וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב הבקיע בפנדל, אנדרלכט עלתה לרבע גמר הגביע הבלגי

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 0:31

קשר אנדרלכט דייק מ-11 מטר והשלים מהפך מ-2:0 ל-2:3 על סרה במשחק שהוכרע בפנדלים לטובת קבוצתו של הישראלי. סינטאיהו סלליך השלים 120 דקות, אך הודח מהגביע הטורקי. 14 דקות לווייסמן בניצחון ויאדוליד, תיקו ליונתן כהן

לא רק בישראל נערכים משחקי אמצע השבוע, אלא בכל אירופה נערכות הליגות ומתקיימים משחקי הגביע וגם הליגיונרים שלנו בשבת לוקחים חלק פעיל.

בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט ובדקה ה-50 הבקיע מהנקודה הלבנה והעלה אותה ליתרון 2:3 מול סרה, במשחק שמתנהל בשעה זו במסגרת הגביע הבלגי. המארחת, גם היא מהליגה הבכירה, עלתה ליתרון כפול משני פנדלים ב-18 הדקות הראשונות, אבל האורחים השלימו מהפך מדהים תוך 32 דקות. המארחת הצליחה להשוות ולשלוח את המשחק להארכה, במהלכה רפאלוב הוחלף (98). בסופו של דבר האורחת עלתה לרבע הגמר בזכות ניצחון 3:4 בתום דו קרב פנדלים.

בטורקיה, סינטאיהו סלליך וקבוצתו גנצ'לרבירלי הודחו מהגביע על ידי מרדין מהליגה הרביעית. אחרי 90 דקות לוח התוצאות הראה 1:1, והישראלי שיחק לכל אורך 120 דקות וגם ספג כרטיס צהוב בהארכה, אולם לא היה אחד מבין בועטי הפנדלים בדו קרב מהנקודה הלבנה, שהסתיים אחרי ארבע בעיטות בלבד לכל קבוצה.

שון וייסמן, ריאל ויאדוליד. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
עלה מהספסל וסייע לקבוצתו לנצח בגביע. וייסמן/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

משחקי גביע נערכו היום גם בספרד ושם ויאדוליד ניצחה 0:1 בחוץ את מרצ'אמלו. שון וייסמן עלה מהספסל בדקה ה-76 בניסיון לסייע לקבוצתו להכריע את המפגש ובדקה ה-89 הוא ראה את רוקה מסה מדייק מהקודה הלבנה וקובע את תוצאת הסיום, 0:1 לסגולים.

יונתן כהן שיחק 25 דקות כמחליף ב-1:1 הביתי של פיזה מול פרוג'ה. כהן ירד לספסל בגלל חזרתו של מלך שערי הקבוצה לורנצו לוקה, שפספס הזדמנות להכריע את המשחק עם החמצת פנדל בדקה ה-81. פיזה עדיין בפסגת הסרייה B עם 29 נקודות, אבל תרד למקום השני אם ברשיה תנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully