וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "לקחתי סיכון, אך לא הייתי יכול לסרב להזדמנות הזו"

מאמן אסטון וילה החדש דיבר לראשונה מאז המינוי, שיבח את קודמות בתפקיד והתייחס למפגש מול ליברפול: "אי אפשר להשתלט על הרעש סביב המשחק"

תקציר: אסטון וילה - ווסטהאם 4:1/ספורט1

סטיבן ג'רארד השלים בשבוע שעבר קאמבק גדול לפרמיירליג כאשר עזב את גלאזגו ריינג'רס ומונה למאמנה החדש של אסטון וילה. אגדת ליברפול ונבחרת אנגליה, שהחליף את דין סמית', שמאז הספיק להתמנות למאמן נוריץ', התראיין לאתר המועדון לראשונה בתפקיד החדש וסיפר על ההתרחשויות מאחורי הקלעים של המעבר והביט קדימה לעבר המפגש באנפילד מול האקסית המיתולוגית ב-11.12.

"אני אוהב אתגרים וסיכונים, זה מועדון אייקוני שאני מכיר אותו היטב מבחוץ, וכעת אני נרגש לקשור קשרים גם בתוכו", סיפר ג'רארד. אחרי שעזב את ריינג'רס, המאמן הוסיף עד כמה היה מהיר המעבר מהאלופה הסקוטית: "זה היה משוגע, מאוד מהיר. על ההתעניינות שלהם גיליתי ביום רביעי (יממה לפני שהמינוי הפך לרשמי) וכשהתקשרו אליי רציתי שזה יקרה מאוד מהר, כי זו הזדמנות גדולה מדי כדי לסרב לה".

ג'רארד החליף בתפקיד את דין סמית', שאיכזב בפתיחת העונה ופוטר לאחר כשלוש שנים במועדון. "בזכות ההצלחה והחיבור למקומיים שהיה לו, יהיה קשה להיכנס לנעליו", אמר ג'רארד על קודמו בתפקיד, "יש לי הרבה הערכה אליו".

עוד בוואלה!

שבוע אחרי שפוטר מאסטון וילה, דין סמית מונה למאמן נוריץ'

לכתבה המלאה
סטיבן ג'רארד מאמן אסטון וילה. אסטון וילה, אתר רשמי
המעבר מריינג'רס היה מהיר. ג'רארד מוצג באסטון וילה/אתר רשמי, אסטון וילה

לצד משחק הבכורה של ג'רארד בשבת הקרובה מול ברייטון, באנגליה כבר סימנו ביומנים את ה-11 בדצמבר, אז ג'רארד וקבוצתו יתארחו אצל ליברפול, האקסית המיתולוגית שלו. "לא נוכל להשתלט על הרעש שיש סביב המשחק הזה", סיפר קשר העבר על הקאמבק לאנפילד, "לי זה לא עד כדי כך חשוב, מה שחשוב זה ההזדמנות להגיע לשם ולנצח. זו הגישה שאנו צריכים להגיע איתה לכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully