנעו מהלפרין ומשחקניו לחץ מיותר בדרך לניצחון 64:80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully