וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן כבש בבעיטה חופשית במדי פיזה, שער גם לאליאל פרץ

שחקן הכנף פתח בהרכב, השלים 80 דקות והעניק לקבוצתו 0:1 על בנבנטו כשירה כדור מ-35 מטר לחיבורים. קשר וולפסברגר כבש בתבוסה 5:1 מול טירול, בריבו חזר מפציעה

תקציר: אנדרלכט - קורטרייק 1:1/ספורט1

יונתן כהן חזר הערב (ראשון) להרכב פיזה והבקיע שער יפהפה בכדור חופשי בדקה השביעית, שהעניק לקבוצתו ניצחון 0:1 במשחק מול בנבנטו בסרייה B. פיזה הגיעה ללא מלך שעריה לורנצו לוקה ושני מורחקים נוספים מהמחזור הקודם, כששחקן הכנף הישראלי קיבל הזדמנות ב-11 והחזיר כאמור עם שערו השני העונה כבר בפתיחה, בבעיטה קשתית מ-35 מטרים שמצאה את החיבורים. כהן השלים 80 דקות והתוצאה לא השתנתה עד לסיום.

* אליאל פרץ כבש את שער הליגה השלישי שלו העונה במדי וולפסברגר, כשצימק מקרוב ל-2:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה במשחק החוץ מול טירול, אבל קבוצתו הובסה לבסוף 5:1 ונעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בליגה האוסטרית. תאי בריבו חזר מפציעה, נכנס בדקה ה-61 ושער שלו נפסל בסיוע ה-VAR שמונה דקות לאחר מכן. פרץ הוחלף בדקה ה-80.

אליאל פרץ שחקן וולפסברגר. Severin Aichbauer, GettyImages
וולפסברגר הובסה. אליאל פרץ/GettyImages, Severin Aichbauer

* ליאור רפאלוב נותר על הספסל ולא שותף ב-1:1 הביתי של אנדרלכט מול קורטרייק. שער עצמי בדקה ה-51 של טרנט סיינסברי, אקס מכבי חיפה, מנע הפסד מהמארחת שאיבדה את בניטו רמאן בכרטיס אדום (60) ונותרה במקום השישי בליגה הבלגית.

* מאוויס צ'יבוטה פתח בהרכב לודוגורץ והוחלף בדקה ה-60, כאשר רצף הניצחון של אלופת בולגריה נעצר עם הפסד חוץ 2:0 לצסק"א סופיה 1948. לודוגורץ שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה השמינית (אוליבייה ורדון הצרפתי הורחק) ולמרות ההפסד נותרה בפסגה.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שהביסה ללא בעיות את נועלת הטבלה זוולה 0:4 וצימקה את הפער מפ.ס.וו איינדהובן לשתי נקודות בליגה ההולנדית. בריאן לינסן (6 ו-31), לואיס סיניסטרה (9) וחוס טיל (35) התחלקו בשערים במחצית הראשונה.

* ביברס נאתכו, שהחמיץ את המשחק האחרון של נבחרת ישראל מול איי פארו, נעדר ממשחקה של פרטיזן בלגרד מול וויבודינה. פרטיזן ניצחה 1:4 בבית ושמרה על יתרון שש הנקודות שלה בפסגת הליגה הסרבית על פני הכוכב האדום, לה משחק חסר.

* דיא סבע שיחק 90 דקות ב-1:1 של אל נאסר מול שבאב אל אהלי בליגה של איחוד האמירויות. עבדאללה חליחל לא נכלל בסגל של המארחת, לה טוזה השווה בפנדל בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully