וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי שפוטר מאסטון וילה, דין סמית מונה למאמן נוריץ'

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 11:09

המאמן בן ה-50 לא נשאר מחוסר עבודה יותר מדי זמן וחזר לפרמיירליג בניסיון להציל את האחרונה בטבלה מירידה: "אלה היו ימים סוערים"

דין סמית', מאמן אסטון וילה. Visionhaus, GettyImages
השרון מימר של אנגליה? סמית/GettyImages, Visionhaus

נוריץ' סיטי אישרה שמינתה את דין סמית למאמן הקבוצה. הקבוצה שבמקום האחרון בפרמיירליג הגיעה לסיכום עם סמית אחרי סוף שבוע של משא ומתן שבו הציג המאמן את הדרישות שלו בניסיון להציל את הקבוצה מירידה לליגת המשנה.

נוריץ' פיטרה את דניאל פארקה ב-6 בנובמבר, ויום לאחר מכן סמית פוטר מאסטון וילה. נוריץ', שמתקשה מאוד מאז שהעפילה לפרמיירליג, העניקה לסמית חוזה לשנתיים וחצי. סמית מונה למאמן אסטון וילה באוקטובר 2018, העלה אותה ליגה, בעונה שעברה סיים איתה במקום ה-11, אבל העונה, אחרי שהקבוצה איבדה את ג'ק גריליש בין השאר והתקשתה להרשים, הוא פוטר אחרי חמישה הפסדים רצופים.

"אלה היו שבעה ימים סוערים, אבל אני שמח לחזור ולעבוד בנוריץ'", אמר סמית בן ה-50, "במועדון הזה עשו עבודה נהדרת בארבע שנים וחצי האחרונות, וכעת המשימה שלי היא להמשיך אותה... מגיל 16 אני עובד בכדורגל, ואני חושב שבתקופה הזאת היו אולי ארבעה חודשים שבהם לא נהניתי. זה נהדר לחזור כל כך מהר, למועדון שנחוש להתקדם". משחקו הראשון יהיה נגד סאות'המפטון בבית.

המאמן האחרון שעבר בין קבוצות פרמיירליג בזמן כל כך קצר היה ג'ון גרגורי, מאמן עבר שמכיר היטב את ישראל, שב-24 בינואר 2002 עזב את אסטון וילה וחתם ב-30 באותו חודש בדרבי קאונטי.

  • עוד באותו נושא:
  • דין סמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully