וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דרך, בלי כיוון: הלוזריות השתלטה על מכבי תל אביב

26.11.2021 / 6:30

תיקו היה מספיק לצהובים כדי לדחות את ההכרעה למחזור האחרון בקונפרנס ליג, אבל הקבוצה שלא מצליחה להתרומם אחרי פיטורי ואן לוון איבדה גם את הווינריות שאפיינה אותה בעבר. עכשיו היא חייבת לנצח בחיפה או שסיפור האליפות נגמר. ומה עם גולדהאר? "מחויב מאוד, תאמינו לי"

תקציר מכבי תל אביב - לאסק לינץ 1:0/ספורט1

יותר מההפסד ללאסק לינץ, זו כבר תחושה במכבי תל אביב שאין מוצא מהבינוניות שהשתלטה על הקבוצה העונה. ההפסד אמש (חמישי) במסגרת הקונפרנס ליג לקבוצה האוסטרית (1:0) שאין בה שום דבר מיוחד הוא לא הדבר הכי גרוע שהיה בבלומפילד. מי באמת חושב כרגע על עוד שני משחקים בחודש פברואר. זו הבעיה האחרונה של מכבי תל אביב. הבעיה הראשית נעוצה בכך שחודש אחרי פיטוריו של פטריק ואן לוון, אין לקבוצה דרך ואין לה כיוון. ואם כבר יש, אז הם כלפי מטה.

אמש הצטרפה אל מכלול הבעיות גם לוזריות. כי הרי תיקו היה משרת את מכבי תל אביב אמש. תיקו היה דוחה את ההכרעה למחזור האחרון בקונפרנס ולמכבי תל אביב משחק חוץ נוח מול אלשקרט, אבל השער שספגה הקבוצה בסיום לימד שגם הווינריות הצהובה נעלמה. סימנים לכך היו קודם, אבל ברק יצחקי הביא, כך לדברי השחקנים, משהו שונה ואחר לאימונים בקרית שלום בארבעת השבועות האחרונים. אם הביא, זה כנראה לא הספיק והיום די ברור שואן לוון לא היה הבעיה היחידה במכבי תל אביב.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העונה החלשה של הצהובים נמשכת. ייני בסיום/ברני ארדוב

אם כבר צריך לבוא בטענות לואן לוון וליצחקי זה לאו דווקא לכל מה שקשור לאימון מכבי תל אביב. על פניו נראה כבר די בבירור שעיקר הטענות כלפי השניים צריכות להיות מופנות במישור הסקאוטינג וליהוק השחקנים. שחקני הרכש שמכבי תל אביב הביאה הקיץ לא מספיקים כדי להרים אותה לגבהים ואלה שנשארו, ברובם, כבר די בירידה. יותר משצריכים במכבי תל אביב להיות מודאגים מהקונפרנס ומזה שהקבוצה לא עלתה מהמקום הראשון ישירות לשמינית, הם יהיו מהבוקר מודאגים מזה שסיפור האליפות עומד לברוח לקבוצה בשלב מאוד מוקדם.

עם 11 נקודות מ-27 אפשריות ו-15 שערי חובה, תצא מכבי תל אביב ביום ראשון לחיפה למשחק מול הפועל חיפה שיהיה עבורה הרבה יותר משמינית גמר הקונפרנס ליג שנראה כעת רחוק מאוד. עכשיו אין זמן להתאושש והרכבת כבר עזבה את התחנה מזמן. מעכשיו זו חובה לנצח בכל משחק בליגה וכמו שמכבי תל אביב נראית אין סיכויים רבים שזה יקרה.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
סגל לא מספיק איכותי. מכבי תל אביב מאוכזבת/ברני ארדוב
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העונה זה הרבה מעבר למאמן. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים בסיום המשחק אמש, נאלץ ברק יצחקי שוב להתמודד עם שאלות והפעם הן היו יותר קשות בהרבה. "יש לי חלק בהפסד הזה ואני לוקח אחריות", אמר יצחקי. "אסור לנו לספוג גול בדקה כזו. חבל שזה קרה".

על סוגיית המאמן הוסיף יצחקי: "אתם זוכרים כמה זמן ג'ורדי היה מאמן זמני? 11 משחקים הוא שימש מאמן זמני באחת העונות. זה כבר קרה בעבר שנדרש זמן כדי למצוא מאמן קבוע. עשינו בעונה שעברה עונה טובה עם פטריק ומגיע לו יותר כבוד על מה שהוא עשה כאן. אי אפשר להגיד עליו שהוא לא מאמן".

בעניין גולדהאר, אמר יצחקי: "מיטש גולדהאר מחוייב מאוד למכבי תל אביב. תאמינו לי. גם מיטש, גם ג'ק וגם אני עובדים מאוד קשה כדי למצוא מאמן. לא הכל תלוי בנו. נקווה למצוא את המאמן המתאים שיבוא וייקח את הקבוצה קדימה. אנחנו צריכים למצוא את האדם הנכון שיעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully