וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג שוב לא התייצב בביהמ"ש, מעצרו הוארך בשבעה ימים נוספים

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 13:37

המשטרה ועורכי דינו של בעלי בית"ר ירושלים סיכמו על אורכה של הארכת המעצר הנוספת, חוגג לא הגיע לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון

בווידאו: דיון הארכת מעצר בפרשת המשחק הגדול/מערכת וואלה!

כשבוע אחרי שמעצרו של משה חוגג הוארך בשמונה ימים, נערך היום (רביעי) דיון נוסף בבית משפט השלום בראשון לציון בעניינו של הבעלים של בית"ר ירושלים, כשעל הפרק הארכת מעצר נוספת לאור ההתקדמות בחקירת פרשת "המשחק הגדול". בניגוד לדיון הקודם, הפעם הושגו בשלב מוקדם הסכמות בין עורכי דינו של חוגג למשטרה, ונקבע שמעצרו יוארך בשבעה ימים נוספים.

במסגרת הפרשה - חוגג, יזם בתחום מטבעות הקריפטו, חשוד בהונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות מין. יחד עם חוגג נעצרו במסגרת הפרשה שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433. הם נעצרו בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. חוגג מכחיש בתוקף את החשדות המיוחסים לו.

משה מזור עורך דינו של משה חוגג בתיק החקירה בפרשת "המשחק הגדול". אור שקדי, מערכת וואלה!
עורך דינו של משה חוגג/מערכת וואלה!, אור שקדי
תיק החקירה בפרשת "המשחק הגדול" בעניין משה חוגג. אור שקדי, מערכת וואלה!
תיק החקירה/מערכת וואלה!, אור שקדי

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

במשטרה מעריכים כי התיק יבשיל לכדי כתב אישום. בנוגע לעבירות המין, לא ידוע כרגע על מתלוננות שמוכנות להעיד בנושא, אך גם כאן במשטרה פועלים על מנת לעבות את התיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully