וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תגידו לבעלים להתקשר אליי": ג'ון אוגו מחפש קבוצה בישראל

הקשר בן ה-33 לא שיחק כמעט שנתיים, אבל אחרי שבאוגוסט מעבר למכבי נתניה נפל בגלל שלא התחסן נגד קורונה, הוא מקווה לשוב לליגת העל ולא פוסל גם את מכבי תל אביב

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

ג'ון אוגו לא שיחק כדורגל קרוב לשנתיים, למעשה רשם שבע הופעות בלבד באל אדלח מערב הסעודית מאז שעזב את הפועל באר שבע בקיץ 2019, אבל הוא ממש לא מוותר על החלום לחזור לשחק - ופעם נוספת הבהיר שהוא ישמח לעשות זאת בליגת העל.

באוגוסט האחרון אוגו בן ה-33 כבר אמור היה להגיע ארצה לצורך התרשמות הדדית וחתימה במכבי נתניה, אלא שאז הוא לא היה מחוסן פעמיים נגד קורונה והבירוקרטיה מנעה את הגעתו ארצה והעסקה נפלה. היום (שלישי) הוא השיב לשאלות עוקביו באינסטגרם ולא שלל אפילו מעבר למכבי תל אביב.

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. ברני ארדוב
ישוב לישראל? ג'ון אוגו פתוח להצעות/ברני ארדוב

"קיבלתי את שתי מנות החיסון נגד קורונה", הבהיר אוגו תחילה כדי להוריד מהפרק אפשרות שלא יוכל להיכנס לישראל, "בקרוב אחזור לשחק כדורגל. הייתה לי הזדמנות כבר בקיץ, אבל העסקה נפלה כי לא הייתי מחוסן".

אוגו נשאל אם יסכים לשוב להפועל באר שבע על אף שזו שחררה אותו והצהיר: "אני אף פעם לא שוכח היכן הבית. אם אלונה ברקת תתקשר אליי, אענה לה", ורמז פעם נוספת כי ישמח לשוב. כשנשאל אוגו אם אם ברצונו לשחק בבני יהודה, ענה: "תגידו לבעלי המועדון להתקשר אליי".

לסיום, לשאלה אם יסכים לשחק במכבי תל אביב שכידוע אוהדיה הקניטו אותו לא אחת והוא גם בסופו של דבר חגג עליהם עם "שער אליפות" בנתניה, ענה: "אני רק רוצה לשחק כדורגל ולהיות שמח".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון אוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully