וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן הגיע להיפרד: "היה עליי לחץ רב, בחרתי במשפחה שלי"

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 16:20

מאמן בית"ר היוצא הגיע לבית וגן ואמר כשהוא על סף דמעות: "לא רציתי להיות במקום שאתחרט שלא עזבתי בזמן". יוסי מזרחי וחיים סילבס מועמדים להחליפו, הקהל דוחף את אלי כהן ("השריף")

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

מי יהיה המאמן הבא של בית"ר ירושלים אחרי ארווין קומאן? יו"ר הקבוצה אלי אוחנה אמור לשוחח היום (חמישי) עם יוסי מזרחי ולבדוק האם המאמן ירצה לקחת את הקבוצה עד לסיום העונה. מזרחי הוא המועמד המועדף ובמועדון מקווים שיסכים לקחת על עצמו את התפקיד. במקרה שזה יקרה, שכרו של מזרחי ישודרג בהתאם ליכולות הפיננסיות הדלות של המועדון. מזרחי עצמו לא התלהב בשנה שעברה להחליף את דראפיץ' וברדה לאחר שהתפטרו ולא התגעגע ללחץ הזה כמאמן בוגרים, אך יחד עם זאת אמרו במועדון: "ברגע שאלי אוחנה מדבר איתו ויוסי נקרא לדגל קשה לו להגיד לא".

יוסי מזרחי בהלוויה של ויקי פרץ. אודי ציטיאט
לא בטוח שירצה לקחת את התפקיד המלחיץ כמאמן הבוגרת. יוסי מזרחי/אודי ציטיאט

המצב הכלכלי בבית"ר לא מאפשר יותר מדי מרחב תמרון לאלי אוחנה ואם מזרחי לא ייקח את התפקיד, יצטרך אוחנה את אישורו של הנאמן יצחק יונגר לחוזה חדש עבור מאמן אחר. מהמאמנים שעל הפרק - חיים סילבס ושי ברדה הם המועמדים המועדפים, כאשר ברשתות אוהדים רבים רוצים לראות את אלי כהן "השריף" חוזר ולוקח על עצמו את המשימה. אגב, כדי להבין את הבעיות הכלכליות בבית"ר, מספיק רק לומר שלאחר שמאמן קבוצת הנוער אסי אלימלך סיים את תפקידו, נתבקש מזרחי לאמן את קבוצת הנוער ולא אושר תקציב למאמן אחר.

ארווין קומאן נפרד מאנשי בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הגיע להיפרד והיה על סף דמעות. קומאן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

מי שהגיע לאימון הבוקר כדי להיפרד היה ארווין קומאן. המאמן היוצא כינס את הצוות המקצועי לשיחה ארוכה. לאחר מכן התכנסו השחקנים, ביחד עם הצוות, ושמעו את אשר היה להולנדי להגיד. ארווין התחיל את הדברים לא לפני שלחץ יד לכל שחקני הסגל, ובמהלך הדברים לא פעם השתנק מהתרגשות והיה על סף דמעות.

"אני נפרד היום מהמועדון הזה, שנכנס לי ללב בצורה בלתי רגילה. זה מועדון שחייב להיות מקצועי, וכאשר יש מבנה וארגון זה הבסיס להצלחה. היה לי הרבה תסכול ולחץ ולקחתי את זה איתי הביתה, אני המאמן הראשי, ואחריות היא חלק מהעניין. היו לי הרבה לילות שחשבתי על שחקנים והקבוצה איך להיות טובים יותר, ואין לי ספק שאנחנו יכולים לעשות יותר טוב מאיפה שאנחנו נמצאים כעת".

"זה גרם לי ללחץ רב. זה משהו נורמלי למאמן. אני אוהב את האנשים כאן שעובדים בתנאים מטורפים אבל בסופו של יום בחרתי במשפחה ואני לא רוצה להיות במקום שאתחרט שלא עזבתי בזמן. לכם אני רוצה להגיד - שחקו יותר קליל, תהנו מהמשחק".

"אתם יודעים לשחק. אתם יכולים לנצח ביום ראשון, אבל צריך להופיע ולבוא ולקחת אחריות. תאמינו שאתם יכולים. אני אעקוב אחריכם לאורך כל הדרך, וזמין אליכם מתי שתרצו. אני מאמין בכם ומאמין בצוות כאן, ורוצה להגיד לכל אחד ואחד מכם תודה".

אופיר קריאף, שחקן בית"ר ירושלים בביקור בבית החולים הדסה עין כרם. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר ביקרה בבית החולים. קריאף/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

לאחר אימון הבוקר והפרידה מקומאן, שחקני הקבוצה הגיעו לבית החולים הדסה עין כרם על מנת להדליק נרות חנוכה עם הילדים המאושפזים. הקפטן אופיר קריאף אמר: "מצער שיש ילדים במקומות כאלה, אבל אם יש לנו אפשרות להעלות חיוך, זה שווה בשבילנו עולם. אני שמח שאנחנו מעניקים אור לילדים. זה ממלא את הלב".

קריאף גם התייחס לעזיבת המאמן ואמר: "קומאן הוא אחד האנשים המדהימים שפגשתי בכדורגל, יסודי, מקצועי, היתה אסיפה רגשית לא קלה. התחברנו אליו ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. זה נקטע בגלל משהו רפואי, אבל אין מה לעשות. לשחקנים יש חלק לא קטן, אבל מבחינתנו יש עוד על מה לעבוד, אני אופטימי להמשך, עוד לא סיימנו סיבוב. צריך לשנות את הגישה במשחקים".

כמו כן, ארבעה משחקני הקבוצה, לירן רוטמן, מקס גרצ'קין, נתנאל דלויה ומיכאל אוחנה הגיעו לבקר את שחקנה של עירוני קרית שמונה, סטפן אקה, שאושפז לאחר הפציעה הקשה שספג בניצחון על הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully