וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי ממשיך במאזנו החלש בצרפת, פוצ'טינו הרגיז את האוהדים

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 8:30

הארגנטינאי אומנם הציג את כדור הזהב בפני אוהדי פ.ס.ז' אבל רק החמיר את הסטטיסטיקה שלו. פוצ'טינו תירץ את התיקו מול ניס, מסי נתן תקווה

תקציר: אברטון - ליברפול 4:1/ספורט1

ליאו מסי אולי הוכתר השבוע כשחקן השנה בעולם על ידי המגזין "פראנס פוטבול", אבל למעשה המאזן שלו בליגה הצרפתית מאז שעבר לפריז סן ז'רמן הוא דל מאוד: הכוכב הארגנטינאי מתאקלם לאט בבירה הצרפתית, ועד עתה ב-30 בעיטות לשער יש לו רק שער בליגה העונה, מספרים שבהחלט לא מאפיינים אותו. אתמול (רביעי) היה לו עוד משחק בינוני, ללא תפוקה, כשפריז סן ז'רמן איבדה את המאזן הביתי המושלם שלה והסתפקה ב-0:0 מול ניס.

מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו לא מודאג מהיכולת של מסי ("אהבתי מה שראתי י ממנו, הוא היה טוב, הגולים עוד יגיעו"), ובאופן כללי ניסה לשדר קור רוח, על רקע התוצאות והיכולת הלא מרשימות של קבוצתו, במיוחד על רקע ההשקעה הגדולה והסגל הנוצץ שלה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
אכזבה זה עניין של ציפיות. מסי/רויטרס

"היינו טובים יותר", אמר פוצ'טינו, "היו לנו הזדמנויות אבל לא כבשנו, הגיע לנו לנצח. במהלך עונה יש גם משחקים כאלה". פוצ'טינו אומנם נהנה מאחד הסגלים היקרים בעולם, ובכל זאת אמר בסיום משפט שספג לא מעט ביקורת ברשתות החברתיות בקרב חובביה כדורגל: "היום שיחקנו בדרך שבה יכולנו, לאור הסגל שעמד לרשותנו... אנחנו מקום ראשון בליגה, עלינו שלב בצ'מפיונס, ומשתפרים לאט לאט ככל שמקדמת העונה, ונרצה להמשיך להשתפר כדי להיות מוכנים לרגעים המכריעים".

עוד בוואלה!

איפה הספורטיביות? כריסטיאנו רונאלדו לא מפרגן לזכייה של ליאו מסי

לכתבה המלאה

לפני המשחק, כאמור, מסי הציג את כדור הזהב בפני האוהדים בפארק דה פראנס ואמר: "זה רגע מיוחד לזכות בפרס הזה כאן בפריז. זה כבוד גדול עבורי. אני מקווה שהשנה נוכל להשיג את כל המטרות שלנו עם פ.ס.ז'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully