וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק עשויה להיות היריבה הבאה של מכבי ת"א, האוהדים התפרעו בסיום

26.11.2021 / 0:09

אכזבה במכבי תל אביב לאחר ההפסד ללאסק לינץ שקבע כי הצהובים יסיימו במקום השני וייאלצו לשחק בפלייאוף הקונפרנס ליג. ייני: "רחוקים מאיפה שאנחנו רוצים להיות". עבדה וביטון יגיעו? גם זהבי יכול לעמוד בדרך לשמינית הגמר. היריבות האפשריות בפנים

תקציר מכבי תל אביב - לאסק לינץ 1:0/ספורט1

אכזבה במכבי תל אביב לאחר ההפסד הביתי אמש (חמישי) 1:0 ללאסק לינץ, שקבע כי הצהובים יעלו רק מהמקום השני בבית א' בקונפרנס ליג. סשה הורבאת כבש שער ניצחון דרמטי לאורחת בדקה ה-89, וקבע כי סגנית אלופת ישראל תיאלץ להתמודד בשלב הפלייאוף על הזכות לעלות לשמינית הגמר, בעוד האוסטרים שהבטיחו את המקום הראשון ידלגו ישירות לשלב 16 האחרונות במפעל. בסיום המשחק אוהדי מכבי תל אביב שלא אהבו את היכולת שרקו בוז לשחקנים, כשבנוסף מהומה פרצה בסיום באיזור שער 11.

שתיים מהיריבות שעשויות להיות מוגרלות נגד הצהובים היא סלטיק, בה משחקים ליאל עבדה וניר ביטון, שהודחה אמש מהליגה האירופית, כאשר גם מועדון הפאר מטורקיה פנרבחצ'ה עשויה להיות זו שתפגוש את הקבוצה של ברק יצחקי. גם פ.ס.וו איינדהובן של ערן זהבי עשויה להיות היריבה הבאה של מכבי תל אביב, במידה ותודח בשלב הבא בליגה האירופית מול ריאל סוסיאדד.

שאר היריבות האפשריות של מכבי תל אביב:

לסטר/ספרטק מוסקבה/נאפולי/לגיה ורשה
מארסיי/לוקומוטיב מוסקבה
הכוכב האדום/בראגה/מיטיולנד
דינמו זאגרב/גנק/ראפיד וינה

ברק יצחקי מנהל מקצועי של מכבי תל אביב ומאמן זמני. ברני ארדוב
"הנחמה היחידה היא שהעפלנו שלב". יצחקי/ברני ארדוב

המאמן הזמני של מכבי תל אביב ברק יצחקי אמר בסיום: "חבל. לחטוף שער בדקה כזאת, חוסר ריכוז מצידנו. היו דקות לא טובות שלנו, ששיחקנו כדורים ארוכים מהשוער להתקפה, ולא אהבתי את זה. אבל אין מה לעשות, זה קרה, ונצטרך להרים את הראש לקראת משחק הליגה הבא. ידענו שהם מצופפים בצד אחד, וניסינו לגרום לכך ששחקנים שלנו בצד השני יישארו חופשיים. הגענו להזדמנויות, זה לא משחק של הפסד - אבל לא בטוח שהגיע לנו יותר".

על משמעות ההפסד: "זה הפסד לא נעים, בטח שזה באירופה. הנחמה היחידה היא שהעפלנו שלב, אבל המשמעות היא שיהיו לנו עוד שני משחקים קשים, וזה משמעותי מבחינתנו. רצינו לתת מנוחה לשחקנים ולחסוך את השלב הזה, אבל זה המצב". יצחקי נשאל האם העובדה שאין מאמן קבוע פגעה היום בקבוצה: "אני לא חושב. אנחנו עובדים כולם כדי למצוא את המאמן המתאים, מקווה שזה יקרה בקרוב".

עוד בוואלה! ספורט

אכזבה עצומה: מכבי תל אביב הפסידה ללאסק לינץ 1:0 והסתפקה בסגנות

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא אהבו את היכולת והתפרעו בסיום. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הקפטן שרן ייני סיכם: "מאוד רצינו לעשות היסטוריה, אנחנו משחקים בשביל הרגעים האלה. יש לנו עונה אירופית פנטסטית ורצינו לעשות אקסטרה כדי לשמח את עצמנו, את האוהדים, את המשפחות שלנו. היינו טובים, הגענו למצבים, היה משחק שקול. שתי הקבוצות שיחקו טוב ובסופו של דבר הם אלו שנתנו את הגול".

ייני נדרש לנושא של מינוי מאמן קבוע, שעדיין מתעכב: "ברור שמרחף העניין של המאמן, אבל אנחנו לא חושבים על זה. ברק מאמן אותנו מעולה, יש לנו תכנית משחק, אנחנו מגיעים לאימונים כרגיל. לפעמים משהו קטן משתבש, זה לא קשור למאמן. היום שיחקנו טוב ופספסנו בגול".

על המשך העונה אמר הקפטן: "כשאתה כל כך רחוק מאיפה שאתה רוצה להיות, ואנחנו מאוד רחוקים, המחשבה היא לא המקום הראשון אלא להיות יותר טוב, להשתפר כל הזמן, לשלוט במשחקים, להיות אגרסיבי, לקחת נקודות אפילו בצורה מגעילה ובכוח. אולי היה חסר לנו גם היום להיות יותר 'מגעילים' ב-10 הדקות האחרונות".

תוצאה נוספת בבית א':

ה.י.ק הלסינקי - אלשקרט 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully