וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הולכת על הקונפרנס ליג: "יכולים לעשות היסטוריה"

18.11.2021 / 12:40

שבוע למשחק נגד לאסק לינץ שעשוי להבטיח מקום בשמינית הגמר, שחקן בקבוצה אמר: "נכון שבליגה אנחנו רחוקים מהמקום הראשון וכולם מחכים למאמן, אבל יש לנו הזדמנות לעשות משהו גדול"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב עדיין לא עלתה על המסלול הנכון שיוביל אותה למירוץ לאליפות, אבל בקונפרנס ליג היא עושה חייל ומכוונת גבוה מאוד. שבוע למשחק החשוב מול לאסק לינץ במסגרת המחזור החמישי של הבית (חמישי, 22:00 בספורט4), במועדון מאוד דרוכים לקראת המפגש שעשוי לקבוע מי מבין השתיים תסיים ראשונה בבית ותבטיח מקום בשמינית גמר הקונפרנס ליג - רק תוצאת תיקו תדחה את ההכרעה למחזור הסיום.

כזכור המשחק בין השתיים באוסטריה הסתיים בתיקו 1:1 ומכיוון ששתיהן ניצחו עד כה את הלסינקי ואלשקרט, קיים שוויון מלא בנקודות. אם מכבי תל אביב תנצח בעוד שבוע בבלומפילד היא תסיים ראשונה את הבית ומעבר להבטחת שלב שמינית הגמר, היתרון יהיה בכך שמכבי תל אביב תשוב למפעל רק ב-10 במארס ולא תצטרך לשחק ב-17 בפברואר בצמד משחקים שיקבע אם היא תעפיל לשלב השמינית. על פי התקנון של הקונפרנס ליג, הראשונה בבית תעפיל אוטומטית לשמינית והשנייה תשחק מול קבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה האירופית בקרב ישיר על מקום בשמינית הגמר, מה שייאלץ את מכבי תל אביב, אם היא לא תסיים בפסגה, לשחק עוד שני משחקים במפעל כבר בפברואר ומול קבוצה חזקה יחסית שתנשור מהליגה האירופית.

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יש לנו הזדמנות לעשות משהו גדול"/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מתכוננים למשחק עם המאמן הזמני ברק יצחקי ושואפים לקהל רב בבלומפילד אחרי כמעט שלושה שבועות ללא כדורגל. המשחק מול לאסק לינץ יקדם לחזרת הכדורגל הישראלי מפגרת הנבחרת ופגרת השזרוע וזה יהיה המשחק הראשון מאז הדרבי התל אביבי, כך שבמועדון מקווים להגיע למספר שבין 15 אלף ל-20 אלף צופים. נכון לעכשיו הבטיחו את מקומם בבלומפילד כ-11 אלף צופים שרובם קנו מראש מנוי לשלושת משחקי הבית בקונפרנס וכבר ראו את המשחקים מול אלשקרט והלסינקי.

שחקן בקבוצה אמר הבוקר לקראת ההתמודדות: "יש לנו הזדמנות לעשות משהו גדול. לשחק בשמינית גמר מפעל אירופי בחודש מארס זה משהו מרגש והכל ייקבע במשחק הזה מול לינץ. נכון שבליגה כאן אנחנו רחוקים מהמקום הראשון וכולנו מחכים למינוי מאמן, אבל במקביל יש מפעל שבו אנחנו יכולים לעשות רוצים לעשות היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully