וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "סקוטי מדהים, בגלל זה האוהדים אוהבים אותו"

17.11.2021 / 23:39

מאמן מכבי תל אביב פירגן לכוכבו שהצטיין ב-85:94 על מונאקו: "יעשה מה שצריך בשביל לנצח". על ז'יז'יץ': "שחקן שונה לגמרי". ווילבקין: "לא ידעתי בכלל שקבעתי שיא"

תקציר: ברצלונה - ולנסיה 87:79/ספורט1

במכבי תל אביב שבו לחייך הערב (רביעי) לאחר הניצחון 85:94 על מונאקו והחזרה למסלול הניצחונות ביורוליג. הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה טוב מאוד, נעצרה וראתה את הצרפתים הופכים, אך נהנתה מערב שיא של כוכבה סקוטי ווילבקין שצץ עם שיא קריירה חדש ביורוליג - 37 נקודות. הגארד הנפלא דייק ב-6 מ-12 מעבר לקשת וחילק גם 8 אסיסטים, וקבוצתו עלתה למאזן 3:7. ג'יימס נאנלי הוסיף 16 למנצחת, בעוד כוכב האורחת מייק ג'יימס סבל מערב לא טוב וסיים עם 14 נקודות כשהוא מדייק ב-1 מ-9 בלבד מהשדה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, אתלטית מאוד. זה ניצחון חשוב שאנחנו צריכים לשכוח ממנו, אמרתי את זה גם בחדר ההלבשה, אין לנו זה לחגוג, אין לנו זמן לחשוב על המשחק שהרגע נגמר, אלא לחשוב על המשחק הבא".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
שב לנצח. ספרופולוס/דני מרון

על ווילבקין: "שאלו אותי לפני המשחק לגבי סקוטי שלא זרק במשחקים האחרונים. סקוטי הוא סקוטי, הוא מוכן לעשות את מה שהקבוצה צריכה שהוא יעשה כדי לנצח. הוא היה מדהים היום, הופעה נהדרת, היו לו גם 8 אסיסטים, ובגלל זה כל האוהדים אוהבים אותו, ובגלל זה הוא מי שהוא".

על ז'יז'יץ': "אנטה הוא שחקן שונה לגמרי מעונה שעברה, ידענו מה הוא יכול לעשות. השנים שלו ב-NBA הוציאו אותו מקצב המשחק האירופאי, ואחרי עונה אחת באירופה הוא חזר להתאמן אחרת, הוא יותר מוכן והוא שחקן שונה לגמרי".

על המשחקים ביד אליהו: "זה מבצר, ואנחנו רוצים לשמור אותו כמו שהוא. אפילו יותר ממה שהוא עכשיו. אנחנו יכולים לנצח את כולם כאן עם האוהדים, אנחנו כולנו ביחד כמשפחה. האוהדים, ההנהלה, השחקנים, הצוות. כולנו ביחד. נילחם ביחד, ואנחנו רוצים שיתמכו בנו גם אחרי משחקים רעים, ויהיו לנו, ונפסיד. ככה נמשיך עד הסוף, לא יודע לאן נגיע. אני יודע שנילחם חזק. יש לנו איכות, אבל צריך גם מזל".

עוד בוואלה! ספורט

עודד קטש ודורון שפר נכנסו להיכל התהילה של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ניצחון שביעי העונה ביורוליג. ספרופולוס/דני מרון

סקוטי ווילבקין אמר לאחר ההצגה שלו: "לא ידעתי שהשוויתי את השיא. לא הכרתי יותר מדי את הכדורסל האירופי לפני שבאתי לפה. זה ניצחון חשוב, לא רק בגלל מסע משחקי החוץ הקרוב, אבל אם מסתכלים על המשחק הבא, אם נשיג עוד ניצחון זה ענק. זה היה ניצחון קבוצתי גדול".

על שיתוף הפעולה עם שאר הגארדים: "זה עוזר שיש לידי את קינן וקמרון, הם מורידים לחץ בהגנה בזה שהם שומרים על השחקן הטוב של היריבה, הם עשו עבודה טובה על מייק ג'יימס, ברור שהוא הגיע לזריקות שלו, אבל אם מקשים עליו, ולא נותנים לו להגיע לזריקות קלות, הם עשו עבודה נהדרת היום.
הרגשתי שנכנסתי לקצב. קיבלתי מבטים טובים המשחק הזה, השתחררתי לכמה זריקות, ואז קל יותר לקלוע זריקות קשות. הרגשתי טוב, לא קלעתי כל כך טוב במשחקים הבאים, טוב מאוד לקלוע כל כך הרבה שלשות היום. המאמן והחברים שלי לקבוצה מאמינים בי, אז אני ממשיך לזרוק".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
"ניצחון קבוצתי גדול". ווילבקין/דני מרון

מאמן מונאקו זבזדאן מיטרוביץ': "סקוטי ווילבקין רשם הופעה נהדרת היום. היו לנו 35-36 דקות שהיינו במשחק, ואחרי זה ההתקפה והגנה שלנו נעלמה מהמגרש. מכבי הענישו אותנו על כל טעות בשלשה, במיוחד ברבע האחרון. שחקנים חדשים, כמו בייקון, שעשה טעויות בסיסיות בהגנה. הראינו את הפנים היפות שלנו, אבל בסוף המשחק פשוט נעלמנו".

על מצב קבוצתו: "איבדנו את הרכז הראשון שלנו, ליאו וסטרמן, אולי גם לעתיד. הוא אחד השחקנים החשובים שלנו, אולי הוא ייעדר עוד זמן. הוא פתח את המשחק נהדר כמו נגד באיירן מינכן, לדבר עכשיו על הפלייאוף אחרי 10 משחקים זה מוקדם. אנחנו במאזן מאוזן, אבל בשבילי, לעתיד של הקבוצה, הפציעה הזאת היא בעיה גדולה. היו לנו בעיות בעמדת הרכז, מייק קלע 1 מ-9 לשלוש, ופאריס 1 מ-8 לשלוש. עם האחוזים האלה קשה מאוד, וכשאין רוטציה בקבוצה זה בעיה. קשה לו שהוא צריך לשחק כל כך הרבה דקות".

כבר ביום שישי מחכה למכבי תל אביב משחק חוץ קשה מול אולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully