וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "זה היה מטופש, אבל אם צריך אעשה זאת שוב"

השבדי שובר שיאים על המגרש ומחוצה לו גם בגיל 40, ובריאיון באנגליה הוא אישר שחבט באספיליקואטה בכוונה, סיפר על הדוגמה שהוא משמש לצעירים והתייחס לבעיה ממנה סובלת מנצ'סטר יונייטד

תקציר: ספרד - שבדיה 0:1/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' שבר שיאים רבים על מגרש הכדורגל והוא עושה זאת גם בימים אלו כשהוא בן 40 ועדיין מחורר רשתות בסרייה A, אבל גם בריאיונות שהוא מעניק הוא לעתים מצליח לשבור שיאים ולספק ציטוטים שלא יישכחו זמן רב, אם בכלל. כך הוא גם עשה בריאיון חדש שפורסם איתו אמש באנגליה.

איברהימוביץ' התראיין ל"הגרדיאן" ונשאל כיצד גם בגילו הוא מוביל את מילאן בהצלחה. הרוסונרי נמצאים יחד עם נאפולי בפסגת הסרייה A לאחר 13 מחזורים ובליגת האלופות אמנם צברו נקודה אחת בלבד, אולם הם עדיין במאבק על השלב הבא: "גם הבוקר התעוררתי וכאב לי כל הגוף, אבל כל עוד יש לי מטרות ואדרנלין, אני ממשיך", הצהיר השבדי כהרגלו. "אני יודע שאני צריך לעבוד קשה בכל מקום שאני מגיע אליו כדי לשמור על עצמי ברמה הגבוהה ביותר וכך אמשיך לעשות. אני גם לא מתחרט שעזבתי את אירופה וחזרתי, כי עובדה שאני יכול לומר בפה מלא שאני ממשיך לשחק כי אני מרגיש טוב".

זלאטן איברהימוביץ', שחקן מילאן. רויטרס
"אני לא כלב שנובח ולא נושך". איברהימוביץ' במשפט אופייני/רויטרס

מילאן אמנם הפסידה בשבת 4:3 לפיורנטינה והיה זה הפסד הבכורה שלה העונה בסרייה A, אבל באותו משחק איברהימוביץ' הבקיע צמד ובכך עשה היסטוריה כשהפך לשחקן הראשון בליגה הבכירה באיטליה שכובש פעמיים בגיל 40. ואם תהיתם, הגיל ממש לא מטריד אותו.

"אני מאוד גאה במה שאני עושה, כי אני רואה את הצעירים סביבי לוקחים אחריות, לומדים ממני ומשנים את החשיבה שלהם", אמר הענק השבדי, "זה ממלא אותי וזה גם נותן לי אדרנלין לצאת למגרש ולרוץ בדיוק כמוהם. אני עושה את זה כבר 20 שנה ואנשים אולי חושבים שאני צריך לפרוש, אבל אני ממשיך כדי שהצעירים יראו אותי ויגידו לעצמם 'אחרי כל מה שהוא עבר, הוא עדיין עובד כל כך קשה'. זו לא מניפולציה, אני באמת משמש להם דוגמה. אני לא כלב שנובח ולא נושך, אלא להיפך. הייתי פה בתור סופרסטאר ב-2010 והצלחתי עם כוכבים לידי, עכשיו זה אחרת כי אנחנו מצליחים בניגוד לציפיות. אין לי בעיה לסבול, מבחינתי לסבול זה כמו לאכול ארוחת בוקר ואני גאה בכך שאני מהדור הישן שיודע מה זה לסבול בשביל לזכות בהערכה".

זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה. רויטרס
האם יוביל את שבדיה למונדיאל דרך הפלייאוף? זלאטן בהפסד לספרד/רויטרס

איברהימוביץ', כזכור, גם היה חלוץ מנצ'סטר יונייטד מ-2016 ועד 2018, אז עבר ללוס אנג'לס גלאקסי, ועל פיטורי סולשיאר אמר בקצרה: "נהניתי באנגליה ומנצ'סטר יונייטד זהו מועדון ענק שזכיתי איתו בתארים, אבל הם מדברים שם יותר מדי על העבר. הם כבר נכנסו ללופ, הם צריכים לחשוב על ההווה ולא על מה שהיה פעם".

לסיום נשאל איברהימוביץ' על העימות שלו מול ססאר אספיליקואטה הספרדי, במשחק שהכריע שנבחרתו תיאלץ לנסות להשיג את הכרטיס למונדיאל דרך הפלייאוף. זלאטן נצפה מכה את הספרדי בעוצמה, אולם ספג רק כרטיס צהוב ולא הורחק בתקרית שהפתיעה רבים. בריאיון הוא הודה שהוא הכה את הספרדי בכוונה.

על התקרית עם אספיליקואטה: "הייתי עושה את זה שוב"

"עשיתי את זה בכוונה ואני לא מתבייש לומר את זה", הפתיע איברהימוביץ', "הוא עשה מעשה מטופש מול אחד השחקנים שלנו, אבל מולי לא היה לו אומץ לעשות דבר כזה. אמרתי לו שאראה לו מה יקרה אם הוא יעשה לי דבר כזה וזה מה שקרה. זה לא דבר טוב שעשיתי, גם זה היה מטופש, אבל הייתי עושה את זה שוב במאת האחוזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully