וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד מביך לטוטנהאם, מרציאנו טעה בתיקו של פיינורד, צפו בשער מחצי מגרש

התרנגולים ספגו בדקה ה-95 ונכנעו 2:1 למורה, קונטה בסכנת הדחה מהקונפרנס ליג. הופעה רעה לשוער ב-2:2 נגד סלביה פראג. אנורתוזיס חגגה שער מרהיב של לזארוס

תקציר: סלביה פראג - פיינורד 2:2/ספורט1

משחקי שלב הבתים בקונפרנס ליג חזרו הערב (חמישי) עם המחזור החמישי במפעל האירופי השלישי בחשיבותו, וכרגיל סיפקו כמה תוצאות מפתיעות למדי. טוטנהאם הפסידה למורה הצנועה, פרטיזן בלגרד הובכה על ידי פלורה טאלין ובבית של מכבי חיפה סלביה פראג ופיינורד נפרדו בתיקו דרמטי.

שוער פיינורד, אופיר מרציאנו עם סיריל דסרס. רויטרס
מרציאנו חייב הרבה לדסרס. השוער מחבק את החלוץ בסיום/רויטרס

בית ה'

סלביה פראג - פיינורד 2:2

אופיר מרציאנו פתח בשער של פיינורד במקום ג'סטין ביילו שנמצא חיובי לקורונה, אבל היה לו חלק גדול בספיגות. למזלו סיריל דסרס קבע שוויון דרמטי וחלוקת נקודות. בדקה ה-12 מרציאנו סיבך את טיירל מלאסיה עם מסירה לא טובה, הצ'כים השתלטו ופיטר אולאינקה כבש מקרוב. בדקה ה-66 הוא לא הצליח להשתלט על בעיטה מחוץ לרחבה ויאן קוכטה הבקיע את ה-1:2. אבל לפיינורד כאמור היה הערב את סיריל דסרס שבכלל נכנס כמחליף במחצית הראשונה, וכבש צמד יקר (31 ו-93) שהבטיח להולנדים את הפסגה. חוס טיל האורח הורחק (37).

עוד בוואלה!

דקל קינן הגן על בלמי הנבחרת: "לפעמים זאת לא בושה להעיף כדור"

לכתבה המלאה

בית א'

ה.י.ק הלסינקי - אלשקרט 0:1

הלסינקי אמנם איבדה סיכוי לסיים במקומות 1-2 עוד לפני המחזור הנוכחי, אבל השלימה דאבל על היריבה הארמנית, שנותרה ללא נקודות. אטומו טנאקה כבש בדקה ה-48 ועשה את ההבדל בין הקבוצות.

שחקן טוטנהאם, הארי קיין. רויטרס
שער שוויון שלא החזיק מעמד. קיין/רויטרס

בית ז'

מורה - טוטנהאם 1:2

הפסד מביך לתרנגולים, שהיו יכולים להבטיח לפחות מקום שני, אבל הסתבכו וכנראה יהיו חייבים ניצחון על ראן במחזור הסיום. טומי הורבאת בן ה-22 הבקיע שער מוקדם בדקה ה-11, ריאן ססניון הורחק בדקה ה-31 וטוטנהאם התקשתה ב-10 שחקנים. הארי קיין אמנם איזן בדקה ה-72, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאמאדיי מארושה, שכבש בדקה ה-95 והעניק למורה את הניצחון הגדול בתולדותיה.

ראן - ויטסה 3:3

תיקו מחמיא לוויטסה, שחזרה מפיגור והשאירה לעצמה סיכוי לסיים במקום השני. ראן התאכזבה מאיבוד היתרון, אבל בסופו של יום הבטיחה את הפסגה. גאיטן לאבורד כבש שלושער מזהיר בדקות 9, 39 ו-69, אבל ההולנדים שבו מהבור העמוק בזכות שערים של דן הויסמן (43), תומאס בויטיק (75) ולואיס אופנדה (90). אלי דסה נכנס כמחליף בוויטסה בדקה ה-53.

שחקן ראן גאיטן לאבורד. רויטרס
שלושער שלא הספיק לשלוש נקודות. לאבורד/רויטרס

פלורה טאלין - פרטיזן בלגרד 0:1

ביברס נאתכו נעדר מהסגל של אלכסנדר סטנוייביץ', שהיה קורבן לניצחון היסטורי של אלופת אסטוניה בשלב הבתים. מרטין מילר נגח לרשת בדקה ה-44 והשאיר את פלורה טאלין עם סיכוי להעפיל, כשבמאזנה כעת חמש נקודות לעומת שבע של פרטיזן בלגרד במקום השני.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן פרטיזן בלגרד. GettyImages
הפסד מביך לפרטיזן. אלכסנדר סטנוייביץ'/GettyImages

אנורתוזיס - גנט 0:1

ערב המחזור הקפריסאים נעלו את טבלת הבית כשבמאזנם היו שתי נקודות בלבד. אסף צור שוב פתח בשער המארחת, בעוד יונס מלדה לא נכלל בסגל של גנט, שנכנעה בדקה ה-27 לשער מרהיב של לזארוס כריסטודולופולוס כמעט מחצי מגרש. אנורתוזיס אמנם עדיין במקום האחרון, אך רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום השני, ותמונת העלייה ממקום זה נפתחה לאור הפסדה של פרטיזן לפלורה במשחק שנערך ב-17:00.

צפו בשער המדהים של אנורתוזיס

שער מחצי מגרש של לזארוס כריסטודולופוליס מאנורתוזיס/ספורט1

רומא - זוריה לוגאנסק 0:4

האיטלקים הבטיחו את מקומם בשמינית הגמר, ויוכלו לתפוס את המקום הראשון אם ינצחו במחזור הסיום את צסק"א סופיה, בעוד בודו גלימט תשמוט נקודות מול זוריה. קרלס פרס כבש ראשון לזכות רומא בדקה ה-15, כאשר ניקולו זאניולו הכפיל בדקה ה-33. החמצת פנדל של ורטאוט לא עצרה את החבורה של ז'וזה מוריניו, שנהנתה מעוד שני שערים של טמי אברהם במחצית השנייה (46 ו-75) בדרך לרביעייה קלילה ולהבטחת שני המקומות הראשונים בבית, לפחות.

טמי אברהם עם ניקולו זאניולו שחקני רומא. רויטרס
רומא תנסה לתפוס את המקום הראשון במחזור הסיום. טמי אברהם חוגג/רויטרס

משחקים נוספים

קייראט אלמטי - פ.צ. באזל 3:2
לינקולן - פ.צ. קופנהאגן 4:0
קרבאח - אומוניה ניקוסיה 2:2
סלובן ברטיסלבה - פאוק סלוניקי 0:0

בודו גלימט - צסק"א סופיה 0:2
יאבלונץ - אלקמאר 1:1
ראנדרס - קלוז' 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully