וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתוסכלת: "פנדלים שלא היו". גוטליב ימשיך להיעדר

2.12.2021 / 8:21

האדומים מתקשים להתאושש מהחלטות השיפוט בהפסד להפועל באר שבע. הבלם וליידנר יחמיצו את המשחק נגד הפועל ירושלים ביום ראשון

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 1:2/ספורט1

1. בדומה למשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון, גם אתמול (רביעי) בהפועל תל אביב סיימו את משחק ההפסד להפועל באר שבע עם תחושה שהם היו שווים לפחות נקודה. במועדון קיימת אכזבה עמוקה מהחלטות השיפוט ותחושה שדווקא צוותי ה-VAR מרבים לטעות. גורמים במועדון אמרו בסיום: "שני הפנדלים לא היו. הטעויות של VAR עולות לנו בהרבה נקודות. עם החלטות נכונות של VAR לא היינו מפסידים למכבי חיפה ולא אתמול".

בסיום המשחק התעמת בן ביטון עם אוהדים של הפועל באר שבע שקיללו אותו. האוהדים טענו שביטון ביצע תנועת יריקה לכיוונם, אך השחקן וגם אחרים שהיו באזור הכחישו זאת. שי אליאס בעט בסיום המשחק כדור לכיוון היציע שפגע באוהדת של באר שבע וניגש יחד עם שלומי אזולאי להתנצל בפניה.


לוסיו אמור להיות כשיר למשחק נגד הפועל ירושלים ביום ראשון, כאשר אדי גוטליב ודורון ליידנר ימשיכו להיעדר. המגן השמאלי הצטווה למנוחה של 10 ימים נוספים ואילו במקרה של גוטליב הדברים תלויים בתחושה של השחקן, אך בכל מקרה הוא לא יהיה כשיר למחזור הקרוב. הצוות הרפואי בדק את אושר דוידה לפני המשחק ורק לאחר שאישר כי המכה היבשה מהמשחק עם מכבי חיפה מאחוריו, הוחלט כי יפתח בהרכב.

שחקני הפועל תל אביב עם השופט יגאל פריד. ברני ארדוב
המחאות לא עזרו. שחקני הפועל תל אביב עם יגאל פריד/ברני ארדוב

2. ניר קלינגר, שבסיום המשחק דיבר עם החלטות השיפוט, המשיך גם במסיבת העיתונאים: "מה שהכי מתסכל זה מה מונע מצוות ה-VAR לקבל את ההחלטה נכונה כשיש להם 900 הילוכים חוזרים? זה נשגב מבינתי. מה, למה, האם צריך להביא גם אינפרא אדום, משהו יותר משוכלל כדי להעביר את המשחקים האלה ללא טעויות? זה משגע, אנחנו עובדים קשה, מביאים את השחקנים מהבוקר עד אחרי צהריים, מכינים וידאו, עושים אימונים טקטיים , משקיעים עבודה ומאמץ. הטעויות האלה כואבות".

קלינגר הוסיף לאחר מכן: "מצד אחד התחושות קשות, כי בשני משחקים שהקבוצה משחקת טוב אנחנו יוצאים בלי נקודות. אבל מצד שני צריכים לבוא בטענות לעצמנו על החמצות מסמרות שיער, להוביל את המשחק תמיד זה נותן יתרון, בטח לקבוצה כמו שלנו וצריך קילינג אינסטינקט ברחבה. אנחנו צריכים להשתפר".

המאמן המשיך: "הפנדלים הגיעו מאיבודי כדור שלנו, כדורים שהיו אצלנו ברגל. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומה אנחנו צריכים לשפר וזה מה שנעשה. הרמה של המשחק הייתה טובה, היה קצב טוב, היו מצבים. צריך להבין שאנחנו לא שם ברמת הסגל העמוק והתקציב של באר שבע, אבל באנו לנצח, לא להסתגר. זה גם מה שהכי מתסכל".

לקראת הפועל ירושלים בראשון אמר המאמן: "הגענו לסדרת משחקים שכללה דרבי, מכבי חיפה ובאר שבע במצב קשה מבחינת הסגל, עם אלתורים קשים של הזזת עמדות. מה אתם חושבים, שאני רוצה ששי אליאס יהיה בלם? לטעמי הוא אולי הקשר הכי טוב בארץ, בגיל ובהתפתחות שלו. הגענו לסדרה הזו מוכים וחבולים ובהתחשב בבעיה הזאת, עשינו שני משחקים טובים. דווקא במשחק שהיינו פחות טובים לא הפסדנו. נמשיך בדרך שלנו, נשחק כדורגל מסודר ומאורגן, נלחץ ונקווה לחזור למסלול הניצחונות".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"מה אתם חושבים, שאני רוצה ששי אליאס יהיה בלם?". קלינגר/דני מרון

3. גם הקפטן דן איינבינדר נשאל בסיום על החלטות ה-VAR ואמר : "אנחנו נצמדים לחוקים, לא קובעים אותם. אנחנו רוצים באמת לסמוך על השופטים שמקבלים את ההחלטות הנכונות כפי שהם רואים. כשצופים בוידאו לפעמים אין ספק והיום לא היה ספק, אבל אנחנו מדברים על זה, כולם רואים וצריכים לתת את הדעת".

לקראת הפועל ירושלים אמר הקשר: "מצפה לנו ביום ראשון משחק הרבה יותר קשה משלושת המשחקים שעברנו. זו יריבה מאוד חזקה, מאומנת, אולי זה לא נראה ככה על פי הטבלה - אבל יהיה משחק מאוד מאוד קשה. הדרך שלנו טובה וכשיש דרך טובה כולם רואים את זה. המחמאות לא מעניינות אותנו, אנחנו ממשיכים הלאה ונגיע הכי מוכנים שיש ביום ראשון".

על האוהדים משערים 4-5 שהחליטו לא להגיע למשחקים נגד מכבי חיפה והפועל ירושלים: "אני מקווה מאוד שהאוהדים לא יהיו חסרים לנו נגד הפועל ירושלים, אנחנו צריכים אותם. מקווה שכל הצדדים יהיו הרבה יותר חכמים מאשר צודקים. ראינו היום תצוגת עידוד מדהימה, גם בסוף המשחק מעודדים, נשארים, לא הולכים, אפילו מעריכים את היכולת והמאמץ והרצון. ביום ראשון הם מאוד מאוד חשובים, הרבה לפני השחקנים".

משחקי המחזור הבא

הפועל חדרה - בני סכנין
מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה
הפועל תל אביב - הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה
בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully