וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן אקה נפצע ופונה לבית החולים, חבריו מיררו בבכי

שחקן עירוני קרית שמונה, שככל הנראה שבר את רגלו לאחר ניסיון מסירה כושל במשחק מול הפועל ירושלים, פונה באמבולנס מטדי. דראפיץ': "חבל לי עליו"

תקציר: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:0/ספורט1

תמונות מזעזעות מהמשחק הערב (רביעי) בין הפועל ירושלים לעירוני קרית שמונה, כאשר בדקה ה-73 ניסה סטפן אקה למסור, אך מעד וככל הנראה שבר את רגלו בפציעה קשה מאוד. אקה פרץ בבכי, כאשר חבריו לקבוצה גם הם לא יכלו לעצור את הדמעות בעקבות המקרה. השחקן פונה ישירות לבית החולים. במשחק עצמו ניצחה האורחת 0:1 משער של סטפן מילושביץ', שכבש את השער לחבורה של דראפיץ' כבר בדקה הראשונה לאחר שהקפיץ מעל אדבאיו אדליי.

הניצחון חילץ אמנם את הקבוצה של סולובדן דראפיץ' מהקו האדום והעלה אותה מעל המארחת, שירדה במקום הצפוניים למקום האחרון, אך האירוע שייזכר ללא ספק מהמשחק הזה הוא אותה פציעה מזעזעת של אקה, כאשר שחקני האורחת התקשו לשמוח אחרי הניצחון, ונראו שבורים.

סטפן אקה שחקן עירוני קרית שמונה בפציעה מחרידה. ברני ארדוב
פציעה מזעזעת. אקה/ברני ארדוב
סטפן אקה שחקן עירוני קרית שמונה בפציעה מחרידה, איתו עלא ג'אפר. ברני ארדוב
סטפן אקה שחקן עירוני קרית שמונה בפציעה מחרידה, איתו עלא ג'אפר/ברני ארדוב
סטפן אקה שחקן עירוני קרית שמונה בפציעה מחרידה. ברני ארדוב
ככל הנראה גמר את העונה. אקה/ברני ארדוב
שחקני עירוני קרית שמונה אובידיו ביק, רועי קהת לאחר פציעתו של סטפן אקה. ברני ארדוב
שחקני קרית שמונה בהלם/ברני ארדוב

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ' התייחס לפציעה המחרידה של סטפן אקה: "הוא שחקן טוב ובנאדם טוב, חבל לי עליו ועל קרית שמונה. אני מאחל לו החלמה מהירה". על הניצחון: "ידענו שאנחנו חייבים את הנקודות כמו אוויר לנשימה, וידענו שאת הניצחון לא נשיג באמצעות כדורגל טוב. אני שמח על הנקודות. אנחנו צריכים שכל השחקנים יחזרו מפציעות ומחלות ואנחנו מנסים להתאים הרכבים לכל משחק. הנקודות מאוד חשובות ואנחנו צריכים להמשיך הלאה. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מתכוניים למכבי נתניה".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה: "התחלנו את המשחק רע מאוד, אבל למרות זאת השתלטנו והמשחק היה חד צדדי לחלוטין. התוצאה הייתה חשובה במשחק הזה, אבל לא הצלחנו להשיג נקודות ונצטרך להמשיך הלאה. לא הגענו להרבה מצבים, אבל הגענו לשניים שלושה מצבים טובים ולא כבשנו". על הקריאות של הקהל נגדו: "אני לא יכול לשפוט את הקהל, יש לנו קהל אדיר. אם יש 10, 15 או 200 אוהדים שקוראים לי להתפטר, אז נכיל גם את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully