וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ברק יצחקי לא רצה להיות על הדשא

2.12.2021 / 6:52

כמו ששחקני מכבי תל אביב נראו אמש בתיקו מול נוף הגליל, גם הם לא רצו להיות על הדשא בבלומפילד, ממש כמו המאמן שלהם. ביכולת כזו, אין פלא שכמעט 8,000 בעלי מנוי לא טרחו להגיע למשחק. יצחקי: "זה הרגע להיות מאוחדים וחזקים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

אחרי התיקו 1:1 המדכא של מכבי תל אביב אמש (רביעי) מול הפועל נוף הגליל בבלומפילד, במועדון כבר השלימו עם איבוד הסיכוי לאליפות העונה. אם אחרי שני ניצחונות החוץ על עירוני קרית שמונה והפועל חיפה, כשבתווך תיקו בדרבי, עוד פינטזו בקרית שלום שאפשר העונה עם הגעת מאמן חדש, להיאבק על אליפות, החל מהבוקר מדברים במועדון רק על ניסיון לעצור את הרכבת שירדה מהמסלול בתקווה לתפוס בסוף העונה כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. לא ברור עדיין כיצד ישפיע המשבר המקצועי הזה על ההחלטות בקנדה. האם זה יאיץ החתמת מאמן גם במחיר של התפשרות כלשהי מצד מכבי או שמא, איבוד הסיכוי לאליפות יוביל להשארת הצוות הנוכחי בראשות יצחקי עוד זמן מסוים.

לא רק ברק יצחקי רצה אמש להיות במקום אחר ולא על הקווים. כמו שהשחקנים של מכבי תל אביב נראו, גם הם לא רצו להיות על הדשא שלא לדבר על הקהל של הקבוצה שנותר בבית. 18 אלף מנויים יש למכבי תל אביב. רק קצת יותר מ-10 אלף צופים היו אתמול בבלומפילד. קרוב ל-8,000 בעלי מנוי של מכבי תל אביב העדיפו אתמול לא להטריח את עצמם ולהגיע לבלומפילד ומדובר בחג חנוכה כך שילדים ובני נוער לא צריכים הבוקר להתעורר מוקדם לבית הספר. גם שעת פתיחת המשחק המוקדמת יחסית, לא סייעה להביא את האוהדים, שגם ניצחון החוץ בסמי עופר על הפועל חיפה ביום ראשון, לא גרם להם להגיע.

שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
שיחקו בחוסר חשק. שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים/אריאל שלום

לברק יצחקי יש חלק במה שקורה העונה במכבי תל אביב וכבר אי אפשר לטעון שהוא האשם האחרון. פטריק ואן לוון שילם את המחיר ופוטר, החצים מופנים לטורונטו משם לא נשמע קול ניהולי כבר למעלה מחודש וכעת צריך גם לדבר על יצחקי שהתחיל את העונה כמנהל המקצועי של המועדון וחלקו בבניית סגל הקבוצה, מלמד על הכנה רעה מאוד וליהוק כושל. אם זה מה שמכבי תל אביב מצליחה לייצר משחק אחרי משחק, כשהשיא היה אמש במשחק שהיה אמור ויכול להחזיר את מכבי תל אביב למירוץ לתואר, אז גם למאמן הזמני של הצהובים יש מניות בכישלון הזה.

יצחקי דאג למן הרגע שלקח את התפקיד לפמפם שהוא לא רוצה להיות המאמן. אלה דברים עליהם הוא חזר שוב ושוב, לפני משחקים ובסיומם, וזה כנראה השפיע רע מאוד על השחקנים שמרגישים שיש מולם מאמן שרוצה להיות במקום אחר. ביציע או בשולי המגרש בקרית שלום, והגישה הזו כנראה עובדת רע מאוד. "יש כאן מועדון מאוד חזק", התקומם יצחקי אמש בתום המשחק כשנשאל במסיבת העיתונאים האם הוא לא מרגיש שהמועדון הזה נזנח על ידי בעליו. "פתחנו רע מאוד את העונה הזו ואנחנו לא מתחבאים. אך ורק הצוות והשחקנים אחראים ואם לא נעשה את זה יחד, לא נצא מהסיטואציה הזו".

יצחקי חזר ואמר את מה שאמר כבר קודם: "גם בעבר היו תקופות שלא היה מאמן זמן רב וג'ורדי ירד לקווים. אני עדיין לא משמש כמאמן זמני את הזמן שג'ורדי שימש כמאמן זמני. אנחנו צריכים להיות חזקים כי בתקופות קשות, האנשים החזקים מתגלים. לא כשהכל טוב וכולם יוצאים לחגוג. אני מצפה מעצמי ומהשחקנים לתמוך בקבוצה. אנחנו נמדדים ברגעים הקשים ולא כשמניפים צלחות אליפות".

יצחקי נשאל איך הוא יכול לשנות את המצב ואמר: "רק בעבודה קשה. אין משהו אחר. אנחנו בנינו קבוצה טובה. יש כאן סגל שחקנים שלא תואם את המקום בו אנחנו נמצאים".

ברק יצחקי מאמנה הזמני של מכבי תל אביב. אריאל שלום
גם לו יש חלק בכישלון. ברק יצחקי/אריאל שלום

טל בן חיים כבש אתמול שער שני ברציפות למכבי תל אביב, אבל שמחה לא הורגשה אצלו. "אנחנו לא מספיק טובים. אין מה להתחבא. האישיו זה לא המעורבות של מיטש או זה שאין מאמן קבוע. בכל מצב אנחנו צריכים לנצח את נוף הגליל בבית ולא משנה שום דבר מסביב. יכול לשבת במקומי שחקן ולחפש תירוצים, אבל לא זו הדרך שלנו. אנחנו צריכים לעצור ולחשוב איך אנחנו יוצאים מזה. צריך להפיק לקחים ולהתקדם קדימה. התחושות שלי מאוד קשות. היינו צריכים לדעת לנצח 0:1 בקושי ולא לספוג שער שוויון. אסור לנו להפסיד נקודות במשחק כזה בבית במיוחד אחרי שפתחנו טוב את המשחק. מתוך עשרה משחקים בבית נגד נוף הגליל, אנחנו צריכים לנצח את כל העשרה".

משחקי המחזור הבא

הפועל חדרה - בני סכנין
מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה
הפועל תל אביב - הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה
בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully