וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף מחריד של נערה הסעיר את ארה"ב, ואז נחשף: אביה שחקן NBA

בתקרית אלימה נשמעה האמא צועקת לבתה "לכי תכי אותה", לפני המהלומה ששלחה נערה לבית חולים. אביה, אקס שיקגו בולס, נאלץ להתנצל פומבית

תקרית אלימה במשחק נערות בארה"ב/מתוך טוויטר, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בשבוע שעבר חובבי הספורט בארה"ב הזדעזעו מתקרית אלימה במשחק כדורסל של נערות, שבו נראתה אחת השחקניות הולמת ביריבתה בצורה אלימה וגורמת לה לזעזוע מוח.

התקרית אירעה בדרום קליפורניה בשבוע שעבר והפכה לוויראלית ברשת, מאחר שהילדה המכה שלחה את המהלומה העוצמתית בלי שנראתה פרובוקציה מיוחדת, והאגרוף הטיח את יריבתה לפרקט. לאחר מכן התברר שאמא של הנערה המכה צעקה לעברה במגרש "לכי אליה ותרביצי לה!", הסערה גברה, והתקרית הגיעה לאתרים הגדולים בארה"ב.

ואז התברר פרט מעניין נוסף: אבא של הנערה המכה הוא שחקן NBA לשעבר. מדובר בקורי בנג'מין, ששיחק בעבר בשיקגו. הוא נבחר בסיבוב הראשון בדראפט על ידי הבולס ב-1998 ושיחק בה שלוש עונות, לאחר מכן עבר לאטלנטה (בך הכל חמש עונות ב-NBA), ואת המשך הקריירה העביר מחוץ לארה"ב.

בנג'מין בן ה-43 התנצל פומבית על מעשיה של בתו, וכתב: "כאבא, אני המום ומאוכזב מההתנהגות של בתי, וזה לא משקף את הערכים שהקנינו לה בבית כמשפחה. וזה בהחלט לא משקף את הערכים והאופי והרוח הספורטיבית שנדרשים במשחק הכדורסל.

"הנערה שספגה את המכה מבתי, אני מתנצל בפנייך מכל הלב, ומתפלל שלא נגרם לך נזק פיזי או רגשי. למשפחתה - אני מתנצל ומצר שזה קרה, לא הגיע לה דבר כזה. כמו כן אני מתנצל לכל מי שנפגע מהסרטון, מההתנהגות של בתי ומההתנהגות של אמה".

עוד בוואלה!

הילדה האירית שחיבקה את רונאלדו חשפה את הדרמה, ונחלצה מקנס

לכתבה המלאה
קורי בנג'מין, שיקגו בולס. Jonathan Daniel /Allsport, GettyImages
מגנה את ההתנהגות של בתו ואשתו. בנג'מין/GettyImages, Jonathan Daniel /Allsport

הנערה שספגה את המהלומה (לורין האם) סבלה מזעזוע מוח ומפציעה בסנטר ובצוואר, ולא הגיעה לבית הספר למספר ימים. תלונה הוגשה למשטרה המקומית. הנערה המכה, לעומת זאת, הושעתה מהקבוצה כמובן, אבל בארה"ב מיהרו לחשוף שזו לא הפעם הראשונה שבה היא מעורבת בתקרית אלימה, ושיש לה היסטוריה של אלימות, ורק מספר שבועות לפני כן ניסתה לתקוף שתי בנות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully