וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן כבש את שערו השמיני העונה, צפו ברפאלוב מבקיע באנדרלכט

החלוץ מצא את הרשת בניצחון ויאדוליד על קרטחנה, הקשר חגג את שערו ה-100 כליגיונר בניצחון אנדרלכט על שרלרואה. יונתן כהן ופיזה עלו לפסגת סרייה B

תקציר: שרלרואה - אנדרלכט 3:1/ספורט1

שון וייסמן כבש הערב (שבת) את שערו השמיני העונה בליגה הספרדית השנייה, כשהעלה את ויאדוליד ליתרון ביתי על קרטחנה. חלוץ נבחרת ישראל פתח כרגיל בהרכב ובדקה ה-25 קיבל כדור מטוני וייה ובעט בימין אל הפינה. רק רובן קסטרו, חלוץ היריבה שכבש 10 שערים עד כה, מקדים את וייסמן בטבלת המבקיעים. ויאדוליד ניצחה 0:2 בסיום, אך החלוץ לא היה מעורב בשער השני והוחלף בדקה ה-84.

ישראלי נוסף שמצא הערב את הרשת היה ליאור רפאלוב, שחזר להרכב אנדרלכט ובדקה ה-45, ממש על סף הירידה למחצית, העלה אותה ליתרון 0:1 במשחק החוץ נגד שרלרואה. זהו גם היה שערו ה-100 של רפאלוב באירופה - ציון דרך מרשים. רפאלוב הוחלף בדקה ה-71, קבוצתו ניצחה 1:3.

אחרי השער הפנטסטי שלו בבעיטה חופשית לרשת בנבנטו, יונתן כהן שמר על מקומו בהרכב פיזה ושיחק 67 דקות בקרב הצמרת בו קבוצתו ניצחה 0:1 בחוץ את ברשיה. ג'וזפה סיבילי נכנס במקום שחקן הכנף הישראלי והכריע את המשחק בדקה ה-70, כשהשער הזה החזיר את פיזה לפסגת הסרייה B על חשבון ברשיה ועם נקודה יותר ממנה אחרי 14 מחזורים.

ליאור רפאלוב מדבר אחרי הניצחון של אנדרלכט על שרלרואה. ספורט 1
ליאור רפאלוב מדבר אחרי הניצחון והשער/ספורט 1

* הדרבי הישראלי בליגה האוסטרית הסתיים ב-0:1 לזכות וולפסברגר על אדמירה, כאשר תאי בריבו (90 דקות) ואליאל פרץ (76) פתחו בהרכב המנצחת, אם כי לא הצליחו לכבוש במשחק החוץ מול אדמירה של ג'וזף גנדה (90 דקות וכרטיס צהוב). עילאי אלמקייס הפצוע נעדר מסגל המפסידה, כשאת שער הניצחון כבש מיכאל לינדל בפנדל בדקה ה-82. וולפסברגר במקום השני, אדמירה ירדה למקום ה-10.

עוד בוואלה!

ערן זהבי לא יזדקק לניתוח, הערכה: יחזור בתוך חודשיים

לכתבה המלאה
אליאל פרץ שחקן וולפסברגר. Johann Schwarz, GettyImages
הוחלף בדקה ה-76. אליאל פרץ/GettyImages, Johann Schwarz

* עומרי אלטמן נותר על הספסל של ארוקה בניצחון הביתי 1:2 על בואבישטה בליגה הפורטוגלית. אור דסה לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully