וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד ג'אבר לא צפוי להיות כשיר לאוניון, אבו פאני ואורי דהן חוזרים לסגל מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 10:46

הקשר המצטיין עדיין לא מתאמן וצפוי להחמיץ את המשחק בקונפרנס ליג (ה', 19:45, ספורט4). הבלם יעמוד לרשות בכר, שחקן: "רוצים להיות חתומים על עוד ניצחון גדול באירופה"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה, מחמוד ג'אבר, לא צפוי להיות כשיר למשחק הקונפרנס ליג מול אוניון ברלין ביום חמישי (19:45, ספורט4). הקשר עדיין לא שב להתאמן עם חבריו ומתאמן בנפרד, כאשר ההערכה היא שלא יוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר.

כזכור, ג'אבר קרע את השריר עוד לפני היציאה לפגרה, ובחיפה קיוו שיוכלו להכשירו. אלא שכעת, לאחר שעדיין לא הצליח לשוב לאימונים, ישנה פסימיות גדולה בנוגע למשחק הקרוב והוא בספק גדול גם למשחק מול הפועל תל אביב במסגרת הליגה.

שחקן מכבי חיפה, מחמוד ג'אבר, מול שחקן מכבי נתניה בוריס אנו. ברני ארדוב
יחמיץ כנראה את אוניון, בספק גם להפועל תל אביב. מחמוד ג'אבר/ברני ארדוב

מי שכן חזר לאימונים מלאים ויהיה בסגל בחמישי ככל הנראה הוא אורי דהן. הבלם, שסבל מנוזלים בברך, ערך אימון מלא אמש. גם מוחמד אבו פאני כצפוי יהיה כשיר ויעמוד לרשותו של בכר. בחיפה מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול ברלין, כאשר מלבד ג'אבר, גם נטע לביא וריאן סטריין ייעדרו מהמשחק.

סטריין צפוי יחזור בסוף השבוע לארץ אחרי השיקום שעבר באנגליה, כשלביא ישוב בשלב מאוחר יותר. "המשחק מול ברלין הוא חשוב גם לנו וגם לקהל", אמר שחקן בקבוצה, "יש למועדון הזה מסורת של ניצחונות ענקיים באירופה ואנחנו רוצים להיוץ חתומים על עוד ניצחון כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully