וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן הגן על בלמי הנבחרת: "לפעמים זאת לא בושה להעיף כדור"

הבלם שצפוי להמשיך בלאס וגאס לייטס התראיין ב-103FM: "נפתחו דלתות ליום שאחרי הכדורגל, למרות שאני מתכחש שזה יגיע. האימונים עם עכו? לא רציתי להפריע להכנות של מכבי חיפה"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

בשנת 2018 דקל קינן עזב את מכבי חיפה והגשים חלום: לשחק בארצות הברית. אחרי סינסינטי וסקרמנטו, הבלם הוותיק משחק בימים אלה בלאס וגאס לייטס. קינן, שענד את סרט הקפטן בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, עשוי להישאר בקבוצה עונה נוספת ואף להשתלב בעתיד באקדמיה של המועדון לאור ההערכה לה הוא זוכה. קינן, שנמצא בימים אלה בביקור בישראל, התראיין ל-103FM וסיפר על החיים מעבר לים, העתיד, ואף הביע את דעתו על נבחרת ישראל.

האזינו

מה העתיד צופן לו: "אנו בפגרה שהרגישה לי טיפה ארוכה מדי, אז הלכתי להתאמן עם הפועל עכו. מכבי חיפה מאוד טבעית בשבילי, אך לא רציתי להפריע בהכנות למשחק שיש להם השבוע. אני כרגע בדעה שאני מעדיף להמשיך לשחק בארצות הברית, גם מבחינה מקצועית, וזה גם פתח לי המון דלתות גם בתחום של אחרי הכדורגל, למרות שאני מתכחש לכך שזה יגיע".

ההבדלים בין ארצות הברית לישראל: "אני מרגיש מאוד מוערך. הכדורגל שם הוא מאוד שונה, בארצות הברית המשחק עצמו יותר ישיר ופיזי, המון מתבסס על אתלטיות וכוח. שם פחות טובים בקטע היצירתי והטכני, בעוד בארץ השחקן הישראלי טוב יותר בכך. זה שוק עם פוטנציאל אדיר, וטוב יעשו קבוצות אם יסתכלו גם על הליגה השנייה מארצות הברית".

עוד בוואלה!

מחמוד ג'אבר לא צפוי להיות כשיר לאוניון, אבו פאני ואורי דהן חוזרים לסגל מכבי חיפה

לכתבה המלאה
דקל קינן שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יודע מה הבלמים מרגישים. קינן בימיו בנבחרת ישראל/קובי אליהו

מצבה של נבחרת ישראל: "לפעמים מאשימים את הבלמים, וכשאין קשרים אחוריים או קבוצה שמגנה עליהם הם חשופים וזה מאוד קשה. מרגיש לי שסדר העדיפויות של הבלמים מעט השתנה. לפעמים מה שמתבקש מבלם זה לקחת כדור ראשון ולהעיף אותו מבלי להתחכם. זו לא בושה, כשיש לחץ כבד, לא צריך להניע כדור בכוח".

  • עוד באותו נושא:
  • דקל קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully