וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ויכוח על חיסונים: לוחם MMA הרג את חברו עם עצם של סטייק

אחמל חוזייב, לוחם MMA שמתנגד לחיסוני קורונה, דקר את חברו באכזריות לעיני אימו ואחותו. הוא נעצר והודה: "אני רצחתי אותו"

אחמל חוזייב לוחם MMA רוסי חשוד ברצח באי גואם/צילום מסך

האי גואם, שנמצא בשטחה של ארצות הברית, נחשב לאחד המקומות הכי יפים, שקטים ומיוחדים בעולם. חופים מרהיבים, מקומיים חביבים ואוכל טוב הם רק חלק מהדברים שהופכים את המקום הקסום הזה לכה שלו ושקט, אלא שבימים האחרונים השקט שכל כך מאפיין את גואם הופר. במהלך השבוע המשטרה המקומית עצרה לוחם MMA מקצועני ממוצא רוסי, אחמל חוזייב, בחשד שרצח רופא מקומי אחרי ויכוח שפרץ בין השניים בנוגע לחיסונים נגד קורונה.

על פי הדיווח, חוזייב בן ה-27, המחזיק במאזן 1:3 בקריירה המקצוענית שלו, סעד ביחד עם רופא מקומי, ד"ר מירן ריבאטי, כשגם אחותו ואמו של הלוחם נכחו בדירה. בסיום הארוחה, כך נטען, פרץ בין השניים ויכוח על קורונה וחיסונים. לוחם ה-MMA הרוסי ידוע כמתנגד חיסונים גדול אחרי שפרסם פוסטים רבים בנושא ברשתות החברתיות. הוא לא אהב את דבריו של הד"ר ועל פי הדיווח החל לחנוק אותו, עד שזה איבד את הכרתו. מיד לאחר מכן הוא הלך לכיוון המטבח, אחז בעצם שנותרה מסטייק שסעדו השניים ודקר את ריבאטי בצוואר.

עוד בוואלה!

אדל על הזוגיות עם סוכן השחקנים ריץ' פול: "לראשונה בחיי, אוהבת את עצמי"

לכתבה המלאה

אזרח מקומי שמתגורר בסמיכות לזירה, טוען כי שמע את הלוחם מסנן "אני לא סומך עליך יותר" לפני שהחל לדקור את ריבאטי, כשבנוסף מדווחים שאשתו ואחותו של הרוסי ניסו לעצור אותו, אך ללא הועיל.

בעקבות הוויכוח הסוער הגיעה המשטרה למקום, שם היא איתרה את גופתו של ריבאטי צפה בבריכה מגואלת בדם. חוזייב המתין לשוטרים בזירתה וכשאלו הגיעו טען בפניהם: "אני מצטער, אני זה שרצחתי אותו". הוא נעצר, נחקר וצפוי לבוא בפני שופט בימים הקרובים.

ג'יי. ג'יי אמברוז, לוחם MMA ותיק עם עבר בארגון המפואר בלאטור, התייחס למקרה: "התאמנו יחד שנים, הוא היה אדם נהדר, עד שכנראה משהו קרה לו. הוא היה זקוק לעזרה דחופה אך הוא לא קיבל אותה, וזו כנראה הבעיה".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully