וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה לא חייבת להימשך: הלקח שאיתי שכטר יכול ללמוד מבריאן קראסקו

הצ'יליאני שיחק בנבחרת וכיכב במקסיקו ובליגה המקומית, אבל צלילה תיאטרלית ב-2011 נותרה המורשת שלו. צפו בהתחזות המפורסמת

ההתחזות והצלילה של בריאן קראסקו/יוטיוב

בריאן קראסקו היה שחקן כנף כישרוני שבצ'ילה רבים ניבאו לו גדולות ונצורות. הוא היה שחקן נמוך קומה, תזזיתי ופיקח והערמומיות שלו זיכתה אותו במולדתו בכינוי הלא נפוץ "ולוציראפטור", על שמו של מי שנודע כאחד מהחכמים בין זני הדינוזאורים.

קראסקו הצטיין באליפות דרום אמריקה לנבחרות צעירות ב-2011 שנערכה בפרו ועם שלושה שערים, צד את עיניהם של לא מעט סקאוטים. ויאריאל סימנה, אודינזה התעניינה והילד חלם על מעבר נוצץ ליבשת מה משחקים אלכסיס סאנצ'ס וארתורו וידאל. במשחק האחרון של לה רוחה הצעירים באותו טורניר, הוא גם הפך למפורסם באירופה.

בדקה ה-77 של המשחק בין צ'ילה לאקוודור, קראסקו לקח את ידו של אדסון מונטאניו מהנבחרת היריבה וחבט בעזרתה בפניו שלו. מיד לאחר מכן הוסיף צלילה תיאטרלית בתקווה שהשופט וילמאר רולדאן, יקנה את הסיפור וישלוף כרטיס אדום. הקולומביאני לא התרשם ולא הרחיק את מונטאניו, אבל קראסקו הפך למפורסם בין לילה.

בימים אחרי המשחק, סצנת המשחק של קראסקו הפכה לוויראלית. הוא כיכב ב"מארקה" במדריד, עלה לכותרות באיטליה ואנגליה, סרביה ורומניה, מהודו ועד כוש. "דבר כזה עוד לא ראינו", הסכימו כמעט כולם. לצערו של הצ'יליאני, מעשה הנוכלות הזה הוא היחיד בזכותו תפס כותרות באירופה.

קראסקו הוזמן בהמשך לנבחרת הבוגרת של צ'ילה, אבל הקריירה שלו לא נסקה. הפרק האירופי שלו הסתכם בביקור חטוף וחסר עקבות בדינמו זאגרב. באמריקה לעומת זאת, זה נראה הרבה יותר טוב. קראסקו כיכב כמה שנים בליגה המקסיקנית החזקה והשנה הבריק בליגה הצ'יליאנית במדי פלסטינו עם 13 שערים.

בגיל 30 קראסקו ממצה את הפוטנציאל במלואו וגם זימון מחודש למדים הלאומיים עומד על הפרק, אבל לצערו, היום ניתן להגיד ללא היסוס - כפי שמעיד כל מנוע חיפוש באינטרנט - המורשת העיקרית שלו בעיני העולם תישאר אותה מכה מפוברקת וצלילה תיאטרלית. השערים, הבישולים, המהלכים האמנותיים, אבל בעיקר אותו מהלך ב-2011.

התגובה של איתי שכטר אתמול

תגובות איתי שכטר אחרי הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט1

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חדרה - בני סכנין
מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה
הפועל תל אביב - הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה
בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - הפועל באר שבע

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully