וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: סרחיו ראמוס לראשונה העונה בסגל פריז סן ז'רמן

הצרפתים יצאו לאנגליה למשחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00), הבלם עשוי לערוך את הופעת הבכורה. קיליאן אמבפה התאושש ממחלה ואמור לפתוח

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:3/ספורט1

בחודש יולי דווח בצרפת שהבכורה של סרחיו ראמוס עשויה להיות בבלומפילד נגד ליל במשחק הסופר-קאפ הצרפתי, לאחר מכן פורסם שהבכורה תידחה לחודש ספטמבר וכעבור חודש ההערכה הייתה שהוא עשוי לשחק לראשונה בנובמבר. הבוקר (שלישי) נרשם צעד משמעותי ראשון בדרך להופעתו הראשונה במדי פריז סן ז'רמן, כאשר הצרפתים הודיעו כי הבלם הספרדי שהצטרף מריאל מדריד נכלל בסגל למשחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00).

כידוע, המפגש בין מנצ'סטר סיטי לפריז סן ז'רמן עשוי להכריע מי מהן תסיים בראש הבית. שתיהן כבר הבטיחו את העפלתן לשלב הבא, אבל סיטי כעת בפסגה עם יתרון נקודה על פני הצרפתים ואם היא תנצח היא תבטיח את ראשות הבית כשיישאר עוד מחזור אחרון לפרוטוקול בלבד.

סרחיו ראמוס, ליאונל מסי, שחקני פריז סן ז'רמן באימון. FRANCK FIFE, GettyImages
מוכן להופעת הבכורה בפריז סן ז'רמן. סרחיו ראמוס/GettyImages, FRANCK FIFE

סרחיו ראמוס בן ה-35 הגיע הקיץ לפריז סן ז'רמן אחרי 15 שנה בריאל מדריד, שבחרה שלא להאריך את חוזהו לאור דרישתו לחוזה לשנתיים. בשנה האחרונה הוא סבל מפציעות רבות ולמעשה לא שיחק כלל מאז חודש מאי, וגם אז הייתה זו הופעה מפתיעה אחרי שרשם שתי הופעות במדי הבלאנקוס מאז ינואר של אותה שנה.

בנוסף לסרחיו ראמוס, עם פריז סן ז'רמן יצא לאנגליה גם קיליאן אמבפה שנעדר מאימון הקבוצה אתמול בגלל מחלה, אולם התאושש וצפוי לקחת חלק באימון המסכם הערב במנצ'סטר. כמובן שגם ליאונל מסי נכלל בסגל ואמור לפתוח בהרכב מול פפ גווארדיולה ושחקניו, וכך גם שאר כוכביו של מאוריסיו פוצ'טינו שבמהלך היום יתייצב למסיבת עיתונאים ואולי גם יתייחס לשמועות על רצונו לעזוב ולהחליף את אולה גונאר סולשיאר במנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully