וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש ודורון שפר נכנסו להיכל התהילה של מכבי תל אביב

17.11.2021 / 21:21

הצמד קטשפר התאחד על הפרקט ביד אליהו, וזכה לכבוד מהמועדון שבו כיכב בשנות התשעים. שפר: "השוני בינינו איפשר לנו להשלים ולהפרות זה את זה, ולהפוך למעין 'סוס עם שני ראשים'"

עודד קטש ודורון שפר שיתפו פעולה במדי מכבי תל אביב במשך שלוש שנים בלבד, אבל גם עתה - יותר משני עשורים לאחר ששיחקו יחד בפעם האחרונה - נותר הצמד "קטשפר" כאחד המיתולוגיים בתולדות הכדורסל הישראלי.

הערב (רביעי), לפני פתיחת משחק היורוליג נגד מונאקו, השניים נכנסו להיכל המכבים - היכל התהילה של המועדון. קטשפר זכו יחד בשלוש אליפויות המדינה, ומאז שעזבו - קטש ב-1999 ושפר ב-2000 - לא קם עוד צמד ישראלי דומיננטי כזה.

עודד קטש דורון שפר היכל התהילה. דני מרון
זכו לכבוד. קטשפר/דני מרון

השניים לא הצליחו להצעיד את הקבוצה לפיינל פור, עד שנפגשו בגמר כיריבים, כשקטש שיחק בפנאתינייקוס וגבר על שפר ומכבי. אחר כך הפך למאמן הישראלי שניצח את הצהובים יותר מכל אחד אחר בהיסטוריה.

"תפקידינו במשחק היו זהים, אולם היינו שונים בתכונות שלנו, והשוני בינינו איפשר לנו להשלים ולהפרות זה את זה", סיפר שפר בפוסט שפירסם השבוע. "דווקא הבדלי הסגנון והאופי שלנו הפכו אותנו למין 'סוס עם שני ראשים'. כצמד הבאנו רגעים רבים של נחת לאוהדים".

ב-2004, כשנאלץ לפרוש מכדורסל אחרי ארבע שנות מאבק בפציעה בברכו, סיפר קטש בדמעות כי "תמיד פינטזתי איך רפי גינת מכריז שוב את שמי ביד אליהו". גינת לא היה הכרוז הערב, אבל הכוכב בדימוס זכה לתשואות מהרבבה בהיכל מנורה מבטחים.

דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, אירח במשחק את ידידו ואסיליס פארתנופולוס, הג'נרל מנג'ר של פנאתינייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully