וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, ניימאר ולבנדובסקי בין המועמדים לתואר שחקן השנה של פיפ"א

יחד עם אמבפה, לפריז סן ז'רמן יש שלושה נציגים ב-11 המועמדים הסופיים. רונאלדו, קאנטה, ז'ורז'יניו והפולני, שרוצה לשמור על תוארו, נכללו. וגם: המועמדים לתואר מאמן ושוער השנה

תקציר: אוגסבורג - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

מאז שפיפ"א ומגזין "פראנס פוטבול" התפצלו בכל הנוגע לפרסי האישיים, שני הגופים מחלקים בנפרד את תואר שחקן השנה בעולם. בעוד המגזין הצרפתי תודיע בקרוב מי זכה ב"כדור הזהב", התאחדות הכדורגל העולמית פרסמה הערב (שני) את רשימת המועמדים לתואר "The Best", כאשר הזוכה יוכרז ב-17 בינואר.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ישמור על התואר? לבנדובסקי/רויטרס

בשנה שעברה "כדור הזהב" לא הוענק לאור מגיפת הקורונה, אך מי שזכה בתואר של פיפ"א הוא רוברט לבנדובסקי. הפולני של באיירן מינכן הוא אחד מבין 11 המועמדים גם השנה, כאשר לצידו שני הענקים שהשלימו את הטופ 3 ב-2020: כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, שזכה ב-2019. אלופת אירופה צ'לסי שלחה שני נציגים לרשימה - אנגולו קאנטה וז'ורז'יניו. הקשר האיטלקי הינו היחיד מהאזורי שמייצג את זוכת יורו 2020 ברשימה הסופית.

רשימת המועמדים המלאה: קארים בנזמה (ריאל מדריד, צרפת), קווין דה בראונה (מנצ'סטר סיטי, בלגיה), כריסטיאנו רונאלדו (מנצ'סטר יונייטד, פורטוגל), ארלינג הולאנד (בורוסיה דורטמונד, נורבגיה), ז'ורז'יניו (צ'לסי, איטליה), אנגולו קאנטה (צ'לסי, צרפת), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן, פולין), קיליאן אמבפה (פריז סן ז'רמן, צרפת), ליאונל מסי (פריז סן ז'רמן, ארגנטינה), ניימאר (פריז סן ז'רמן, ברזיל), מוחמד סלאח (ליברפול, מצרים).

עוד בוואלה!

רונאלדו נפרד מסולשיאר, פוצ'טינו יגיע ליונייטד כבר העונה?

לכתבה המלאה
ג'אנלואיג'י דונארומה שוער נבחרת איטליה. רויטרס
מצטיין היורו, שוער השנה? דונארומה/רויטרס

פרט לתואר זה, פיפ"א פרסמה גם את זהותם של חמשת המועמדים לתואר שוער השנה. מי שעבר הקיץ ממילאן לפריז סן ז'רמן ונבחר לשחקן המצטיין ביורו 2020 עם נבחרת איטליה, ג'אנלואיג'י דונארומה, מתמודד על התואר מול אליסון (ליברפול, ברזיל), מנואל נוייר (באיירן מינכן, גרמניה), קספר שמייכל (לסטר, דנמרק) ואלוף אירופה אדואר מנדי (צ'לסי, סנגל).

על תואר מאמן העונה מתמודדים אנטוניו קונטה, שזכה באליפות עם אינטר ומאז הספיק להתמנות למאמן טוטנהאם, האנזי פליק שעבר מבאיירן מינכן לנבחרת גרמניה, פפ גווארדיולה שזכה באליפות עם מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני שהוביל את נבחרת איטליה לזכייה ביורו, ליאונל סקאלוני שזכה בקופה אמריקה עם ארגנטינה, דייגו סימאונה שהחזיר לאתלטיקו מדריד את תואר האליפות ותומאס טוכל, שהגיע לצ'לסי באמצע העונה וזכה עימה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully