וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ג'רארד: ג'ובאני ואן ברונקהורסט מונה למאמן ריינג'רס

ההולנדי בן ה-46 יחליף את האנגלי על הקווים אצל האלופה הסקוטית, בה שיחק לפני כשני עשורים. בתפקידו האחרון אימן לתקופה קצרה את זהבי בגוואנגז'ו ר.פ.

תקציר: מולדובה - סקוטלנד 2:0/ספורט1

עידן חדש בצד הכחול של גלאזגו. אחרי שסטיבן ג'רארד עזב לאסטון וילה אחרי שלוש עונות וחצי, אלופת סקוטלנד הודיעה היום (חמישי) רשמית כי מחליפו יהיה שחקן העבר ההולנדי של המועדון, ג'ובאני ואן ברונקהורסט.

עבור ההולנדי בן ה-46, ששיחק בריינג'רס בן 1998 ל-2001, תהיה זו התחנה השלישית כמאמן ראשי. בין 2015 ל-2019 אימן ואן ברונקהורסט את מועדון נעוריו פיינורד, וב-2020 אימן את גוואנגז'ו ר.פ., שם שיתף פעולה לפרק זמן קצר עם ערן זהבי. אחרי קרוב לשנתיים מחוץ לקווים, הוא חוזר לתפקיד מסקרן במיוחד.

עוד בוואלה!

ואן ברונקהורסט יביא את זהבי לריינג'רס? "כולם יודעים שהוא איכותי"

לכתבה המלאה

ריינג'רס מוליכה את הטבלה בליגה הסקוטית עם הפרש של ארבע נקודות על פני סלטיק השנייה, אך העונה היא לא משייטת לתואר כמו בעונה שעברה. במקביל, בליגה האירופית היא מדורגת במקום השלישי בבית עם ליון, ספרטה פראג וברונדבי, כאשר נותרו עוד שני מחזורים.

ואן ברונקהורסט, שפרט לריינג'רס שיחק גם בפיינורד, ארסנל וברצלונה, ערך 106 הופעות במדי נבחרת הולנד וכבש שישה שערים, כאשר האחרון ביניהם הגיע בחצי גמר מונדיאל 2010 נגד אורוגוואי, בשער שנחשב לאחד היפים באותו טורניר. גמר המונדיאל באותה השנה, שהסתיים בהפסד בהארכה לספרד, היה משחקו האחרון בקריירה כשחקן הפעיל של קפטן הכתומים דאז.

המאמן החדש אמר עם הצטרפותו: "אני נרגש וגאה לחזור לריינג'רס כמנג'ר החדש. אני מרגיש בר מזל שאעבוד עם סגל שנמצא במצב מעולה, כאשר לרובו יש היסטוריה של זכיות. אני מצפה להמשיך את העבודה שכבר נעשתה ואסיר תודה על ההזדמנות לעבוד פעם נוספת במועדון הענק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully