וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "יש מסך, איך השופטים טועים?". שכטר: "פנדל 100 אחוז"

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 11:02

מאמן הפועל תל אביב רתח אחרי ההפסד בבאר שבע: "הפסדים מרגיזים בגלל החלטות שיפוט. אם בגמר הגביע הלכו 4 מהלכים אחורה, גם היום היה צריך". שכטר: "אם ייגעו בי אני אפול, לא חייב לאף אחד דין וחשבון"

תגובות ניר קלינגר אחרי ההפסד של הפועל תל אביב בבאר שבע/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה הערב (רביעי) היסטוריה: זו הפעם הראשונה אי פעם בה הקבוצה מבירת הנגב מגיעה למחזור ה-11 בלי הפסד. הפעם ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב עשה את העבודה והחבורה של רוני לוי ממשיכה להוליך את ליגת העל.

"לפעמים המשחקים כמאמן יותר קשים מאשר המשחקים כשחקן", סיכם רוני לוי, "יש לחץ ובסיום יש ירידת מתח. מתחילים לראות הרבה דברים שאנחנו רוצים לראות מהשחקנים. הייתה אנרגיה מצוינת באצטדיון עם התמיכה של הקהל. השגנו ניצחון שהגיע לנו ואני מרוצה מאוד. כשלא רואים את מה שרוצים, אז ברור שיש אכזבה. אנחנו נעשה הכול כדי להשיג תוצאות עם כדורגל טוב ואני מקווה שניתן לאוהדים הרבה סיבות לשמוח וליהנות".

לקראת הפועל חיפה אמר לוי: "ראיתי את הפועל חיפה נגד מכבי תל אביב השבוע, היא הפסידה 3:1, אבל ב-2:1 לא היה חסר הרבה שהיא תחזור למשחק. זו קבוצה חזקה עם מאמן מנוסה. נעשה הכול כדי להיראות טוב וגם לנצח".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
חגיגה בטרנר/דני מרון

איתי שכטר התייחס לפנדל שסחט, אחרי מה שנראה כמו צלילה ברחבה: "צוות השידור נמצא רחוק למעלה. אם הם היו קרובים לדשא, הם היו רואים שקיבלתי מכה. הוא נכנס בי. אם שחקן לא רץ להשתגע והולך אל השופט, סימן שהוא הבין שהיה פנדל ב-100 אחוז. אמרו שכשיהיה VAR לא ישרקו לי פנדלים, אז הנה שורקים לי פנדלים. כל אחד יעשה את העבודה שלו. אני לא חייב לאף אחד דין וחשבון".

החלוץ הוסיף: "ברגע שהוא נגע בי בתוך הרחבה, נכנס לי ברגל, הוא גרם לי למעוד. אם נוגעים בי ברחבה, אני אפול. אני לא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד. אני אעשה הכול כדי שהפועל באר שבע תנצח כשאני על הדשא. כל נגיעה ברחבה זה פוטנציאל לפנדל כל עוד השופט שורק".

על המשחק: "אין ספק שניצחנו קבוצה חזקה וטובה. הובלנו 0:1 והיה משחק טוב שלנו. יכולנו להכריע אותו עוד לפני. נענשנו ועשינו טעות. אני שמח שכל המחליפים ידעו להיכנס טוב. בשביל זה בנו פה סגל ארוך ומוכשר. הקהל דחף אותנו מהדקה הראשונה עד האחרונה. נהיה שמחים ומאושרים יום אחד וכבר ביום שני יש לנו הפועל חיפה בחוץ, משחק קשה מאוד".

עוד בוואלה!

הפתיחה הטובה בהיסטוריה: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

לכתבה המלאה

צפו בשכטר מתעקש: "100 אחוז פנדל"

תגובות איתי שכטר אחרי הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט1

בהפועל תל אביב היו טענות קשות לשיפוט. האדומים טענו שבתחילת המהלך שהוביל לפנדל הראשון של הפועל באר שבע נעשתה עבירה על יואב הופמייסטר ובפנדל השני הטענה הייתה לצלילה של איתי שכטר.

ניר קלינגר אמנם התחיל את הריאיון אחרי המשחק באופן רגוע יחסית ("לא התפקיד שלי לדבר על השופטים, אין טענות, הכול בסדר. שהם יבדקו את עצמם, אני אבדוק את עצמי"), אבל לאחר מכן לא הצליח להסתיר את התסכול.

"נקלענו לסוג של הפסדים מרגיזים בעיקר בגלל החלטות שיפוט", אמר המאמן, "בפנדל הראשון היום הייתה עבירה במרכז המגרש. אם בגמר הגביע אדון פפיר הלך ארבעה מהלכים אחורה, אז גם היום היה אפשר. שיבדקו את עצמם. אני לוקח אחריות על הקבוצה שלי ועל התוצאות ושהם יקחו אחריות על עצמם.

"אנחנו בודקים את הדברים, מסתכלים מי שופטי ה-VAR. למשל זיו אדלר היה ב-VAR נגדנו החל מהגביע דרך הליגה. אני שואל את עצמי למה תמיד יש אותו אחד ב-VAR, למה כל ההחלטות נגדנו. יכול להיות שהוא צודק לפעמים, אבל מספיקה טעות אחת - זה עולם ומלואו בשבילי. גם אנחנו בני אדם, אנחנו עובדים כל השבוע, חיים את הרגע הזה וההחלטות האלה קשות לנו. ברוב הפעמים הם צודקים, אבל מספיק שפעם אחת הם טועים. אלוהים אדירים, יש לכם מסך עם כל כך הרבה הילוכים חוזרים, איך אתם טועים בכל כך הרבה משחקים? אני אומר הכול בשיא העדינות, בצורה עניינית ומכובדת. תבדקו ותעשו שיפור. כולנו רוצים ליהנות מכדורגל ולא שהחלטות שיפוט יכריעו משחקים".

על המשחק עצמו אמר קלינגר: "היה חסר לנו רק לשים את הכדור ברשת ואז היריב ירדוף אחרינו, כך מנצחים משחקים. החמצנו כשהיו לנו מצבים ובסופו של דבר ההחלטות של השופט הן ההחלטות ובזה נגמר המשחק. אין לי מה להגיד. באנו לנצח, לשחק כדורגל, לעשות קומבינציות שיעבדו. אם היינו עם קצת יותר איכות ב-16, היינו גם מנצחים".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מתוסכל. קלינגר/דני מרון

פארליי רוזה אמר: "אוהדי באר שבע היו טובים אליי מההתחלה ותמכו בי וחשבו שהגיעו לי יותר הזדמנויות. כזה הכדורגל, ואם אתה לא משחק טוב אתה עובר למקום אחר ויכול ששם יהיה לך טוב יותר. אוהדי באר שבע נתנו לי אהבה.

"אני שמח מאוד בהפועל תל אביב. הם נותנים לי את הקרדיט ואת החופש. בבאר שבע לא נתנו לי את הזמן להוכיח את עצמי, ואני ממליץ להם שיתנו יותר הזדמנויות לשחקנים שמגיעים. אני מקווה להמשיך לעזור להפועל תל אביב להשיג את המטרות שלה".

משחקי המחזור ה-12

הפועל חדרה - בני סכנין
מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה
הפועל תל אביב - הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה
בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully