וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחכה למשחק שילמד על השינוי. דן גלזר בספק

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 9:30

הצהובים, עדיין בלי מאמן, מודעים לחשיבות של המשחק מול לינץ (חמישי, 22:00, ספורט4) ומתכוננים לעומס ולאתגרים תחת יצחקי, שלא צפוי לשנות את המערך. גלזר עשוי לקבל מנוחה, בקבוצה טוענים: "אנחנו נראים יותר טוב כבר חודש וצריך להניב מכך פירות במשחק כה חשוב למועדון"

תקציר: מכבי תל אביב - ה.י.ק הלסינקי 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי) עם המשחק מול לאסק לינץ במסגרת הקונפרנס ליג (22:00, ספורט4) מקבץ של שישה משחקים ב-19 ימים. כזכור בשבוע הבא ייערך מחזור אמצע שבוע בליגת העל, וביחד עם המשחקים שעוד נכונו לקבוצה באירופה, יווצר על השחקנים עומס שמהווה אתגר גדול לברק יצחקי שמתמודד לראשונה כמאמן עם החלטות שצריך לקחת במועדון שמתחרה בכמה מסגרות.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחסר במשחק המפתח? גלזר/ברני ארדוב

יצחקי אולי לא חשב שיגיע למשחק מחר מול לאסק האוסטרית כשהוא עדיין מאמן הקבוצה, אבל המציאות היא שעבר חודש מאז פיטוריו של פטריק ואן לוון ומיטש גולדהאר עדיין לא מינה מאמן קבוע, כך שיצחקי ימשיך לשמש גם מחר ואולי אף מעבר לכך כמאמן הזמני של הקבוצה.

עוד בוואלה!

"זה בהחלט משחק שפתח עידן חדש במכבי תל אביב"

לכתבה המלאה

בקבוצה קיימת דריכות גדולה מאוד לקראת מחר, שכן ניצחון על לאסק לינץ יבטיח מקום בשמינית גמר הקונפרנס ליג ולמעשה יבטל את הצורך במשחקים בחודש פברואר מול יריבה שתנשור מהליגה האירופית. שחקנים בקבוצה העידו אתמול כי המשחק מאוד מאתגר אותם וכי היו רוצים להרגיש איצטדיון מלא בדומה למשחק הדרבי שהוציא את ליגת העל לפגרה בה היא נמצאת כבר קרוב לשלושה שבועות. את אוהדי מכבי תל אביב המשחק מחר לא מלהיב כל כך ונראה כי במקסימום יהיו 15 אלף איש באיצטדיון.

יצחקי צפוי לערוך מחר שינוי אחד לפחות בהרכב, שכן דן גלזר עדיין לא כשיר לגמרי והוא בספק למשחק. קרוב לוודאי שיצחקי לא ירצה לסכן אותו ומכאן שהמאמן עדיין מתלבט גם לגבי המערך איתו יפתח. התחושה של יצחקי היא שהקבוצה שיחקה טוב מאוד מול הפועל תל אביב ורק סבלה מחוסר מזל, ולכן ייתכן שהוא ימשיך במערך של שלושה בלמים וייתן הרבה חופש לאנדרה ז'ראלדש ואנריק סבוריט באגפים. יחד עם זה מעריכים במכבי תל אביב שלאסק קבוצה יותר חזקה מהפועל תל אביב ולכן נכון להם משחק קשה. "המשחק מול לאסק הוא מבחן לשיפור שלנו", הדגיש הבוקר שחקן במכבי תל אביב. "אנחנו מרגישים שהקבוצה נראית יותר טוב כבר חודש וצריך להניב מכך פירות במשחק כל כך חשוב למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully