וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה האירית שחיבקה את רונאלדו חשפה את הדרמה, ונחלצה מקנס

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 11:59

אדיסון וויילן בת ה-11 ריגשה את אירלנד כשגילתה את הסיטואציה המרגשת עם רונאלדו: "רצתי, תפסו אותי, ורונאלדו נחלץ לעזרתי. אבא שלי היה בהלם"

תקציר: חגיגת השערים ממוקדמות המונדיאל, 14.11/ספורט1

הילדה האירית שפרצה לדשא במשחק של נבחרת אירלנד מול פורטוגל' התחבקה עם כריסטיאנו רונאלדו ואף קיבלה ממנו את חולצת המשחק נחלצה מקנס של 3,000 יורו מהרשויות באירלנד על הפריצה לכר הדשא.

ביום חמישי בערב אדיסון וויילן בת ה-11 ריגשה רבים כשפרצה למגרש ורצה לעבר כוכב נבחרת פורטוגל אחרי ה-0:0 בדאבלין במסגרת מוקדמות המונדיאל. המאבטחים ניסו לעצור אותה, אבל רונאלדו אישר להם לעזוב אותה, איפשר לה להתחבק איתו, ואף נתן לה את חולצת המשחק שלו.

התמונה של כריסטיאנו מחבק את הילדה בעודה ממררת בבכי מהתרגשות ריגשה את העולם, והפכה לוויראלית, אבל באירלנד דיווחו כי עם כל הכבוד למחווה של הפורטוגלי - הילדה צפויה להיקנס על המהלך האסור והפריצה לכר הדשא. לאחר מכן, אחרי ביקורת ציבורית, ההתאחדות נדרשה להתייחס לעניין והודיעה: "אנחנו רוצים להבהיר לאדיסון שהיא לא תידרש לשלם שום קנס".

כריסטיאנו רונאלדו נותן את החולצה שלו במדי נבחרת פורטוגל לילדה שפרצה לדשא. רויטרס
הורה למאבטחים לעזוב אותה, וריגש את אירלנד. רונאלדו/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו נותן את החולצה שלו במדי נבחרת פורטוגל לילדה שפרצה לדשא. רויטרס
לא האמינה שזה קורה לה. רונאלדו והילדה/רויטרס

יש לציין כי מבחינת הילדה, הקנס היה שולי. "קיבלתי קנס אבל אבא שלי ישלם אותו", סיפרה נרגשת, "הייתי בשורה השנייה, עברתי לראשונה, ואז קפצתי מעל הגדר והתחלתי לרוץ. שני מאבטחים רצו אחריי, וראיתי עוד שניים מהצדדים שמתחילים לרדוף אחריי, אז רק הגברתי את המהירות ורצתי הכי חזק שלי... עברתי כבר חצי מהדרך ואז הם תפסו אותי, אז צרחתי הכי חזק שאני יכולה 'רונאלדווווווו', והוא הסתובב וראה אותי, ואמר להם לעזוב אותי. ביקשתי ממנו שיבוא, והוא הגיע. הייתי בשוק והתחלתי לבכות, אמרתי לו 'אני יכולה את החולצה? בבקשה, אני מעריצה שלך', והוא רק אמר - 'את בסדר?'... כשאבא שלי ראה אותו מוריד את החולצה ונותן לי אותה, הוא היה בהלם. אני אמרתי לעצמי, 'זהו, הגשמת חלום, זה סוף סוף התגשם'. זו כנראה הפעם האחרונה שייצא לי לראות אותו משחק".

כאמור, הפרשה ריגשה את אירלנד, ורבים במדינה החמיאו לרונאלדו על היחס החם והאנושי שלו לילדה. הידיעה שהיא תיקנס גרמה למרמור וזעם ברשתות החברתיות, ורבים אף הציעו גיוס המונים ועזרה כספית לילדה, אבל אז, כאמור, ההתאחדות האירית הודיעה שהקנס מבוטל. "בכל מקרה, זה היה שווה את זה", אמרה הילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully