וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הגיע לנו לנצח, הראינו שאנחנו יכולים לנצח במשחקים כאלה"

עודכן לאחרונה: 3.12.2021 / 0:24

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב אחרי ההפסד הדרמטי במדריד: "הם ניצחו בזכות כמה פעולות טובות בסיום", לאסו: "נלחמנו עד הסוף"

מכבי תל אביב הפסידה הערב 72:70 כואב לריאל מדריד במסגרת המחזור ה-13 ביורוליג. הצהובים הובילו לאורך כל המחצית השנייה, אבל בסופו של דבר סל ניצחון של גרשון יאבוסלה מול אנטה ז'יז'יץ' סידר לבלאנקוס ניצחון ומאזן 2:11, בעוד הצהובים עם 6:7.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "אין הרבה מה לומר על המשחק הערב, שלטנו במשחק והגיע לנו לנצח. ריאל הצליחה לקחת את המשחק בפעולות טובות בסיום. נקודת אור בהפסד צמוד של 2 נקודות היא העובדה שלאחר הפסד כזה אתה יודע שאתה יכול לנצח במשחקים קשים".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
הפסד כואב לצהובים. ספרופולוס עם לאסו לפני המשחק/GettyImages, Sonia Canada

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו אמר: "אני מברך את השחקנים שלי כי האמנו שאנחנו יכולים לחזור אל המשחק ושמרנו על ריכוז, שיחקנו יציב וחזק בהגנה וניסו לבצע את הדברים טוב יותר בהתקפה. הצלחנו להגיע למצב שהכדור שלנו במהלך האחרון ועשינו התקפה טובה. עשינו הרבה טעויות וזה נורמלי, זה חלק מהמשחק, אבל המשכנו להאמין, שיחקנו יציב וחזק. מכבי עשתה עבודה טובה ועצרה אותנו. לא היה לנו משחק נהדר, לא קלענו טוב, אבל המשכנו להילחם עד הסוף". על המהלך האחרון אמר הספרדי: "חיפשתי מישהו שיכול לתקוף את הסל בלי פיק אנד רול, לייצר מהלך של אחד על אחד. זה מה שעשינו וגרשון יאבוסלה ביצע את זה נהדר. ההתקפה הייתה נכונה והשגנו את סל הניצחון".

גרשון יאבוסלה אמר: "המהלך האחרון היה מה שהמאמנים שרטטו על הלוח, אז הייתי צריך להיות מוכן, לקבל את הכדור וניסיתי לקלוע כדי לנצח. היינו חייבים להישאר ביחד. זה היה חשוב מאוד. שיחקנו בבית, אז ברור שהיינו צריכים להישאר ביחד, לעשות הגנה כמו שצריך, התקפה וגם אם מנצחים וגם אם מפסידים, להישאר ביחד. זה מה שעשינו הלילה והשגנו ניצחון קשה, אנחנו מרוצים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully