וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעורבות עם עולם הפשע לא מוסיפה לתדמית של הכדורגל הישראלי"

18.11.2021 / 9:05

במנהלת הליגות ובהתאחדות לכדורגל הביעו צער בעקבות החדשות על מעצר של בכיר באחד המועדונים: "ממתינים שהדברים יתבהרו"

חמשת שערי השבוע, 17.11/ספורט1

במנהלת הליגות בכדורגל ובהתאחדות לכדורגל הביעו הבוקר צער על דבר המעצר של הבכיר מעולם הכדורגל, שחשוד בהונאת ענק ובעבירות מין. "בכל פעם שיש מעורבות של עולם הכדורגל עם עולם הפשע, זה לא מוסיף לתדמית הכדורגל", אמר גורם בכיר, "כולם כרגע בהמתנה כי יש צו איסור פרסום וגם אם השם שלו רץ בכל מקום, אין עדיין דבר רשמי וכולם צריכים להמתין שהדברים יתבהרו. בואו ניתן למשטרה לעשות את עבודתה ולהבין את ההשלכות של המעצר והחקירה הסמויה".

כדורגל כללי. GettyImages
בכירי הכדורגל ממתינים לתוצאות החקירה/GettyImages

איש העסקים, בכיר בעולם הכדורגל, חשוד בהונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות מין. יחד איתו נעצרו שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433, בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. השוטרים פשטו על בתים ועסקים של יתר החשודים.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully