וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של החשוד המרכזי ב"המשחק הגדול" הוארך בשישה ימים נוספים

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 16:11

מהדיון בבית המשפט עולה שבין יתר החשדות נבדק גם חשד לסחר בנשים. בית המשפט הותיר על כנו את צו איסור הפרסום על שמות החשודים. במועדון אליו קשור הבכיר הבהירו: "אין קשר לפעילות הקבוצה"

חמשת שערי השבוע, 17.11/ספורט1

מעצרו של החשוד המרכזי בפרשת "המשחק הגדול" שטלטלה את הכדורגל הישראלי, הוארך בשישה ימים. החשוד הובא היום לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון ופרקליטיו הגיעו להסכמה עם המשטרה על הארכת מעצרו ומעצר שאר החשודים עד יום רביעי הבא. על שמות החשודים עדיין חל איסור פרסום. מהדיון עולה שמלבד החשדות שפורסמו הבוקר (חמישי), נחקר גם חשד לסחר בנשים.

איש העסקים, בכיר בעולם הכדורגל, חשוד בהונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות מין. יחד איתו נעצרו שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433, בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. השוטרים פשטו על בתים ועסקים של יתר החשודים.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
פרשה שמטלטלת את הכדורגל הישראלי/SHUTTERSTOCK

במועדון הכדורגל אליו קשור החשוד המרכזי בפרשה, שרר הבוקר הלם. שלושה חוקרים הגיעו הבוקר למשרדי המועדון, נתקלו בשיתוף פעולה מלא מצד העובדים ועזבו עם כמה מסמכים. גורמים במועדון סיפרו שהם הופתעו מאוד מהחדשות הבוקר וכי הם ניזונים מהתקשורת. עוד הוסיפו שהם מקווים שבדומה לפרשות אחרות בעבר, למרות ההד התקשורתי, הדברים יובהרו בימים הקרובים והבכיר ישוחרר.

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "ככל שידוע לנו אין כל קשר בין החשדות לכאורה לבין פעילות המועדון. נשתף פעולה באופן מלא עם כל גורם חקירתי ונציג כל מסמך שיידרש בשקיפות מלאה. למען הסר ספק פעילות המועדון נמשכת כסדרה ובהמשך היום יתקיימו אימונים סדירים של כלל קבוצות המועדון".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully