וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי בריאיון: "בהתחלה היה מוזר להיות עם סרחיו ראמוס"

כוכב פריז סן ז'רמן התייחס בהרחבה למערכת היחסים עם הבלם שהיה יריבו המושבע, דיבר על חזרת צ'אבי ודני אלבס לברצלונה וסיפר מי הקבוצה שלדעתו תתחרה עד הסוף על זכייה בליגת האלופות

צ'אבי מוצג בברצלונה לצד הנשיא ז'ואן לאפורטה/טוויטר FCBarcelona

ליאונל מסי מתחיל להתרגל לחיים בעיר האורות. הוא נכנס לאחרונה לביתו בפריז, כבש השבוע את שער הבכורה בליגה הצרפתית ועל פי הדיווחים גם יוותר על משחקי נבחרת ארגנטינה הקרובים אחרי שזו הבטיחה את הכרטיס למונדיאל בקטאר בשנה הבאה, כדי להיות ממוקד ככל שביכולתו בניסיון להוביל את קבוצתו לזכייה בכל התארים, כולל בליגת האלופות.

לקראת המשחק נגד פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי מחר בליגת האלופות (רביעי, 22:00), מסי העניק לעיתון הספרדי "מארקה" ריאיון מיוחד ובו התייחס למערכת היחסים עם חברו חדש סרחיו ראמוס, מי שבמשך שנים היה אחד מיריביו המושבעים במשחקי הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, על סיכויי פריז סן ז'רמן במפעל היוקרתי ביבשת וגם על חזרת צ'אבי ודני אלבס לברצלונה.

קיליאן אמבפה, ניימאר, ליאונל מסי. Matthias Hangst, GettyImages
"יש מועמדות נוספות". מסי לא מוכן לצאת בהצהרות/GettyImages, Matthias Hangst

תחילה נשאל מסי על השיאים ששבר בספרד ושספק אם יישברו: "לזכות שמונה פעמים בתואר מלך השערים זה הישג משמעותי שאני לא שוכח, אבל אני גם לא יכול לחשוב על הדברים האלה כשיש משחק כל שלושה ימים. יום יבוא ואני אפרוש מכדורגל, אז אתחיל להסתכל על כל השיאים שהתמזל משלי לשבור ואבין את הערך האמיתי של ההישג".

אם פריז סן ז'רמן לא הפייבוריטית לזכות בליגת האלופות: "כולם אומרים את זה ולא אכחיש שאנחנו אחת הקבוצות שמועמדות לזכות, אבל אנחנו עוד צריכים להשתפר כדי להפוך לקבוצה באמת חזקה. יש לנו שחקנים מאוד איכותיים ואנחנו צריכים לדעת לנצל את זה".

מי הקבוצות שהוא חושב שיתחרו עם פ.ס.ז' על זכייה באלופות: "ליברפול חזקה מאוד, נראית כמו אותה ליברפול שזכתה בליגת האלופות. גם מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, אתלטיקו וריאל מדריד...זו אחת השנים הכי תחרותיות בליגת האלופות ויש מספר מועמדות לזכות".

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
חוגג שער בכורה בליגה הצרפתית. מסי בסוף השבוע/רויטרס

על כך שהוא לא ציין את ברצלונה כמועמדת: "אני חושב שיש כיום קבוצות חזקות יותר מברצלונה, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה להתחרות על זכייה במפעל. צריך לקחת בחשבון שצ'אבי רק הגיע והוא יכול לעזור לקבוצה משמעותית, הוא ישפר אותה ויסייע לה לגדול. הוא מאוד מוערך על ידי השחקנים והקהל והוא אמנם מאמן צעיר, אבל אין לי ספק שהוא יצליח. אני וצ'אבי חברים ושומרים על קשר, הוא אדם שעובד קשה ואני מאחל לו שיצליח".

אם היחס לקומאן היה לא הוגן: "למאמנים תמיד מתייחסים בצורה כזו...זה היה לא הוגן כלפי קומאן כמו שזה היה לא הוגן כלפי ואלוורדה - כשהתוצאות לא טובות, הדבר הכי קל זה לפטר את המאמן. קומאן הגיע לברצלונה בתקופה קשה והכי קל היה להאשים אותו".

חזרת דני אלבס לברצלונה: "זה הפתיע אותי, אבל אני חושב שהוא יכול לעזור להם וגם לצ'אבי כי הקבוצה צעירה מאוד. הוא יודע להסתדר עם הצעירים על המגרש ומחוצה לו, הוא מאוד מחויב ותמיד רוצה לנצח. אין לי ספק שברצלונה עוד תחזור לצמרת העולמית".

חזרה שלו לברצלונה: "כבר אמרתי שיום יבוא ואחזור לברצלונה, שם הבית שלי ושם אני מתכוון לחיות. אם אוכל לעזור גם למועדון בעתיד, כמובן שאשמח".

סרחיו ראמוס, ליאונל מסי, שחקני פריז סן ז'רמן באימון. FRANCK FIFE, GettyImages
"בהתחלה זה היה מוזר". עם סרחיו ראמוס באימון/GettyImages, FRANCK FIFE

אם הוא לא מתגעגע למפגשים נגד כריסטיאנו רונאלדו: "זה היה שלב בקריירה של כל אחד מאיתנו וגם עבור אוהדי הכדורגל שנהנו מאוד מהתקופה הזו. זה זיכרון נפלא שיישאר בהיסטוריה של המשחק".

לסיום התייחס "הפרעוש" לכך שהוא כעת חבר לקבוצה של סרחיו ראמוס, מי שלכאורה הוגדר אחד מיריביו בימי השיא של הקלאסיקו הספרדי: "זה בהתחלה היה מוזר להיות איתו בחדר ההלבשה אחרי כל כך הרבה שנים שהיינו יריבים ועברנו כל כך הרבה משחקי קלאסיקו אחד נגד השני, אבל השארנו את הכל מאחור ותמיד כיבדנו אחד את השני. הוא חבר מדהים לחדר ההלבשה, לאט לאט הוא מצטרף אלינו לאימונים ובתקווה בקרוב מאוד ישחק איתנו ויעזור לנו להשיג את המטרות. הכרתי אותו בעבר, בכל זאת שוחחנו בעברנו יותר מפעם אחת, אבל כעת אנחנו יחד בפריז ואני רואה איזה בחור נהדר הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully