וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מכבי חיפה מטרידה אותה: אוניון ברלין חוששת מהמסע לישראל

מצב הרוח אצל הגרמנים אמנם מרומם אחרי הניצחון בדרבי, ארך הם יגיעו למפגש הקריטי (חמישי, 19:45 בספורט4) בסגל חסר ובפחד שלא כל השחקנים יעברו את ביקורת הגבולות בנתב"ג: "זה טירוף מוחלט"

תקציר: אוניון ברלין - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

המחזור החמישי בקונפרנס ליג ייערך ביום חמישי ועבור מכבי חיפה משחק הבית נגד אוניון ברלין הוא קריטי, מכיוון שבסיומו עשויה הקבוצה לסיים את דרכה באירופה עוד לפני מחזור הסיום - ומנגד גם לקחת נקודות יקרות שישאירו אותה בתמונת העלייה לשלב הבא (19:45, ישיר בספורט4).

שחקני מכבי חיפה שבו מהפגרה הארוכה והקבוצה האיצה את ההכנות למפגש, בעוד אוניון ברלין תגיע ארצה אחרי שניצחה בשבת 0:2 את הרטה בדרבי הגדול של ברלין. עם זאת, הגרמנים יגיעו בסגל חסר ובקבוצה גם חוששים מהבירוקרטיה הלא פשוטה שמצפה להם עם נחיתתם בישראל.

שחקני מכבי חיפה לפני המשחק נגד אוניון ברלין בגרמניה. רויטרס
סגל חסר והמון בירוקרטיה. אוניון ברלין חוששת מהמסע לישראל/רויטרס

כריסטופר טרימל וסריק טויכרט מורחקים בעקבות הכרטיסים האדומים שספגו במחזור הקודם נגד פיינורד, החלוץ קווין בירנס - שכבש ובישל ב-0:3 על מכבי חיפה בגרמניה - מתאושש מקורונה ולא צפוי להיכלל בסגל וגם שחקן ההגנה פול יקל חולה, ממתין לתוצאות בדיקת קורונה ולא ברור אם יגיע לכרמל.

בנוסף לכל זה, המנהל המקצועי אוליבר רונרט הביע את חששו מהבירוקרטיה בישראל ואמר בריאיון בגרמניה שהוא עדיין לא יודע אם השחקנים הלא-מחוסנים יוכלו להגיע ארצה: "זה טירוף אחד גדול מה שקורה. נצטרך להגיע מוקדם לטיסה לישראל, הטיסה עצמה ארוכה ואחר כך עלינו לעבור בשדה התעופה בישראל בדיקות קורונה לפני שנוכל להמשיך לנסיעה של שעתיים לחיפה. זה לא תענוג גדול".

כידוע, אוניון ברלין ערב המחזור החמישי בקונפרנס ליג מדורגת במקום הרביעי והאחרון, כשהנקודות היחידות שצברה היו בניצחון על מכבי חיפה בסוף חודש ספטמבר. עם זאת, הקבוצה עדיין יכולה להעפיל שלב אם תנצח ביום חמישי בחיפה ובמחזור הסיום גם את סלביה פראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully