וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "בשני המשחקים האחרונים הגיעו לנו מינימום 4 נקודות"

מאמן הפועל ירושלים היה מתוסכל מההפסד שהוריד את הקבוצה בחזרה למרתף הטבלה. במועדון אמרו: "אסור היה לסיים בלי נקודות"

תקציר: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:0/ספורט1

הפועל ירושלים יצאה לפגרת הנבחרות עם הרבה ביטחון שנצבר בזכות שני ניצחונות רצופים, אבל בינתיים הפגרה נגמרה והקבוצה מהבירה ספגה שני הפסדים - שניהם נגד יריבות מהתחתית - מה שגרם לאדומים לרדת בחזרה למקום האחרון. במועדון לקחו קשה את ההפסד אתמול לעירוני קרית שמונה ואמרו: "עם כל הבעיות שלנו, זה משחק שלא היינו צריכים להפסיד. קרית שמונה באו כאילו יגידו תודה על תיקו".


עתידו של המאמן זיו אריה אינו על הפרק, ובמועדון מתמקדים בלמצוא פתרונות כלכליים שיאפשרו את חיזוק הקבוצה בינואר, כאשר ההבנה היא שלצורך חיזוק, יהיה הכרח לשחרר שחקנים מהסגל.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא מתרגש מהקריאות של הקהל. אריה/ברני ארדוב

אריה אמר אתמול אחרי המשחק: "לא היינו כאלה גרועים? אני לא מסכים עם ההגדרה. מתי היינו גרועים? היו שני משחקים, זה הכול. זה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו. התחלנו רע מאוד, הגבנו יפה, ייצרנו מספיק מצבים, זהו, אין הרבה מה להגיד".

אריה הוסיף: "נמשיך הלאה, נגיע היום לאימון ונתקן את מה שצריך. המצב לא אידיאלי, בשני משחקים האחרונים הגיעו לנו מינימום 4 נקודות מתוך 6, אבל זה הכדורגל. מקבלים גול מחצי מצב ולא מבקיעים ממספיק הזדמנויות. גם נגד אשדוד לא היו הרבה מצבים, אבל השניים הטובים היו שלנו. שם גם הטעות של האדום הפכה את המשחק וגם עשינו טעות של גול".

המאמן סיכם: "אני לא מתייחס לשאלת העתיד שלי בקבוצה, אני ממשיך בעבודה שלי. אני לא מתעסק בגב, באגו או בכל דבר אחר, רק בא למועדון כל יום ועושה הכל כדי שהקבוצה תתקדם. אם 10, 20 או 300 אוהדים חושבים שלקלל אותי ולצעוק לי להתפטר זה מה שיעזור לקבוצה - זאת זכותם. רעשים לא מפריעים לי, זה עוד רעש, לא נעים אבל לא נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully