וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ואתלטיקו הפסידו, ריאל ניצלה זאת וברחה בפסגה

בנזמה נפצע, אך מחליפו יוביץ' כבש ובישל לוויניסיוס ב-0:2 על סוסיאדד. 0:1 לבטיס בקאמפ נואו, האלופה הפסידה 2:1 למאיורקה בדקה ה-91

תקציר: אברטון - ליברפול 4:1/ספורט1

נציגות ספרד בליגת האלופות משחקות כולן הערב (שבת) כאשר ברצלונה הפסידה במפתיע 1:0 בבית לבטיס וגם אתלטיקו מדריד נותרה בהלם אחרי שמאיורקה הפכה ל-1:2 בתוספת הזמן. המוליכה ריאל מדריד ניצלה זאת כדי לפתוח פער בפסגה אחרי 0:2 בחוץ על ריאל סוסיאדד. סביליה ניצחה 0:1 את ויאריאל, ובמשחק שהוציא את המחזור ה-16 לדרך גברה גרנאדה 1:2 על אלאבס ביום שישי.

שחקני ריאל מדריד אדר מיליטאו, ויניסיוס, רודריגו. רויטרס
ריאל חגגה גם בלי בנזמה. מיליטאו, ויניסיוס ורודריגו/רויטרס

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד 2:0

ריאל מדריד ראתה את יריבותיה שומטות נקודות, וניצלה זאת עד תום כדי לברוח בפסגה נגד קבוצת צמרת שמעט דועכת לאחרונה. ימים ספורים לפני המפגש מול אינטר ושבוע לפני הדרבי נגד אתלטיקו מדריד, קרלו אנצ'לוטי נאלץ להחליף את קארים בנזמה כבר בדקה ה-17 בעקבות פציעה. מחליפו של הצרפתי, לוקה יוביץ', הפך במפתיע לכוכב הערב. החלוץ הסרבי, שממעט לקבל דקות העונה, בישל לוויניסיוס ג'וניור את שער היתרון אחרי דאבל פס בדקה ה-47, והכפיל בעצמו את התוצאה כעבור 10 דקות. את המחזור הקרוב יסיימו הבלאנקוס עם פער של שמונה נקודות מסביליה השנייה. סוסיאדד, לעומת זאת, סופרת משחק ליגה שלישי ללא ניצחון ושער והיא מדורגת במקום החמישי.

עוד בוואלה! ספורט

ההצגה חייבת להימשך: כדור הזהב הוא טקס ראוי וממש לא מזוייף

לכתבה המלאה
ממפיס דפאי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
ערב מאכזב לברצלונה. ממפיס דפאי/רויטרס

ברצלונה - בטיס 1:0

אחרי שני ניצחונות בשני משחקי הליגה הראשונים שלו, צ'אבי חווה הפסד בכורה דווקא בקאמפ נואו ולפני המשחק הקריטי מול באיירן מינכן בליגת האלופות. אחרי 32 דקות די רגועות, גאבי נפגע בראשו ופונה על אלונקה מהמגרש, כשריקי פוץ' נכנס במקומו. פיליפה קוטיניו ועבדה הגיעו להזדמנויות עבור ברצלונה, כשבצד השני אייטור רויבאל פספס הזדמנות לעקוץ. ברבע השעה האחרונה החלה בארסה ללחוץ, כאשר קלמון לנגלה נגח לידי השוער ועוסמאן דמבלה בעט כדור שחלף סנטימטרים מהקורה, ובדקה ה-79 הגיע העונש בצד השני. סרחיו קנאלס הוביל את המתפרצת, כריסטיאן טייו המחליף הסיט שמאלה וחואנמי כבש שער יפה שסידר לבטיס ניצחון שלישי רצוף והיא זמנית במקום השלישי. ניצחון ראשון לירוקים בקאמפ נואו מאז ה-3:4 בנובמבר 2018.

פדרי שחקן ברצלונה מציג את פרס קופה לשחקן הצעיר של השנה. רויטרס
הציג את פרס קופה לקהל בקאמפ נואו. פדרי/רויטרס

אתלטיקו מדריד - מאיורקה 2:1

שער ראשון העונה של המחליף טאקה קובו, המושאל היפני מריאל מדריד, העניק למאיורקה ניצחון חוץ ראשון על אתלטיקו מאז אפריל 2006 והותיר את האלופה בהלם מוחלט. אחרי השער והבישול שלו ב-1:4 על קאדיס, מתאוס קוניה קיבל הזדמנות ראשונה בהרכב והחזיר לדייגו סימאונה עם שער בדקה ה-68 אחרי הכנה של אנחל קוראה, אבל אתלטיקו לא ידעה לשמור על היתרון ורצף המשחקים שלה ללא הפסד בבית נעצר על 14. הבלם הארגנטינאי פרנקו רוסו איזן בדקה ה-81 עם שערו הראשון בלה ליגה, ובתוספת הזמן הגיע הביצוע של קובו.

שחקני מאיורקה חוגגים עם טאקפוסה קובו. רויטרס
הדהים את אתלטיקו ושימח את אוהדי ריאל. טאקפוסה קובו/רויטרס

סביליה - ויאריאל 0:1

שתי הקבוצות קיוו להתאושש אחרי הפסד במחזור הליגה הקודם, אך רק האנדלוסים עמדו במשימה. רגע לפני המשחק הגורלי בזלצבורג בליגת האלופות, לוקאס אוקמפוס העניק למארחת ניצחון עם נגיחה לרשת בדקה ה-15 אחרי הגבהה של בן ארצו הארגנטינאי, מרקוס אקוניה. הצוללת הצהובה, שניצבת גם היא בפני משחק קריטי בליגת האלופות מול אטאלנטה, שוקעת בחצי התחתון של הטבלה עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון.

משחק נוסף:

גרנאדה - אלאבס 1:2
לגרנאדה: אנטוניו פוארטס (14), סנטיאגו אריאס (86). לאלאבס: לואיס אברם (עצמי, 81)

לוקאס אוקמפוס, שחקן סביליה חוגג. Fermin Rodriguez/Quality Sport Images, GettyImages
ניצחון יקר לאנדלוסים. אוקמפוס חוגג/GettyImages, Fermin Rodriguez/Quality Sport Images

משחקי יום ראשון בספרד:

ראיו וייקאנו - אספניול (15:00)
אלצ'ה - קאדיס (17:15)
לבנטה - אוסאסונה (19:30)
סלטה ויגו - ולנסיה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully