וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו הבטיח להגשים חלום לכובש שער הניצחון ועמד במילתו

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 20:46

פליקס אפנה ג'יאן הבקיע צמד דרמטי ב-0:2 של רומא על גנואה והפך ליליד 2003 הראשון שמבקיע בסרייה A, אבל מי ששבר את הרשת היה מאמנו, שהשקיע ממיטב כספו וריגש את כולם באימון למחרת

תקציר: אינטר - נאפולי 2:3/ספורט1

רומא הייתה קרובה מאוד לרשום משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, אבל למזלה על הספסל שלה ישב פליקס אפנה ג'יאן. הגנאי הצעיר, רק בן 18, נכנס לקראת הסיום, בדקה ה-82 העלה את הג'אלורוסי ליתרון על גנואה החלשה ועמוק בתוספת הזמן כבש את השני שלו ושל קבוצתו, בדרך ל-0:2 שמנע מהמאמן אנדריי שבצ'נקו בכורה מוצלחת ומנגד חילץ את ז'וזה מוריניו ממבוכה גדולה.

ג'יאן הצעיר כבש העונה שישה שערים בחמישה משחקים בליגת הנוער באיטליה, מספרים בזכותם עלה לסגל הקבוצה הבוגרת וזכה לרשום שתי הופעות תחת מוריניו עוד לפני פגרת הנבחרות. אתמול הוא הבקיע את שערי הבכורה שלו בבוגרים ומיד לאחר כל גול רץ אל עבר מוריניו וחיבק אותו. בסיום המשחק מוריניו הודה כי ג'יאן לא רץ אליו רק לאור ההזדמנות הנדירה שהוא קיבל ממנו, אלא גם כדי להזכיר לו שהוא הבטיח שהוא יקנה לו זוג נעליים יקרות אם הוא יבקיע.

פליקס אפנה ג'יאן, שחקן רומא. Danilo Di Giovanni, GettyImages
חלם על הנעליים, הבקיע לראשונה וזכה לקבל את מבוקשו. ג'יאן/GettyImages, Danilo Di Giovanni

אחרי שג'יאן הצעיר הבקיע פעמיים והציל את מוריניו ממעידה נוספת, "המיוחד" הצהיר שהחלוץ לא צפוי לשוב לקבוצת הנוער וטען שהדבר הראשון שיעשה בבוקר הוא לקנות לג'יאן את זוג הנעליים. ואכן, המאמן עמד בהבטחתו והיום הגיע לאימון הקבוצה עם הנעליים מבוקשות שעלו 800 יורו.

צפו במוריניו עומד במילתו ובתגובה המרגשת של ג'יאן

"הוא חלם על הנעליים האלה, אז חשבתי לעצמי שאני צריך לעשות את זה", אמר היום מוריניו על יליד 2003 הראשון שהבקיע בסרייה A. ואין מה לומר, גם אם הישגיו של "המיוחד" אינם גדולים כבעבר בשנים האחרונות, לרגש הוא עדיין יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully