וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד חגג בקאמבק וספג אצבע משולשת מאוהדת: "הצלם הוא המצטיין"

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 7:37

החלוץ הנורבגי כבש ב-1:3 בוולפסבורג והסרטון שלו הפך לוויראלי: "בגלל זה אנחנו אוהבים כדורגל". בראנדט: "הוא חסר לנו"

תקציר: וולפסבורג - בורוסיה דורטמונד 3:1/ספורט1

ארלינג הולאנד חזר אתמול (שבת) אחרי חודש וחצי בחוץ והצליח לכבוש שמונה דקות אחרי שנכנס כמחליף. הנורבגי קבע 1:3 עבור בורוסיה דורטמונד נגד וולפסבורג והגיע ל-50 שערי ליגה במדים הצהובים-שחורים ב-50 הופעות בלבד ושבר את השיא כמי שהגיע לכמות השערים הזו הכי מהר בהיסטוריה וכשהוא בן 21, 4 חודשים ו-6 ימים בלבד. הולאנד שבר את השיא שהיה שייך לטימו קוניצקה, שהגיע ל-50 שערי ליגה אחרי 63 הופעות.

מיד אחרי השער הלך הולאנד לחגוג מול אחת מאוהדות וולפסבורג, שמיד סימנה לו אצבע משולשת כשהמצלמה קולטת את הכול. הנורבגי לקח את הכול בהומור ואחרי המשחק צייץ בטוויטר תמונה שלו מצביע לעבר האוהדת וקורץ וכתב: "שמח לחזור לעשות את מה שאני אוהב". בנוסף, הוא צייץ מחדש את הסרטון של האוהדת מסמנת לו אצבע משולשת וכתב: "בגלל זה אנחנו אוהבים כדורגל", ושוב צייץ מחדש ציוץ של משתמש שכתב: "חייבים להעריך את רמות העבודה של הצילום שמזכירות את הסדרה 'המשרד'. קומדיה טהורה". הולאנד הגיב: "חשבתי אותו דבר. הצלם הוא המצטיין במשחק".

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Boris Streubel, GettyImages
"בגלל זה אנחנו אוהבים כדורגל". הולאנד/GettyImages, Boris Streubel

מאמן דורטמונד מרקו רוזה פרגן להולאנד ואמר: "הוא עשה רושם טוב השבוע. הוא נותן לנו המון אנרגיה כשהוא משחק. הוא שחקן ברמה אחרת, אי אפשר להחליף שחקן כזה לאורך זמן". לקראת המשחק מול באיירן בשבוע הבא אמר רוזה: "כולם מחכים לזה. אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים, אנחנו צריכים להשתפר כדי לסכן את באיירן בטווח הארוך. כמובן שאנחנו רוצים לנצח את באיירן אצלנו בבית בשבוע הבא".

יוליאן בראנדט גם פרגן להולאנד, לו בישל את השער, ואמר: "הוא חשוב מאוד בשבילנו. אפשר היה לראות שהוא חסר לנו מאוד בשבועות האחרונות, לא רק בגלל השערים, אלא גם בגלל הפיזיות שלו, הריצות שלו לעומק. ארלינג הוא נשק. אבל גם צריך לתת לו את הזמן כדי להחלים מהפציעה שלו". לקראת המשחק מול באיירן אמר הקשר: "יש לנו שבוע שלם להתכונן. נגיע אל המשחק עם הרבה גאווה, אבל ברור שבאיירן גם תעשה את זה. יהיה משחק מרגש גם לצופה הניטרלי. אנחנו שואפים גבוה ולא רוצים שהדברים יילכו כמו בשתי העונות האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully