וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס הביסה את מילאנו בחוץ, שלשת ניצחון מהחצי לווילרבאן

היוונים הנחילו למסינה הפסד שלישי ברציפות עם 72:93 מרשים. וויליאם הווארד הכריע על הבאזר וקבע 84:85 על מונאקו. ברצלונה שוב בפסגה. קאזאן הביסה את הכוכב האדום

תקציר: סן פאבלו בורגוס - ברצלונה 83:69/ספורט1

המחזור ה-12 ביורוליג הסתיים הערב (שישי) עם ארבעה משחקים, כאשר במוקד קרב הצמרת בין מילאנו לאולימפיאקוס, שהסתיים בניצחון חוץ מוחץ ליוונים. ברצלונה ממשיכה להוליך את הטבלה לאחר שהביסה בקלילות את ז'ליגירס החלשה. במשחקים נוספים הסתיימו, וילרבאן ניצחה את דרבי הצרפתיות עם שלשת ניצחון לא מהעולם הזה של וויליאם הווארד, בעוד קאזאן ניצחה בקלילות בחוץ את הכוכב האדום בלגרד.

ג'ון בראון שחקן קאזאן. רויטרס
קאזאן ממשיכה בכושרה הנהדר. ג'ון בראון/רויטרס

הכוכב האדום בלגרד - אוניקס קאזאן 98:78

הרוסים ממשיכים בכושרם הנפלא וסופרים כבר שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים. זוהי בסך הכול הפעם השנייה שקאזאן מנצחת מחוץ לאולמה ביורוליג, והיא עשתה זאת תוך כדי תצוגת תכלית. הסרבים מנגד, מושפלים בביתם לאחר שניצחו את שני משחקי הבית האחרונים שלהם. האורחת ברחה כבר בפתיחה והוליכה בפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון. קאזאן רק הגדילה את יתרונה ככל שהמשחק התקדם כהרבע האחרון היה ברובו גארבג' טיים אחד ארוך. ג'ון בראון קלע 18 למנצחת, כאשר אייזאה קנאן ומריו הזוניה הוסיפו 17 כ"א.

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב נזהרים משאננות: "אלבה מסוגלת להיות מסוכנת"

לכתבה המלאה
שחקן וילרבאן וויליאם הווארד. Catherine Steenkeste, GettyImages
הכריע את דרבי הצרפתיות עם שלשת ניצחון לא מהעולם הזה. הווארד/GettyImages, Catherine Steenkeste

מונאקו - וילרבאן 85:84

שתי הקבוצות הצרפתיות של המפעל הביאו לא מעט נחת עד כה לכדורסל במדינה, והערב סיפקו דרמת כדורסל שלא תישכח הרבה זמן. האורחת מליון פתחה טוב יותר והוליכה 40:48 בתום המחצית הראשונה, אך הקבוצה מהנסיכות מחקה את כל ההפרש ברבע שלישי מצוין, כשברבע האחרון הקרב הלך ראש בראש עד הסוף. פשוטו כמשמעו.

יתרון חמש לוילרבאן ברבע המכריע הפך, בריצת ריצת 0:9 מהירה, ליתרון של המקומיים, אך הקבוצה של טי.ג'יי. פארקר נצמדה. פאריס לי דייק רק פעם אחת מהקו שתי שניות לסיום, כשעל השעון נותרו שתי שניות. וויליאם הווארד התקדם, זרק מחצי מגרש והכדור שלו נכנס, כשבהילוכים החוזרים זה נראה מאוד גבולי בנוגע לשאלה האם הכדור יצא בזמן. השופטים אישרו את הסל לקול שריקות הבוז של אוהדי מונאקו, ו-וילרבאן עולה למאזן 5:7. הווארד היה גם הקלע המוביל של המנצחת עם 23 נקודות להן הוסיף 10 ריבאונדים בערב נפלא. שארל קאהודי הוסיף 15. בצד השני, 20 של פאריס לי ו-18 של מייק ג'יימס לא עזרו למונאקו שבורת הלב.

יורגוס ברצוקאס מאמן אולימפיאקוס עם סשה וזנקוב. BSR Agency, GettyImages
אולימפיאקוס לא עוצרת. וזנקוב עם ברצוקאס/GettyImages, BSR Agency

מילאנו - אולימפיאקוס 93:72

היוונים ממשיכים בפתיחת העונה הנפלאה שלהם ורושמים סוף סוף ניצחון חוץ, ועוד איזה ניצחון. אולימפיאקוס השתלטה על המשחק מהפתיחה וכפתה את סגנון המשחק שלה על מילאנו, שכבר סופרת שלושה הפסדים רצופים, ומתחילה לאבד גובה, לאחר שכבר הוליכה את הטבלה למשך מספר מחזורים. יאנוליס לרנדזאקיס קלע 18 נקודות מהספסל ב-17 דקות לזכות האורחת, כאשר טיילר דורסי קלע 14 וסאשה וזנקוב הוסיף 12. אצל הקבוצה של מסינה רק שאבון שילדס הגיע (26), והיא תצטרך למצוא פיתרונות, כי זה מתחיל להסתמן כמשבר עבורה.

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס. רויטרס
ניצחון קליל מול האקסית. שאראס/רויטרס

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 73:96

שרונאס יאסיקביצ'יוס עם ניצחון קליל מול האקסית, כאשר ברצלונה האריכה את רצף הניצחונות שלה מול הליטאים לחמישה. ז'לגיריס אמנם התאוששה מעט במחזורים האחרונים מפתיחת העונה הנוראית שלה, אך במשחק חוץ מול המוליכה לא באמת היה לה מה למכור. המארחת ברחה ליתרון דו ספרתי מהר מאוד וסגרה עניין במחצית שנייה בה לא הורידה את הרגל מהגז. רוקאס ג'וקובייטיס הוליך את קלעי המנצחת עם 15 נקודות מהספסלף כאשר פייר אוריולה ונייג'ל דייויס-הייז קלעו 13 ו-12 בהתאמה. טאי וובסטר קלע 13 לז'לגיריס.

המחזור הבא הוא המחזור ה-13, כשבמרכזו יעמדו המשחק בין מכבי תל אביב שתתארח אצל ריאל מדריד ואנאדולו אפס שתארח את ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully