וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר נגד שחקני ההתקפה של באיירן: "מדאיג, לא היינו צריכים להפסיד"

השוער לקח קשה את ההפסד המפתיע לאוגסבורג: "אנחנו מאוכזבים". מולר שציין 600 בקבוצה: "לא השקענו בהגנה". נאגלסמן: "עומד מאחורי הקבוצה"

תקציר: אוגסבורג - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

לא כך ציפתה באיירן מינכן לשוב מפגרת הנבחרות. כבר אחרי 36 דקות במשחק מול אוגסבורג אמש (שישי), נקלעה האלופה הגרמנית לפיגור כפול בדרבי הבווארי ולמרות שנותרה לה כמעט שעה לחזור למשחק ועל אף השער המהיר של רוברט לבנדובסקי בדקה ה-38, זה הסתיים בהפסד 2:1 שמאפשר לבורוסיה דורטמונד לצמק את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד.

למעשה, לאחר שנכנעה גם לאיינטרכט פרנקפורט בתחילת חודש אוקטובר ועל אף שמאז ניצחה ארבעה משחקים בבונדסליגה, רשמה באיירן מינכן הפסד שני ברציפות לקבוצה שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה, דבר שלא קרה לה מאז מרץ/אפריל 2017.

תומאס מולר, שחקן באיירן מינכן. CHRISTOF STACHE, GettyImages
הופעתו ה-600 בבאיירן מינכן הסתיימה בהפסד. תומאס מולר/GettyImages, CHRISTOF STACHE

תומאס מולר ציין את משחקו ה-600 במדי באיירן וקיווה לחגוג את ציון הדרך, אבל היה מאוכזב בסיום והודה: "אנחנו צריכים לשפר את כל מה שלא עבד היום. אני חושב שאם קבוצה מרגישה שהיא יכולה לבקיע שלושה או ארבעה שערים בכל משחק, אז היא מאבדת מעט את הרעב להשקיע בהגנה, אלו דברים ששמנו לב אליהם במשחקים האחרונים ונצטרך לטפל בזה. אחרי מחצית רעה, אפשר היה לראות שניסינו להפוך את התוצאה בחצי השני, אבל גם סבלנו מחוסר מזל. זה קצת פגע לנו בביטחון".

מולר גם נשאל אם לא הייתה עבירה על סרג' גנאברי לפני השער הראשון של אוגסבורג וטען: "השופט אמר לנו שהוא נתן יתרון, אבל זה לא יתרון אם סרג' ניסה להמשיך ולא הצליח. לא ראיתי היכן היתרון פה".

יוליאן נאגלסמן, מאמן באיירן מינכן. CHRISTOF STACHE, GettyImages
ההתקפה לא כובשת, ההגנה סופגת יותר מדי. נאגלסמן/GettyImages, CHRISTOF STACHE

השוער מנואל נוייר ביקר דווקא את החלק ההתקפי כשאמר: "אנחנו מאוכזבים, ממש לא היינו צריכים להפסיד פה נגד קבוצה כזו שאנחנו הרבה יותר איכותיים ממנה. מה שמדאיג אותי זה שלא הגענו למספיק הזדמנויות כדי לכבוש, במיוחד במחצית הראשונה".

המאמן יוליאן נאגלסמן סיכם באכזבה: "זו אכזבה גדולה. לא ייצרנו מספיק מצבים ליד השער ואני חושב שהדבר הכי חשוב הוא שאם בהתקפה אתה לא מסוגל לייצר מצבים, אז שלפחות משחק ההגנה יהיה יציב וטוב כי אלו דברים שמשפיעים אחד על השני. אנחנו סופגים יותר מדי שערים כאלה העונה למרות שדנו בנושא ועבדנו על זה רק אתמול, ככה היה גם בהפסד לאיינטרכט פרנקפורט - היריבה לא התעלתה ולא באמת הקשתה, ועדיין הבקיעה פעמיים. אני עומד מאחורי הקבוצה שלי, יש כאן שחקנים מהטופ העולמי, אבל אנחנו צריכים לעבוד על החולשות שלנו ובעיקר להפסיק לספוג כל כך הרבה שערים בכזו קלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully