וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "לא חושב להמשיך לאמן עד סוף העונה". גלזר וביטון ייעדרו

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 20:29

ראש מחלקת הכדורגל של מכבי תל אביב, שמשמש כמאמן הזמני מאז פיטורי ואן לוון, הבהיר כי נמשך החיפוש אחר מחליף. הקשר האחורי סובל מפציעה במיניסקוס וקיימת התלבטות אם לנתחו. ביטון סובל מפגיעה בצוואר. נחמני וקיזיטו בתמונת ההרכב של נוף הגליל

מחזור 11הסתיים01/12/2021
מכבי תל אביב
  • חיים (25)
1:1
  • (40) חביבאללה
הפועל נוף הגליל
תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב

דן גלזר לא יטול חלק גם מחר (רביעי, 19:30, ספורט3) במשחק של מכבי תל אביב מול נוף הגליל. בתקופה הקרובה יצטרכו מכבי תל אביב וקשרה להחליט כיצד מטפלים בבעיה שיש לגלזר בברך ושבגללה הוא החמיץ את המשחקים מול הפועל חיפה בתחילת השבוע ועוד קודם מול לאסק לינץ בקונפרנס ליג.

לשחקן יש בעיה במיניסקוס שהוא סוחב כבר זמן רב. אבחנה אחת שקיבל גרסה שהוא זקוק לניתוח ארתרוסקופיה. אבחנה אחרת שקיבל דיברה על כך שינוח ממשחקים, יעבור שיקום, חיזוקים ופיזיותרפיה וכך יוכל לצאת מהפציעה. בינתיים גלזר עוד לא בוחר בניתוח ומתאמן בצורה אישית בקרית שלום בנפרד מהשחקנים. מכבי תל אביב חסרה מבחינתה את אחד השחקנים הבולטים שלה וגם מחר הוא לא יהיה על הדשא בבלומפילד. מי שעוד ייעדר, גם הוא משחק שלישי ברציפות, הוא דן ביטון שסובל מפגיעה בצוואר ובשני המשחקים האחרונים לא היה בסגל.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך להיעדר. גלזר/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר ברק יצחקי, שעדיין משמש כמאמן הזמני: "שום דבר לא השתנה מהעדכון האחרון שלי על מאמן לפני יומיים. אמרתי ואמשיך לומר שאנחנו מחפשים מאמן ולא עלתה לי המחשבה להמשיך לאמן עד סוף העונה. כרגע אני המאמן וכל עוד יצטרכו אותי, אהיה פה. אני מקווה שנמצא פתרון מהיר ואנחנו עדיין עובדים כדי למצוא את המאמן הנכון בזמן הנכון".

אם הוא רואה שיפור בסגל: "כן. אני חושב שהדרבי נגד הפועל תל אביב היה חריג מבחינת שליטה בכדור ויצירת מצבים, אבל גם נגד הלסינקי ולאסק במחצית הראשונה הייתה לנו דומיננטיות מוחלטת. הייתה ירידה נגד הפועל חיפה, אבל כן ניצלנו את המצבים וגם רצינו לשמור על התוצאה. אני רואה מגמת שיפור".

המאמן נשאל על כך שדניאל טננבאום נעדר מהסגל בשבועות האחרונים: "אני לא רוצה להיכנס לפרטים, הוא כבר מתאמן באופן כמעט מלא".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ברק יצחקי, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק נוסף על הקווים. ברק יצחקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד לפני יצחקי, הקפטן שרן ייני התראיין ונשאל אם הוא מרגיש שיש עליו עומס: "פציעה יכולה לקרות לכל אחד, אבל כולנו עובדים קשה מאוד על הגוף שלנו במטרה לקחת חלק בכמה שיותר משחקים. אם ארגיש שאני עלול לפגוע בקבוצה בגללה מצב שלי, תאמינו לי שאגיד".

ייני גם נשאל על הפער שיצרו הפועל באר שבע ומכבי חיפה: "זה עוד שלב מוקדם של העונה, אז אני לא חושב על זה. אני חושב כרגע, בגלל פתיחת העונה הפחות טובה שלנו, זה איך אנחנו חוזרים לכושר שאני מאמין שאנחנו יכולים להיות בו. הפוטנציאל שלנו גבוה ממה שיש כרגע ויכול להיות שהשיא עוד לפנינו. אין לנו מקום לבצע עוד יותר מדי טעויות".

על השינויים וההתאמות שמבצע יצחקי במשחקים האחרונים: "זה כיף שאנחנו מתאימים את עצמנו ונהנים מזה. אנחנו קודם כל קבוצה דומיננטית, אבל אנחנו מכבדים כל יריבה ויודעים שאנחנו צריכים למצוא את היתרונות שלנו כדי להצליח".

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. דני מרון
הפציעות יצרו מצב לא אידיאלי. הוכנבוים/דני מרון

הפועל נוף הגליל

הצפוניים מתחילים מחר את סדרת המשחקים נגד הגדולות, כאשר אחרי המפגש מול הצהובים הם יארחו את מכבי חיפה ואחר כך יצאו למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע בטרנר. במועדון ביקשו לשים בצד את כל סערת מחירי הכרטיסים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון ולהתרכז כעת רק במפגש המאתגר נגד מחזיקת הגביע בבלומפילד.

המאמן ירון הוכנבוים יאלץ להסתדר מחר שוב, ללא ירין פרץ, אלי בלילתי ועודד צ'וקול הפצועים, כאשר אחת ההתלבטויות שלו בנוגע להרכב היא האם להמשיך עם פדרו סאס בעמדת הבלם או להזיז אותו לקישור ואז דיויד אקווה יפתח בחלק האחורי. גם בחלק הקדמי עשוי המאמן לערוך שינויים, כאשר סתיו נחמני וגם קיזיטו שלא פתחו בהפסד 2:1 לבני סכנין, נמצאים בתמונת ההרכב

"למכבי תל אביב יש הרבה איכות. נכון שהם לא הכי מבריקים כמו בעונות קודמות, אבל זו עדין קבוצה איכותית", אמר המאמן ירון הוכנבוים לקראת המשחק. "ראינו שהם ניצחו בחוץ 1:3 את הפועל חיפה, גם במשחק לא הכי גדול שלהם. המפתח לעצור אותם זה קודם כל להיות יציבים ואחראיים ולא ליפול בקטנות כמו נגד סכנין. דיברנו עם השחקנים על הדברים האלה ואנחנו נראה נוף הגליל הרגילה. ננסה ליצור איזון בין הלחץ שאנחנו אוהבים לעשות, רחוק מהשער שלנו, לבין אחריות הגנתית, כדי לא ליצור מצב שלמכבי תל אביב יש יותר מדי חופש"

המאמן התייחס לסדרת המשחקים נגד הגדולות והוסיף: "זה לא כזה מפחיד אותי. יותר מפחיד לשחק מול קבוצות 'מהליגה שלנו'. הגדולות לא בליגה שלנו וכמובן שאנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו ומחפשים להוציא מקסימום נקודות בכל מפגש. פעם ראשונה שאני יכול להגיד שבמפגשים האלה, גם תיקו תהיה תוצאה טובה עבורנו".

בנוגע למכת הפציעות: "נשחק עם מה שיש. יש לנו מספיק שחקנים גם בלי הפצועים. אין ספק שזה לא כיף גדול לעלות כמו שעלינו במשחק האחרון, בלי מגן שמאלי טבעי. שיחק מגן ימני עם רגל ימין וכך יהיה גם מחר. אין לנו הרבה ברירות, מתרכזים במי שיש. נקווה שהפצועים יחזרו כמה שיותר מהר".

לסיום נשאל הוכנבוים, האם כבר יש לו תכניות לקראת חלון ההעברות בינואר והשיב: "אנחנו עדין רוצים לבחון את השחקנים הקיימים, בסך הכל אנחנו די מרוצים מרוב השחקנים. אנחנו נמצאים במקום טוב והלוואי שנהיה במקום הזה גם בסיום העונה. נצטרך לעשות כמה ריענונים בסגל, אבל עדין לא קיבלנו החלטות לגבי שחקנים או תפקידים".

בר כהן, שחקן הפועל נוף הגליל. לילך וייס רוזנברג
פוגש את הקבוצה לה הוא שייך. בר כהן/לילך וייס רוזנברג

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו שש פעמים במסגרת ליגת העל, בגלגול הקודם של הפועל נצרת עילית, וחמישה מהמפגשים הסתיימו בתיקו. המשחק היחיד שהוכרע היה במאי 2005, אז מכבי תל אביב ניצחה 0:2 בבלומפילד משערים של אבי סטרול ולירן כהן.

* בגביע הטוטו דווקא הצליחה אז נצרת עילית להשיג שני ניצחונות על מכבי תל אביב, כולל אחד בבלומפילד: 0:2 באוגוסט 2003 משערים של יניב כהן וזוהר ביצ'ה.

* מכבי תל אביב מגיעה אחרי שני משחקי בית ללא ניצחון ושמרה על שער נקי כמארחת רק באחד מ-14 משחקי הליגה האחרונים.

* נוף הגליל השיגה נקודה אחת וכבשה שער בודד בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 10240

משחקי המחזור ה-11:

שלישי, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה
שלישי, 19:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד (ספורט1)
שלישי, 20:15: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה
רביעי, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל (ספורט3)
רביעי, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (ספורט4)

חמישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully