וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרכש המושלם": קלופ וליברפול מתמוגגים מדיוגו ז'וטה

הפורטוגלי הבקיע צמד ב-0:4 על סאות'המפטון וזכה לשבחים ממאמנו, כשנה אחרי שנרכש מוולבס: "תודה לאל שהוא איתנו". מתי סלאח ומאנה יעזבו לאליפות אפריקה?

תקציר: ליברפול - סאות'המפטון 0:4/ספורט1

התקפת ליברפול נראית כבלתי ניתנת לעצירה. המייטירדס שבו מהפגרה עם רביעייה לרשת ארסנל, באמצע השבוע ניצחו גם בהרכב משני את פורטו במשחק לפרוטוקול בליגת האלופות ואמש (שבת) שוב הבקיעו ארבעה שערים, הפעם לרשת סאות'המפטון. מה שמדהים עוד יותר הוא שמוחמד סלאח אפילו לא הבקיע וגם לא סאדיו מאנה, אבל דיוגו ז'וטה עם צמד, טיאגו אלקנטרה עם שער שני ברציפות וגם וירג'יל ואן דייק מצאו את הרשת בדרך לניצחון. שלפחות זמנית צימק את הפער מצ'לסי שבפסגה לנקודה אחת בלבד.

ב-13 משחקי פרמיירליג שערכה העונה כבשה ליברפול 39 שערים, משמע ממוצע של שלושה שערים למשחק: מדובר בתשעה שערים יותר מאשר הבקיעה צ'לסי ויותר מכפול מ-15 קבוצות אחרות. כפועל יוצא, מלך שערי הליגה הוא סלאח - שרק בישל אתמול - ולזכותו 11 שערים, ומיד אחריו חבריו להתקפה מאנה וז'וטה עם שבעה שערים כל אחד.

מוחמד סלאח חוגג עם דיוגו ז'וטה, שחקני ליברפול. Alex Livesey, GettyImages
סלאח לא הבקיע, אבל בישל לז'וטה. עוד תצוגה מלהיבה של ליברפול/GettyImages, Alex Livesey

ליברפול נכנסת כעת לחודש דצמבר אינטנסיבי במיוחד, שיחל ביום רביעי בדרבי נגד אברטון, אבל בליברפול חוששים בעיקר ממה שיקרה בסוף החודש - אז הכוכבים האפריקאים סלאח ומאנה יעזבו למשחקי אליפות אפריקה עם נבחרות מצרים וסנגל בהתאמה.

קלופ נשאל מתי השניים יעזבו והבהיר כי הוא מקווה שהם יעמדו לרשותו בבוקסינג דיי נגד לידס, יומיים לאחר מכן נגד לסטר ובעיקר נגד צ'לסי ב-2 בינואר 2022: "כרגע עוד אין החלטה, זה עוד מוקדם בשביל לומר. אנחנו עדיין בשיחות ואנחנו מקווים להגיע להסכם".

על ז'וטה, שהבקיע את השער המהיר ביותר העונה בפרמיירלייג, אחרי 97 שניות, אמר קלופ: "שחקן יוצא מן הכלל ובחור נהדר. הוא רכש מושלם שלנו, כי הוא עושה את כל מה שאנחנו זקוקים לו. הוא איכותי, הוא פיזי ומאוד חכם והתאקלם מצוין מבחינה טקטית. הוא גם יכול לשחק בכל העמדות בהתקפה והשערים שלו מדברים בעד עצמם. תודה לאל שהוא איתנו". בסך הכל הבקיע ז'וטה 20 שערים ב-46 משחקים מאז הצטרף מוולבס בספטמבר 2020, והוא בן 24 בלבד.

דיוגו ז'וטה, שחקן ליברפול. OLI SCARFF, GettyImages
מנצל את יכולותיו עד תום. קלופ מודה לז'וטה/GettyImages, OLI SCARFF

מי שעוד היה בין הכובשים היה ואן דייק, הבלם שכזכור החמיץ את מרבית העונה שעברה ואתמול הבקיע לראשונה אחרי 441 ימים. מאמן סאות'המפטון, ראלף האזנהוטל, הודה שזה לא משנה מי כובש בליברפול, כך או אחרת זו קבוצה שפשוט נמצאת בשיאה: "פגשנו קבוצה לוהטת וביצענו טעויות שפשוט אסור לעשות מולה. דווקא היו לנו את המצבים שלנו, אבל זה כנראה לא מספיק נגד ליברפול", החמיא המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully