וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן קונטה זכה בתביעה נגד בית"ר, יפוצה בכ-600 אלף שקל

18.11.2021 / 9:20

המועדון בבעלות משה חוגג ייאלץ לפצות את המגן הצרפתי בגין הפרת חוזהו, כך פסקה פיפ"א. הנאמן ייאלץ למכור ולשחרר שחקנים בינואר?

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

מגן בית"ר ירושלים לשעבר, אנטואן קונטה, זכה בתביעה כנגד הקבוצה בפיפ"א ויפוצה בסכום של כ-170 אלף יורו (571 אלף שקלים בנוסף ל-5 אחוז ריבית).

המגן, שלמעשה פוטר על ידי המועדון בינואר האחרון ונדרש לא לחזור לישראל, תבע את חוזהו עד לתום העונה ופיפ"א קיבלה זאת. בבית"ר טענו אז כי השחקן הפר חוזה כשסירב לחזור ארצה בזמן וכמו כן התנהל בצורה לא מקצוענית, אך כעת המועדון יידרש לשלם לו את הסכום. יש לציין כי בית"ר לו תוכל לבצע העברות בחלון הקרוב במידה ולא תשלם לו את הכסף.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
פיפ"א קבעה כי חוזהו הופר. אנטואן קונטה/דני מרון

כזכור, קונטה הגיע לבית"ר ירושלים בפברואר 2017 בהשאלה עם אופציית רכישה, שמומשה על ידי בית"ר ירושלים ששילמה עבורו כחצי מיליון יורו. לישראל הוא הגיע מהליגה הצרפתית לאחר שנעצר בגין תקיפת עובר אורח ליד ביתו, משפט שהתנהל בתקופתו בישראל והסתיים בינואר האחרון עם הרשעתו בעבור תקיפה ועונש שכלל שנת מאסר בפועל ועוד שנתיים על תנאי.

ללא קשר לסכום הנ"ל שישולם לקונטה, במועדון מחפשים פתרונות לחלק השני של העונה, כאשר הבעלים משה חוגג כבר הבהיר כי לא יפקיד שקל אחד נוסף לטובת המועדון. בשל כך, הנאמן יצחק יונגר ינסה במהלך חודש דצמבר לסכם על מכירת אחד משחקני הקבוצה, אך אם לא יצלח, במועדון יחלו לעבוד על קיצוצים ושחרור שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully